וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סקר: באיזו עיר נמצאים המלונות הכי מלוכלכים?

סקר שבדק 6 מיליון חוות דעת של גולשים באתר אינטרנט תיירותי, דירג את הערים שבהן בתי המלון המלוכלכים והנקיים בעולם. בוורשה תוכלו לאכול מהרצפה מרוב שנקי, אבל באיזו עיר הכי מזוהם?

חדרנית חדר מלון. ShutterStock
אם אתם בטוקיו - תהיו בטוחים שהחדר שלכם נקי. חדרנית במלון/ShutterStock

סקר שכלל יותר מ-6 מיליון חוות דעת של תיירים, בדק באיזו מדינה נמצא המלון הנקי ביותר והמלוכלך ביותר בעולם. ובכן, המלונות של טוקיו, בירת יפן, אמנם לא שוכנים על חוף ים לבן ומשקיפים על מי טורקיז יפהפיים, או מעוצבים עם ציורים עתיקים מימי הרנסאנס, אבל לפי התיירים יש דבר אחד שגורם להם להיות הכי פופולריים בעולם - הניקיון.


הסודות המלוכלכים של חדרניות בבתי מלון


הסקר שנערך על-ידי אתר הזמנות המלונות Hotel.info, קבע שטוקיו זכתה לניקוד של 8.93 בסולם של 1 עד 10, כש-10 מציין את הטוב ביותר בכל הנוגע לניקיון בתי המלון. אחרי טוקיו בחרו הגולשים בוורשה, בירת פולין, כעיר שבה המלונות הנקיים ביותר עם ציון של 8.76 ובמקום השלישי סיאול, בירת דרום קוריאה, עם 8.73. ברטיסלבה, בירת סלובקיה, וסופיה, בירת בולגריה חולקות יחד את המקום הרביעי עם ציון של 8.54.


עוד על מלונות בוואלה! תיירות:
מי מספר 1? נבחר המלון הטוב בישראל
המלון שבו כולם רואים מה אתם עושים בשירותים
10 המלונות הטובים במזה"ת: 3 מהם מישראל


"המלונות בטוקיו זכו לקבל ציונים מצוינים בניגוד לערים גדולות אחרות וגם האורחים במלונות בוורשה יכולים לאכול את הארוחות שלהם מהרצפה", נאמר בהודעה שהוציא לעיתונות האתר שערך את הסקר.

אילוסטרציה מלון. ShutterStock
דווקא בלונדון המלונות מאוד מלוכלכים/ShutterStock

ובאיזו עיר כדאי שיהיו לכם מגבונים לחים?

את הכבוד המפוקפק "העיר שבה המלונות הכי מלוכלכים", קיבלה העיר הברזילאית, ריו דה ז'ניירו, עם ציון של 7.29 ולמקום הלפני האחרון, לא תאמינו, הגיעה בירת אנגליה, לונדון, עם 7.52.

ערים גדולות ומוכרות נוספות בעולם דורגו על-ידי הנסקרים בתחתית הרשימה. כך, למשל, אוסלו, בירת נורבגיה, עם 7.53 ואמסטרדם, בירת הולנד, עם 7.58. גם פריז, בירת צרפת, הזוכה למספר תיירים גבוה בכל שנה, קיבלה ציון די נמוך של 7.63, שדירג אותה במקום השישי של הערים שבהן המלונות הכי מלוכלכים.

"אם תיירים זוכים לקבל חדר מלוכלך או לא היגייני, עליהם להישאר מנומסים אבל תקיפים לגבי תיקון הליקויים, או לבקש לעבור לחדר אחר", נכתב בהודעה שהוציאו עורכי הסקר.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

הטיפול שמאריך את חייהם של חולי סרטן ריאה

בשיתוף העמותה הישראלית לסרטן ריאה

והנה עשר הערים שבהן המלונות הכי נקיים והכי מלוכלכים בעולם

הנקיות:

1. טוקיו
2. ורשה
3. סיאול
4. ברטיסלבה
5. סופיה
6. מוסקבה
7. ליסבון
8. הלסינקי
9. בנגקוק
10. ברן

המלוכלות:

1. ריו דה ז'ניירו
2. לונדון
3. אוסלו
4. אמסטרדם
5. קופנהגן
6. פריז
7. אתונה
8. סאו פאולו
9. בריסל
10. קייב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully