וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בשל 'צוק איתן': קוריאן אייר עצרה טיסותיה לישראל

19.7.2014 / 17:29

חברת התעופה הלאומית של דרום-קוריאה, שמפעילה 3 טיסות שבועיות בין סיאול לתל אביב, החליטה להפסיק לאלתר את טיסותיה בעקבות מבצע "צוק איתן". הסיבה לטענת החברה: "כדי להבטיח את שלום לקוחותינו מהמצב הפוליטי בישראל"

מטוס של חברת קוריאן אייר. ShutterStock
מפסיקה לטוס לעת עתה לארץ. קוריאן אייר/ShutterStock

עוד פגיעה בתיירות בעקבות "צוק איתן": חברת התעופה של דרום-קוריאה, קוריאן אייר, הודיעה אתמול (ו') כי תפסיק את טיסותיה בקו סיאול-תל אביב השבוע בימים 19, 22 ו-24 ביולי.

באתר החברה נכתב, כי קוריאן אייר החליטה להשעות זמנית את הטיסות לתל אביב החל מהיום, 19 ביולי ועד ה-24 ביולי 2014, וזאת בשל "הבטחת שלומם של לקוחותינו מהמצב הפוליטי של ישראל".


עוד על התיירות בצל "צוק איתן":
כך הישראלי המכוער מנצל הטבות לתושבי הדרום
אפקט ”צוק איתן”: דילים בארץ ולחו”ל במחירי רצפה
המצב הביטחוני הפך את אילת ליעד הכי חם הקיץ


חברת התעופה הקוריאנית מפעילה שלוש טיסות שבועיות בין ישראל ודרום-קוריאה בימים שבת, שלישי וחמישי משדה התעופה אינצ'און בסיאול, שנבחר לא אחת לשדה התעופה הטוב ביותר בעולם. עיקר הנוסעים מישראל הם אנשי עסקים ותיירים הטסים ליעדי המשך באסיה. בין היעדים 15 יעדים ביפן ,23 יעדים בסין, 2 יעדים באוסטליה וניו זילנד, פיג'י, טאיוון, סינגפור, תאילנד, פיליפינים וקמבודיה. בנוסף, מביאה החברה עשרות אלפי נוצרים אוונגליסטים לישראל בשנה לסיורי צליינות במקומות הקדושים.

בשיחה עם נציגת שירות לקוחות בקוריאן אייר, נמסר לוואלה! תיירות, כי בגלל המצב בישראל החליטה החברה להשעות את הטיסות עד ל-24 ביולי, והנוסעים שרכשו כרטיסים בימים אלו יוכלו לדחות את מועד טיסתם ללא כל תוספת כסף. לדברי קוריאן אייר, ב-25 ביולי יתחדשו הטיסות אלא אם כן יתקבלו הנחיות חדשות בדבר המשך השעייתן.

מטוס של חברת "קוריאן אייר" ממריא משדה תעופה בעיר אינצ'און, דרום קוריאה, יוני 2011. Korean Air Lines Co., AP
לא יקרה השבוע. מטוס של קוריאן אייר ממריא משדה התעופה אינצ'און בסיאול/AP, Korean Air Lines Co.

"קוריאן אייר מקדמת בדבקות את התיירות לישראל"

קוריאן אייר חידשה את טיסותיה לארץ הקודש בספטמבר 2008, ונכון להיום הטיסות מבוצעות במטוס איירבאס 330-200 או במטוסי בואינג 777 (מתחלפים עונתית) בנתיב בטחוני זהה לנתיב של אל-על. לחברה גם קו טיסות מטען מצליח בקו סיאול-מילאנו-תל אביב במטוס בואינג 777.

באתר החברה בארץ נכתב ש"קוריאן אייר, גאה להיות חברת התעופה היחידה מהמזרח הרחוק כולו, המשרתת את מדינת ישראל, ומציעה לנוסע הישראלי שרות אקזוטי, יעיל ומהיר לעשרות יעדים ביפן, סין, אוסטרליה, ניו-זילנד, פיג'י, טוויאן, הונג קונג, וויטנאם, קמבודיה, פיליפינים, תאילנד, סינגפור, נפאל ועוד.

"בנוסף, מקדמת קוריאן אייר בדבקות את התיירות לישראל ומביאה מאות רבות של קבוצות תיירים וצליינים מקוריאה, יפן , פיליפינים ועוד".

כנראה שהדבקות לתיירות בישראל קצת נשכחה בימים אלו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully