וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

וחברת התעופה הטובה בעולם היא...

התחרות הכי חשובה בעולם התעופה סיפקה זוכה חדשה, שקטפה את התואר "חברת התעופה הטובה בעולם" - קתאי פסיפיק מהונג קונג. אז למי יש את הדיילים הכי טובים ואיפה התברגה טורקיש איירליינס בעשירייה הראשונה?

מטוס בואינג737 MAX. אתר בואינג, אתר רשמי
אז מי זכתה במדליית הזהב של עולם התעופה?/אתר רשמי, אתר בואינג

מאות חברות תעופה מתחרות על התואר הנכסף: מי תהיה החברה הטובה בעולם, כשהשנה לקחה את התואר קתאי פסיפיק - חברת התעופה של הונג קונג - שנבחרה לטובה ביותר בתבל.


עוד על חברות תעופה בוואלה! תיירות:
חברות התעופה שחייבים לראות בישראל
מחלקת תיירים פלוס: באיזו חברה עדיף לטוס?
אל-טעם וריח: למה האוכל בטיסות כל כך גרוע?
מיהי חברת תעופה הכי בטוחה בעולם?


התואר המכובד הוכרז אתמול (ג') בתערוכת התעופה הבינלאומית השנתית, פארנבוראו (Farnborough), שמתקיימת בימים אלה בהמפשייר שבאנגליה,

חברת התעופה ההונג-קונגית קטפה את התואר מהזוכה של השנה שעברה, חברת אמירטס, שהיא חברת התעופה הלאומית של איחוד האמירויות הערביות. קתאי פסיפיק זכתה בתואר היוקרתי לאחר שלא דורגה במקום הראשון מ-2009, כשבחירת חברת התעופה נעשית על-ידי מיליוני נוסעים. בעשר השנים האחרונות זכתה החברה במקום הראשון עוד שלוש פעמים (2003, 2005 וכאמור 2009).

"קתאי הציגה השנה את הנתונים הטובים ביותר בכל פרמטר שנמדד בתחרות", אמר אדוארד פלייסטד, יו"ר סקייטרקס (Skytrax), שאחראית על מחקר ודירוג של חברות התעופה בעולם. לדבריו, חברות אחרות קיבלו ציונים טובים במחלקת תיירים, אחרות במחלקות היוקרה, אבל קתאי היתה בראש, או כמעט בראש, כל קטגוריה שנבדקה.

יו"ר קתאי פסיפיק, ג'ון סלוסר, הביע את אמונו בחברה: "אני סבור שקתאי פסיפיק היא חברת התעופה הטובה ביותר, וזה נהדר לראות שגם ציבור הנוסעים חושב כך. אני רוצה לברך את צוותי האוויר שלנו וכל אחד אחר בקבוצה, שגרם לשירות בטיסות שלנו לזכות בפרס בכל יום ויום".

מטוס בואינג 747 קתאי פסיפיק. ShutterStock
הגיעה ראשונה כמעט בכל הפרמטרים. קתאי פסיפיק/ShutterStock

טורקיש איירליינס במקום ה-5

חברת התעופה של קטר איירוויז זכתה במקום השני, כשאת השלישייה הראשונה בקטגוריה העולמית סוגרת סינגפור איירליינס. אמירטס, שכאמור היא הזוכה של 2013, הגיעה רק למקום הרביעי.

חברת התעופה האוסטרלית, קוואנטס, שבשנה שעברה סגרה את העשירייה הראושנה, דורגה השנה שלב אחד נמוך יותר - במקום ה-11. עם זאת, היא זכתה במקום הראשון בקטגוריית האזור הפסיפי. החברה הטובה ביותר בצפון אמריקה השנה היא אייר קנדה. בקטגוריית "צוות האוויר הטוב ביותר", זכתה חברת התעופה האינדונזית, גארודה אינדונזיה, שגם דורגה במקום השביעי בקטגוריית "חברות התעופה הטובות בעולם".

עוד חברות שזכו בקטגוריות יוקרתיות:
סינגפור איירליינס זכתה בקטגוריית "המחלקה הראשונה הכי טובה", קטר איירווייז בקטגוריית "מחלקת העסקים הכי טובה" וחברת אסיאנה הקוריאנית בקטגוריית "מחלקת התיירים הטובה ביותר". בקטגוריית חברת הלואוקוסט הטובה, זכתה אייר אסיה במקום הראשון. בקטגוריית מערכת הבידור הטובה זכתה חברת אמירטס.

הסקר של חברת סקייטרקס נעשה על-ידי 18.85 מיליון נוסעים מרחבי העולם מ-160 מדינות, שכלל 245 חברות תעופה.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא

והנה עשר חברות התעופה הטובות בעולם לשנת 2014:

1. קתאי פסיפיק

2. קטר איירווייז

3. סינגפור איירליינס

4. אמירטס

5. טורקיש איירליינס

6. אול ניפון איירוויז (ANA)

7. גארודה אינדונזיה

8. אסיאנה איירליינס

9. אתיחד איירווייז

10. לופטהנזה

ואיפה אתם הייתם מדרגים את חברות התעופה הישראליות? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully