וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

השמות הגדולים

אלינור בשן, לונדון

25.4.2007 / 11:55

ג'ואל רבושון, וגורדון רמזי הם השאנל והגוצ'י של עולם המסעדנות האירופי, וג'יימי אוליבר הוא כנראה סוג של זארה. כולם עושים שמח בלונדון

Gordon Ramsay

כוכב ערוצי האוכל העולמיים, השף הבריטי המהולל והמטורלל מצליח להביא מטח כוכבי מישלן לכל מסעדה שהוא פותח. הנה המומלצות שבהן :

Maze
בשיתוף עם השף ג'ייסון את'רטון, בוגר המסעדה הספרדית – El Bulli. המטבח צרפתי עם השפעות אסייתיות ועם אווירה נעימה ורגועה שגורמת לך להתרכז אך ורק באוכל.

חובה לאכול את הסקאלופ בגריל, עם עגבניות בצ'אטני וניל וסירופ חריף, ולנסות את פודינג האורז עם גלידת פקאן וריבת לימון. אם אתם שישה אנשים, מומלץ להזמין מראש את שולחן השף הפרטי שמשקיף אל המטבח המצוחצח.

עוד סיבה מצוינת לבוא לבקר במסעדה היא המחיר. נמוך יחסית למסעדה של גורדון רמזי.

מנות עקריות: 14-20 פאונד
עסקית צהרים: 29 פאונד לאדם
10-13 Grosvenor Square
Tube – Bond Street


Restaurant Gordon Ramsay
נפתחה לאחרונה מחדש, אחרי שיפוץ של מיליון פאונד. עם רשימת המתנה של חודשים, מסעדת הדגל של רמזי הרוויחה כבר שלושה כוכבים במישלן ובצדק. התפריט הוא שילוב של מוצרי יסוד בריטים ובישול צרפתי משוגע עם המון הפתעות בכל ביס, כמו למשל במנת החלזונות האנגלים עם תרד, כרובית וארטישוק ירושלמי. יאמי. מי שחוגג אירוע משמח יכול ללכת על ארוחת הטעימות היוקרתית והשווה ב-110 פאונד לסועד.

עסקית ערב: 85 פאונד לאדם
68 Royal Hospital Road
Tube – Sloane Square

Jamie Oliver

ספרי הבישול ותוכניות הטלוויזיה של השף העממי ג'יימי אוליבר הם סיפור הצלחה, אבל באופן מפתיע, כמעט כל מסעדה שפתח נכשלה. כולן פרט לאחת:

Fifteen
ג'יימי, יקיר הקהילות, הקים את Fifteen במטרה להפוך נערים משכבות מצוקה למצליחנים בעולם המסעדנות. המסעדה היא עסק ללא מטרות רווח וכבר יש לה סניפים באוסטרליה והולנד, עם חזון להגיע לעוד מדינות בעולם.

המסעדה שוכנת במזרח האופנתי של לונדון, עם תפריט איטלקי פשוט, טוב וזול (יחסית לאנגליה). יש חדר אוכל אחד עם תפריט מהיר וקל יותר שכולל גם ארוחות בוקר מעולות (חובה לנסות את המוזלי המפורסם של ג'יימי), וחדר אוכל שני, יותר רשמי ואלגנטי, עם תפריטי צהרים וערב וגם תפריט טעימות נחמד.

מנות עקריות: 11-24 פאונד
15 Westland Place
Tube – Old Street

Joel Robuchon

השף הכי נחשב ברשימה, מורו של גורדון רמזי ואלוהים לגסטרונומים, מתרוצץ בימים אלו ברחבי העולם ופותח את רשת המסעדות המצליחות שלו, עכשיו, יש גם בלונדון.

L’Atelier de Joël Robuchon
מסעדת יוקרה עם הרגשה של בר טאפס יפני. היוקרה בגלל השף ולא בגלל המחיר, הבר בגלל סידור הישיבה, הטאפאס בגלל אופי ההגשה במנות קטנות והיפני בגלל העיצוב השחור אדום הנקי.

לפני מספר שנים החליט רבושון לפתוח מסעדה שתהיה זולה מיתר המסעדות שלו ונגישה יותר להמונים. ההצלחה הייתה ונשארה מסחררת. אי אפשר להזמין מקום במסעדה לאחרי שש בערב, כך שתמיד משתרך בחוץ תור ארוך, אבל שווה כל דקת עמידה בגשם הלונדוני. למי שמעולם לא חווה את רבושון, חובה לשלם יותר ולהנות עד אקסטזה מארוחת הטעימות (בלונדון המסעדה יקרה יותר מאשר בפריס).

המנות אומנם נראות קטנות, אבל אין מצב שתצאו רעבים אחרי החוויה הזאת. בתפריט החורף, מומלץ לאכול את קפוצינ'ו כבד האווז האלוהי.

ארוחה זוגית תעלה בסביבות 120 פאונד
13-15 West St
Tube – Leicester Square

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully