וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הטריק הגאוני שישדרג לכם את הלילה בבית המלון

11.10.2019 / 0:00

גולש חשף איך באמצעות קולב פשוט הוא פותר את בעיית הווילונות במלון שלא חוסמים את האור? הנה כמה טריקים שיסייעו לכם לטפל גם באורות מהבהבים שמפריעים לכם לישון או לשלוט בטמפרטורה בחדר שהמלון מגביל

הרובוט שמנקה את הסדינים בבית המלון/CleanseBot

מלונות רבים משקיעים בעיצוב, בשירות ובארוחות מגוונות - אבל שוכחים להשקיע בדבר החשוב מכל: נוחות. חדרי המלון הבסיסיים קטנים מאוד, בחלקם המזגן מקפיא מדי או לא חזק מספיק, הווילונות לא אוטמים את האור מבחוץ, החלונות לא תמיד גם את הרעש - והאורות שבוקעים מכל המכשירים האלקטרוניים יכולים לשגע כל אדם שזקוק לשינה טובה אחרי טיול שופינג ארוך בעיר.

בחור בשם ריק קלאו שיתף בטוויטר טריק גאוני שסייע לו לפתור את אחת הבעיות האלו: האור שחודר דרך חריצי הווילונות. הוא כתב: "אני לא זוכר מי פרסם את זה בטוויטר לפני כמה שנים, אבל מי שלא תהיה: שדרגת לי כל לילה שהעברתי בבית מלון מאז".

הטריק של ריק:

הטריק שהציע קלאו הוא להשתמש בקולבים כדי לחבר בין חלקי הווילון שבחדר וכך לחסום באופן הרמטי את האור. הפוסט שלו צבר 400 אלף לייקים ואלפי תגובות. בין התגובות המפרגנות, היו כמה שרכבו על הגל ושיתפו טריקים גאוניים משלהם לפתרון בעיות נפוצות אחרות בחדרי מלון. הנה כמה מהטריקים שישדרגו לך את חווית הלינה בחו"ל:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully