וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מטוס פרטי ב-200 דולר: כך הגיב הנוסע כשגילה שהוא לבד על המטוס

19.8.2019 / 0:07

נוסע הופתע לגלות שהוא היחיד שקנה כרטיס לטיסה שיוצאת מקולורדו ליוטה - וזכה לליווי אישי לטיסה, הדרכה פרטית על נהלי הבטיחות ומפגש נדיר עם הטייסים בתא הטייס. את הטיסה הפרטית הוא העביר בהתרוצצות בין המושבים

זוג עושה יוגה בטיסה/Instgram

בסרטון - זוג עושה יוגה בטיסה

וינסנט פון זכה להזדמנות חייו כשגילה שהוא הנוסע היחיד בטיסת דלתא איירליינס מאספן, קולורדו, לסולט לייק סיטי, יוטה. על אף שמדובר בטיסה קצרה, וינסנט ניצל את המאורע הנדיר כדי לתעד כל רגע מהמסע המיוחד הזה. עבור 200 הדולרים ששילם על הכרטיס, זכה וינסנט בטיסה פרטית שבמקרה אחר הייתה עולה לו 30 אלף דולר. הוא זכה גם בליווי אישי למטוס, בהדרכה פרטית מצוות הדיילים ובמפגש מרגש עם הטייסים בתא הטייס.

בסרטון שפרסם ברשת, נראית עובדת חברת התעופה קוראת במערכת הכריזה: "הנוסע היחיד על הטיסה מתבקש להגיע לשער היציאה". בעודו זוכה לליווי צמוד לטיסה שלו, עובדי המסלול נראים עורמים שקיות משקל לבטן המטוס שימלאו אחר המשקל האובד של הנוסעים החסרים. אחר כך נראית הדיילת שוב קוראת בכריזה (למה? הוא יושב מולך): "ערב טוב וינסנט וברוך הבא לטיסה. אנחנו נדאג לך היום. אם אתה זקוק לעזרה כלשהי כדי להתארגן, אנו נשמח לשרת אותך". לאחר מכן תיעד וינסנט את המפגש עם הטייסים. הוא לחץ להם את היד ואמר: "תודה רבה שאתה מטיסים אותי". אחד הטייסים השיב לו: "בשמחה. זה המטוס הפרטי שלך עכשיו". את הסרטון הוא סיים בצילום המושבים הריקים בטיסה.

עלה על טיסה - וגילה שהוא הנוסע היחיד. צילום מסך
וינסנט זכה לפגוש את הטייסים/צילום מסך

  • עוד באותו נושא:
  • טיסות

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully