וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הצצה ל"אי האורגיות": מסיבות הסקס משנות ה-60 שהסתיימו ברצח

15.8.2019 / 18:44

סיור מרתק ל"אי האורגיות" של שנות ה-60 מציע למבקרים להשתכשך בבריכות המפוארות בהן האריסטוקרטים היו עורכים מסיבות סקס פרועות. באחרונה החליט בעל האחוזה לרצוח את אשתו והמאהב שלה - ולהתאבד

Sex Island

בסרטון - פרסומת ל"אי הסקס" של היום

האי האיטלקי הנטוש זנון מציע למבקריו נופים מרהיבים וביקור באחוזה ששירתה את האריסטוקרטים של שנות ה-60, אבל זה לא מה שבאמת מעניין את התיירים שמבקרים באזור. הם מגיעים כדי לשמוע את הסיפור האפל על האחוזה השוממת, בה נערכו מסיבות סקס מפוארות, שלישיות של בעלי האחוזה עם גברים צעירים ואורגיה אחת שהסתיימה ברצח והתאבדות. באי הנטוש - הנמצא מול חופי מערב איטליה, בין נאפולי לרומא - האריסטוקרט קסאטי סטאמפה ואשתו אנה פלארינו בנו אחוזה מפוארת ללא היתר ממשלתי בה גרו עד שנת 1970. סטאמפה היה טיפוס מיני מאוד ואהבה להסתכל על אשתו ולצלם אותה מקיימת יחסי מין עם גברים צעירים.

"אתם רואים את הווילה הגבוהה על רכס ההרים? שם הזוג ערך את כל מסיבות הסקס המפוארות שלו", אמר ל-CNN הדייג הוותיק ג'ורג'יו אניילו, שמעביר סיורים מודרכים באי ולא שוכח לספר על חייהם הפרובוקטיבי של בעלי האחוזה, "הוא היה איש מאוד גס. הוא היה אוהב להסתכל על אשתו ולצלם אותה מקיימת יחסי מין עם גברים צעירים". גורלם היה מר: "יום אחד עלה לו הדם לראש, נמאס לו משלישיות, הוא ירה בה ובמאהב שלה - והתאבד".

בווילה המפוארת תמצאו חדר מראות סודי, דרכו סטאמפה היה צופה במעללי אשתו ומאהביה. במסיבות הסקס הפרועות היו האורחים שותים לשוכרה ונכנסים עירומים לבריכות שבאחוזה, "כל האריסטוקרטים של אותה תקופה היו מגיעים לכאן. זה היה מטורף", הוסיף אניילו.

תושבי האי הסמוך, פונזה, ידעו על מעשי הזוג השובב אך לא נהגו לדבר על זה. בשנות ה-70 העיתונים באיטליה פרסמו פרטים על המוות הפתאומי של השניים, כולל חלקים מהיומן שניהל סטאמפה, בו כתב על המפגשים המיניים של אשתו עם בחורים צעירים. הם פרסמו גם חלק מ-1,500 התמונות האינטימיות של אנה ומאהביה, שהיו נעולים במגירת שולחנו של סטאמפה. סיפורן האפל צובר תאוצה לאחרונה ומושך למקום אלפי מבקרים. אחת האטרקציות המוצעת להם היא לטבול בבריכה שם נהגה אנה לשהות עם מאהביה.

כך נראה האי הנטוש היום:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully