וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לאן בקיץ? טיסות ישירות לכפרי הנופש באיינדהובן ואמסטרדם

בחברות הנסיעות ממשיכים להסתער על הקיץ, כשהפעם מציעה דיזנהאוז חבילות בכפרי נופש בהולנד ובלגיה עם טיסות ישירות לאמסטרדם ואיינדהובן. על הפרק: פארקי השעשועים הגדולים של אירופה. כמה יעלה התענוג? הנה הפרטים

כפר הנופש Slagharen בהולנד. טלי ליבוביץ,
כבר מתכוננים לקיץ. ואתם? כפר הנופש Slagharen בהולנד/טלי ליבוביץ

דיזנהאוז סיטונאות הכריזה היום (ד') על שיווק בלעדי של חבילות נופש משפחתיות לפארקים הגדולים בהולנד ובלגיה בחודשי הקיץ. החל מה-1 ביולי יופעלו טיסות ישירות לאיינדהובן, אולם על בסיס חבילות נופש בלבד ולא רק כטיסות (אכזבה לאוהדי קבוצת הכדורגל של איינדהובן).

החברה משווקת את כפר הנופש Landal De Lommerberge בהולנד, השוכן במחוז לימבורג ובו 502 יחידות משפחתיות, פארק מים ענק, בריכה מקורה עם מגלשות, פינת חי, מגוון פעילויות ספורט ופנאי, ובנוסף פארק שעשועים טבעי ,חנויות ,מסעדות ומתחם ספא. במרחק של כ- 30 עד 100 ק"מ נמצאים הפארקים המפורסמים ביותר באירופה : פארק Efteling ,פארק השעשועים Toverland, פארק החבלים של ונלו. מחיר חבילה הכולל טיסות, כבודה, רכב לכל התקופה ו-7 לילות יעמוד על החל מ-809 אירו לאדם. החברה הודיעה שלמקדימים להזמין תינתן הנחה של 300 אירו לחופשה משפחתית.

כפר נופש נוסף שיהיה ניתן לבלות בו בקיץ הוא Slagharen, שנמצא כחצי שעה נסיעה מאמסטרדם. הכפר משתרע על פני 500 דונם ובו 653 וילות בסגנון המערב הפרוע, רכבות ומגלשות הרים, גלגלי ענק, קרוסלות, בתי רוחות, מופעי קרקס ותיאטרון יומיים, מצעדי רחוב ומופעים אורקוליים. הכפר נבנה כפארק שעשועים ענק והאטרקציות בו מופעלות עד השעות המאוחרות של הלילה. בנוסף, יש בו פארק מים הכולל 10 מגלשות במהירויות וברמות ריגוש שונות, בהן מגלשה עם אפקטים וויזואליים ב-D3.

הפארק מהווה נקודת יציאה לטיולי כוכב באזור של צפון מזרח-הולנד, והוא ממוקם בין מחוז דרנטה מצפון (המכונה המחוז הירוק) ומחוז אוברייסל מדרום, מה שהופך אותו לאידיאלי לשילוב בין טיולי טבע לעיר. מחיר לחבילה הכוללת טיסה לאמסטרדם, רכב ו-7 לילות (שבת עד שבת) יעמוד על החל מ- 899 אירו לאדם.

כפר נופש Slagharen בהולנד. יח"צ טלי ליבוביץ. טלי ליבוביץ,
חצי שעה נסיעה מאמסטרדם. כפר הנופש Slagharen בהולנד/טלי ליבוביץ
כפר הנופש Landal De Lommerberge בהולנד. יח"צ טלי ליבוביץ. טלי ליבוביץ,
פארק מים ענק ובריכה מקורה עם מגלשות. כפר הנופש Landal De Lommerberge בהולנד/טלי ליבוביץ

לחובבי הטבע

גם בלגיה בטווח נסיעה מאיינדהובן, ובמחוז לימבורג שבצפון-מזרח בלגיה על גבול הולנד, נמצא כפר הנופש הפסטורלי Molenheide (מולנהייד). הכפר מתאפיין באווירה של טבע ומרחבים ירוקים, ומתפרש על שטח עצום של כאלף דונם. במרחק של כחצי שעה נסיעה נמצט פארק השעשועים Bobbejaanland, פארק האקסטרים וואליבי (Walibi Park), פארק Aqualibi ופארק Efteling. מחיר לחבילה הכוללת טיסה לאמסטרדם, רכב ו-7 לילות (שני עד שני) יעמוד על החל מ- 839 אירו לאדם.

עודד חודורוב סמנכ"ל פיתוח עסקי של דיזנהאוז מסר: "לאור הביקוש בקרב לקוחותינו, הרחבנו את סל המוצרים ולקראת קיץ 2019 נשווק מספר חבילות לכפרי נופש ופארקים חדשים למשפחות בהולנד ובלגיה. לקוחותינו יוכלו לבחור בין שלושה כפרי נופש ברמות שונות שמדורגים בין הטובים ביותר באירופה בהם אטרקציות והרפתקאות לכל המשפחה".

כפר הנופש Molenheide מולנהייד בבלגיה. טלי ליבוביץ,
אווירה של טבע ומרחבים ירוקים. כפר הנופש Molenheide מולנהייד בבלגיה/טלי ליבוביץ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully