וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ריח טוב בלובי, תה ג'ינג'ר לחדר וספא לנפש: המלון הישראלי שיעשה אתכם בריאים

סופ"שים של קונספט בנושא מסוים, הם מוצר פופולרי בקרב מלונות ארצנו, עת צריך להתאמץ יותר למשוך את האורחים בתקופת החורף. שלחנו את מיתר שליידר פוטשניק לסופ"ש של "אושר ובריאות" במלון ממילא בירושלים. היא הגיעה די חולה, אבל יצאה מחוזקת. מעניין למה

מלון ממילא ירושלים. עמית גירון,
ניכר שהושקעו בחדר מחשבה רבה ותשומת לב לפרטים. חדר במלון ממילא/עמית גירון

כשהגעתי למלון ממילא בירושלים, במהלך הדקות הקצרות שלקח לי לעשות צ'ק אין השתעלתי פעמים ספורות. זמן קצר לאחר מכן, בעודני מתמקמת בחדר המרווח, נשמעה דפיקה בדלת: מלצר משירות החדרים עמד שם עם חליטה חמה של לימון, תפוז, ג'ינג'ר ודבש. כמה שעות לאחר מכן, שוב דפיקה בדלת: הפעם, ערכה של קומקום חשמלי וכל המרכיבים להכין לעצמי מנה נוספת של החליטה. צוות המלון טרח לרענן לי את הערכה לפחות עוד פעמיים בזמן השהות, מבלי שביקשתי.

הסיפור הזה הוא דוגמה תמציתית לחוויית השירות במלון ממילא - מעל ומעבר.

כל מה שתמצאו במלון - החל מהרהיטים, עבור במצעים וכלה בתמרוקי הרחצה - ניכר שהושקעו בו מחשבה רבה ותשומת לב לפרטים. הכל באיכות מעולה ובשפע. השטחים הציבוריים של המלון מעוצבים בקפידה וביוקרה שאינה מנקרת עיניים. זה לא הפאר של הפלאזה פה, אבל ברור שכל כיסא וכל שטיח פה הגיעו משושלת עיצובית רמת מעלה. הכל מדוייק, יפה, ריחני.

לכל אזור במלון יש איפיון עיצובי שיורד לרזולוציות הדקות ביותר, כולל קו מוזיקלי ייחודי משלו שיושמע ברמקולים בווליום עדין אך נוכח ופרייגרנס (ניחוח) שיופץ ברכות בחלל דרך מערכת מיזוג האוויר. ואיך דרך אחרת לומר זאת: הלובי של מלון ממילא הוא חד משמעית הלובי עם הריח הטוב ביותר בעולם.

לובי מלון ממילא בירושלים. עמית גירון,
לכל אזור במלון יש איפיון עיצובי שיורד לרזולוציות הדקות ביותר. הלובי במלון/עמית גירון
סוויטה במלון ממילא בירושלים. עמית גירון,
בחדר במלון ישנו חדר רחצה גדול מחופה כולו באבן טבעית/עמית גירון

הסוויטה שבה התארחתי היתה מרווחת מאוד, עם חדר רחצה גדול מחופה כולו באבן טבעית ובו אמבטיה ומקלחון והיו מאובזרים היטב בשפע של מגבות, חלוקים וסבונים מבית בולגרי (Bvlgari). מחלון החדר נשקף נוף מקסים שהתחיל בשדרות ממילא והסתיים בחומות העיר העתיקה ומגדל דוד המתנשא מתוכן. אם במקרה החדר שקיבלתם צופה לנוף פחות מוצלח, עלו אל קומת הגג בקומה השמינית של המלון, לתצפית ממרפסת השמש של המלון או ממסעדת ה-rooftop, אחת מארבע מסעדות שמפעיל המלון.

גם בגזרה הקולינרית המלון מתייצב גבוה מאוד, עם ארוחת בוקר עשירה ומגוונת מאוד שכוללת שפע של מאפים, גבינות משובחות ומגוון עצום ממש של סלטים לא שגרתיים. צוות המלון מבכיר ועד זוטר לא שוברים לרגע את הדיסטנס של הקורקטיות השירותית (כפי שקורה לעתים קרובות במלונות ישראליים). אף אחד כאן לא יקרא לכם 'אחי', ורוב הסיכויים שיפנו אליכם קודם כל באנגלית. כ-80 אחוזים מאורחי המלון הם תיירים, והצוות מניח שרוב הסיכויים שאתם לא דוברי עברית.

חצר פנימית במלון ממילא בירושלים. מיתר שליידר פוטשניק, מערכת וואלה!
חצר פנימית במלון/מערכת וואלה!, מיתר שליידר פוטשניק
נוף מהחדר במלון ממילא בירושלים. מיתר שליידר פוטשניק, מערכת וואלה!
מהחדר נשקף נוף מקסים שהתחיל בשדרות ממילא והסתיים בחומות העיר העתיקה/מערכת וואלה!, מיתר שליידר פוטשניק

למי שבכל זאת זקוק לתירוץ להגיע

חוץ מאוכל תוכלו למצוא במלון גם את ספא אקאשה, שמציע מגוון רחב מאוד של טיפולים, ובהם גם טיפולי וואטסו וטיפולי חמאם, חדר מדיטציה ומיינדפולנס ייעודי, חדר כושר מאובזר לעילא ובריכה מקורה ומחוממת. במלון יש גם שני ברים - בר יין, עתיר יינות ישראלים ומאוייש בסומליירים של המלון, ובר מראות, בר קוקטיילים באווירה קלאסית שכולל גם חדר סיגרים.

בימים אלה מקיימים במלון סופי שבוע נושאיים, שכוללים הרצאות, סיורים ופעילויות העשרה שונות. הסופ"ש שבו אני התארחתי נערך תחת הכותרת "סופ"ש אושר ובריאות" וכלל הרצאות של פרופ' רפי קרסו ופרופ' יורם יובל על הקשר שבין גוף ונפש, כמו גם סיורים בעיר העתיקה ובמוזיאון ישראל, טעימות מטיפולי הספא של המלון וסדנת טעימות יין. בסוף החודש (24-26.1) יתקיים סופ"ש נוסף "מבעד לעדשה" עם הרצאות של הצלם זיו קורן, השחקן ויוצר הסדרה "פאודה" ליאור רז וסדנת אפייה חורפית עם הקונדיטור מיקי שמו.

אם אתם זקוקים לתירוץ, לאיזה פוש קטן, כדי להזמין חדר במלון הזה - הסופ"שים האלה יכולים בהחלט לעשות את העבודה. אבל האמת היא, שגם בלעדיהם כדאי לכם למצוא סיבה טובה להגיע לממילא (בהנחה שהוא בתקציב שלכם, כי מדובר במלון יקר. מאוד, ועלות סופש זוגי כזה הינה 3,000 שקלים). מדובר באחד המלונות הטובים ביותר בארץ וכל חוויות השהות והשירות בו עולות בהתמדה ובעקביות על הציפיות הסטנדרטיות.

הכותבת היתה אורחת המלון.

ספא אקאשה במלון ממילא בירושלים. עמית גירון,
מטיפולי וואטסו, דרך חדר מדיטציה ועד ומיינדפולנס ייעודי. ספא אקאשה/עמית גירון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully