וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שופינג וחגיגות: כמה יעלה לחגוג את סוף השנה האזרחית בחו"ל?

19.12.2018 / 7:03

אם טרם החלטתם אם להעביר את ראש השנה האזרחית בחו"ל, הנה כמה נתונים שאולי יעזרו לכם: יש טיסות הלוך-חזור לאירופה ב-150 דולר, יעדי השופינג הזולים של מזרח אירופה מככבים ופריז ממש אאוט השנה. אז לאן כולם טסים וכמה זה יעלה? בדקנו

צילום: CNN ורויטרס

בווידאו: כך נראו חגיגות ראש השנה האזרחית של 2018

הימים האחרונים של סוף דצמבר מבשרים גם על הדילים האחרונים של השנה. אז אם החלטתם להעביר את הימים של בין 2018 ל-2019 בחו"ל, ייתכן ואתם עושים החלטה לא רעה, כי החגיגה היא גם של מחירים. ביקשנו מטרווליסט - האתר להשוואת מחירים בתיירות, לבדוק כמה יעלה לכם לטוס סביב ראש השנה האזרחית לחו"ל ומהם 10 היעדים הפופולריים בקרב הישראלים לחופשת סילבסטר.

אז היעד הפופולרי ביותר בקרב הישראלים לחגיגות השנה האזרחית החדשה הוא מוסקבה, בירת רוסיה (37%). מסיבות השנה החדשה במוסקבה נחשבות לסוערות במיוחד. הכיכר האדומה בעיר עמוסה בליל ה-31 בדצמבר באלפי חוגגים, כאשר מתוך הקתדרלה המפורסמת של סנט. באזיל בכיכר, נשמעים בחצות שלושת צלצולי הפעמונים המסמלים את כניסת השנה החדשה. ההמונים יוצאים בריקודים עליזים לצלילי מוסיקה רוסית מסורתית.

במקום השני במדד הפופולריות מדורגת פראג עם 16% מתוך כלל ההזמנות של הישראלים. את חגיגות ראש השנה האזרחית בפראג תוכלו לחגוג עם ההמונים במסיבת רחוב מטורפת על גשר קארל, או בכיכר ואצלב או כיכר העיר העתיקה, ובשעה חצות בדיוק ישוגרו אלפי זיקוקים אל השמיים שבהם ניתן לצפות מכל רחבי העיר היפה. למי שפספס, עיריית פראג מארגנת מופע זיקוקים נוסף ב-1 בינואר בשעה 18:00, באזור מצודת פראג.

בודפשט נמצאת במקום השלישי, עם 10% מתוך כלל ההזמנות. ברלין במקום הרביעי עם 9% מההזמנות, ואחריהן צמודות ורשה וקייב עם 7% מתוך כלל ההזמנות. עוד ברשימת היעדים הפופולריים לחגיגות הסילבסטר בקרב הישראלים: אמסטרדם, המבוקשת מאוד בקרב הצעירים (5%), ואתונה, לונדון וסופיה שסוגרות את הרשימה (4%).

אתונה - הזולה ביותר

וכמה יעלה לכם לחגוג את הסילבסטר בחו"ל? היעד הזול ביותר הוא אתונה. מבדיקת טרווליסט עולה, כי מחיר ממוצע לטיסה לאתונה יעמוד על כ-145 דולרים בלבד - המחיר הזול ביותר מבין היעדים המבוקשים לחגיגות הסילבסטר. רוב היוונים יעדיפו לבלות את ערב השנה החדשה בקרב משפחה או חברים, ולקראת חצות יצאו לכיכרות, למסיבות ולמועדונים. האירועים המרכזיים בעיר מתקיימים בכיכר סינטאגמה בלב העיר ובכיכר Kotzia בשכונת אומוניה, כאשר ראש העיר נושא ברכה, התזמורת העירונית תנגן קונצרט ובחצות מטח של זיקוקים יצבע את שמי העיר.

במלונות רבים בעיר יש מסעדות וברים על הגגות המלאים עד אפס מקום בערב הסילבסטר, ותיירים רבים יתחילו בהם את הערב ולאחר חצות חלקם ימשיכו למועדנים או מסיבות, וחלק יעדיפו טברנות עם מוסיקה יוונית חיה.

גם בירת פולין מבוקשת עקב הפיכתה ליעד שופינג זול ואוהוב על הישראלים, כשטיסה לוורשה תעלה לחוגגים בממוצע, 215 דולרים, ומי שיעדיף לבלות את חגיגות השנה האזרחית החדשה בברלין יישלם כ-286 דולרים. אם בחרתם בפראג, מחיר טיסה ממוצע לבירת צ'כיה יעמוד על כ-344 דולרים.

עוד באותו נושא

ערי השופינג הטובות באירופה שאתם לא מכירים

לכתבה המלאה

לונדון - היקרה ביותר

מי שיחליט להתנשק בסילבסטר בלונדון, יצטרך לשלם את המחיר הגבוה ביותר לטיסה, כ-630 דולרים. ברחבי העיר נערכות בערב השנה החדשה אלפי מסיבות ואירועים שונים, כאשר חגיגת הזיקוקים הגדולה ביותר נערכת באזור הגלגל הענק (Eye of London). ניתן גם לצפות במופע באמצעות מסכי ענק שיוצבו בכיכר טרפלגר. בשלל המועדונים בעיר נערכות מסיבות מבוקשות, ותמיד ניתן לחגוג במיטב הפאבים הלונדוניים המסורתיים שתמיד ישמחו לארח אתכם.

בין אתונה הזולה ללונדון היקרה, תוכלו למצוא טיסות לאמסטרדם במחיר ממוצע של 458 דולרים, טיסות לבודפשט תמורת 289 דולרים וטיסה לסופיה בעלות של 199 דולרים.

תמר גרזון, מנכ"לית טרווליסט, הסבירה ש"מהנתונים ניתן ללמוד כי ברלין, קייב וורשה האהובות על הקהל הישראלי גם כיעדי קניות זולים נבחרות גם כיעדים לסילבסטר, לצד לונדון ואמסטרדם הקלאסיות. עוד עולה, כי אתונה וסופיה הם היעדים המפתיעים, שגם מציעים מחירי טיסה אטרקטיביים". לדבריה, מעניין לשים לב לכך, שמי שנעדרת השנה מהרשימה היא פריז שבאופן מסורתי מוגדרת כיעד רומנטי. עוד מצאו באתר השוואת המחירים, שחופשות הסילבסטר של הישראלים נמשכות לרוב כ-4-3 לילות.

אז איפה אתם מעבירים את ערב השנה האזרחית החדשה? טקבקו לנו!

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully