וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיר ללא הפסקה (בחשמל): פסטיבל האור של תל אביב יוצא לדרך, ובחינם

16.12.2018 / 16:23

סוף שבוע של אור, אמנות ומוזיקה יתקיים בסוף השבוע הקרוב בשכונת נווה שאנן בתל אביב, במסגרת פסטיבל "מנורת לילה" שיתקיים זו השנה החמישית ובו יהפכו המרחב הציבורי, הגינות, פינות הרחוב, בתי העסק והחללים העירוניים למיצבי ומיצגי אמנות ואור. הכניסה חופשית

מיכל בן טובים פסטיבל מנורת לילה. פסטיבל מנורת לילה,
"Dark Matter", עבודתה של מיכל בן טובים/פסטיבל מנורת לילה

פסטיבל "מנורת לילה", יתקיים זו השנה החמישית ברציפות בימים חמישי ושבת, 20 ו-22 בדצמבר בשעות הערב, וביום שישי 21 בדצמבר בשעות הבוקר והצהריים. מדובר בפסטיבל שהוא אירוע אמנות לילי במרחב הציבורי, המתקיים ברחובות שכונת נווה שאנן ההיסטורית בהפקת עיריית תל אביב-יפו ובתמיכת המשרד לפיתוח הפריפריה, הנגב והגליל.

במהלך הפסטיבל, תהפוך השכונה הרב-תרבותית לבמת שיח בין עברה של דרום תל אביב להווה הרב תרבותי שבה. שם הפסטיבל נגזר מתכנית בניין העיר המקורית של השכונה (שרק מחצית ממנה התממשה), המתבססת על צורה של מנורה בת שמונה קנים, שבמרכזם השמש - רחוב לוינסקי, תכנית אותה הגה האדריכל יוסף טישלר ב-1921.

פסטיבל מנורת לילה. פסטיבל מנורת לילה,
ירוע אמנות לילי במרחב הציבורי. פסטיבל מנורת לילה/פסטיבל מנורת לילה

"להרהר יחד עם מיטב אמני ישראל"

במסגרת הפסטיבל, המרחב הציבורי, הגינות, פינות הרחוב, בתי העסק והחללים העירוניים, יהוו במה למיצבי ומיצגי אמנות ואור, הנעים בין אמירה נוסטלגית אודות עברה של השכונה להתבוננות בטריטוריה המורכבת של ההווה. באירוע יוצגו שלל מיצבים פיסוליים, מיצגים חיים, הקרנות וידאו והופעות חיות של מוזיקה מקומית סביב מוקדי חום חורפיים.

פסטיבל "מנורת לילה" הוא פרי יוזמתם של יאשה רוזוב ועברי באומגרטן, יזמי תרבות ועירוניות ובהפקת עיריית תל אביב-יפו, אגף קהילה דרום ומחלקת אומנויות. השנה הפסטיבל יארח את האוצרת רווית הררי כחלק מצוות אוצרות הפסטיבל.

עברי באומגרטן ויאשה רוזוב, סיפרו ש"בעונה בה נחגגים חגי האורות בתרבויות העולם, אמנים ויוצרים מביאים אמנות ואור לדרום תל אביב. פסטיבל מנורת לילה חוגג 5 שנים שבהן הופכת השכונה למשך כמה לילות לכיכר המרכזית של העיר. בנקודה בזמן שבה כוחות השוק משנים את פניה של דרום תל אביב במהירות, אנו מזמינים את הקהל לעצור ולהרהר יחד עם מיטב אמני ישראל בשאלות העירוניות של השעה".

במקרה של גשם האירוע יידחה. פרטים באתר העירייה ובמנורת לילה בפייסבוק.

sheen-shitof

וזה כחול לבן

המכשיר שמשנה את כל מה שידעתן על רענון ומיצוק עור הפנים

בשיתוף פרמייר
פסטיבל מנורת לילה. דורית מגידור,
"צל כוכב". עבודה של דורית מגידור/דורית מגידור
גבריאל נויהאוז פסטיבל מנורת לילה. מיכאל בר נתן,
Dark Matter. עבודתה של האמנית גבריאל נויהאוז/מיכאל בר נתן
  • עוד באותו נושא:
  • תערוכה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully