וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

חוויה נוצצת מתמיד: קבלו את מטוס היהלומים של אמירטס

12.12.2018 / 15:16

מתאים לכם לטוס בתוך מטוס זוהר ומנצנץ? אז חברת אמירטס, שידועה במחלקות היוקרה המפנקות שלה, הציגה בחשבון האינסטגרם את "מטוס הבלינג 777" שלה. אבל לא כל הנוצץ יהלום...

יהלומים הם חבריה הטובים ביותר של כל נערה, אבל כנראה גם של חברת התעופה אמירטס של איחוד האמירויות הערביות. חברת התעופה, הנחשבת לאחת מהטובות בעולם ונודעת במחלקות השירות הראוותניות שלה, המציעות את מירב הפינוק האפשרי לנוסעיה, חשפה בחשבון האינסטגרם שלה את מטוסי הבואינג 777 הנוצצים שלה, שמצופים ביהלומים.

אבל.... לא כל הנוצץ יהלום, ומסתבר שלא תוכלו לטוס במטוסים הזוהרים של אמירטס, כיוון שלא מדובר במטוסים אמיתיים. בחשבון האינסטגרם שלה כתבה חברת התעופה: "אנו מציגים את מטוסי הבלינג 777. הצילומים נוצרו על ידי שרה שאקיל".

שאקיל, האמנית מאחורי הדמיות מטוסי היהלומים, היתה בעברה רופאת שיניים אולם עתה היא אמנית שיוצרת חפצים רגלים שעברו "מייק אובר" והפכו להיות נוצצים מיהלומים. את מטוסי היהלומים היא יצרה מצילומים שצילמה כשטסה במטוס של אמירטס למילאנו. "באמת שיצרתי את מטוס היהלומים בשביל אהבת הטיסה והריגוש", כתבה שאקיל בחשבון שלה. "מעולם לא חשבתי שזה יהפוך לטרנד פופולרי בטוויטר".

בנוסף, שאקיל כיסתה חפצים או אייקונים מוכרים אחרים ביהלומים, למשל את קתדרלת הדואומו במילאנו שאליה טסה, מילאה אמבטיה ביהלומים, רכבת נוסעת ועוד.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully