וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הכי יפה בעולם: הצצה לקצה המדהים של אפריקה

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס

11.12.2018 / 8:05

מדינת הענק הזאת שבקצה היבשת התברכה בשמורות טבע מרהיבות וערים יפהפיות, אבל בנוסף לטיולי ספארי ולמחוזות שמייצרים יין משובח, תוכלו להשתתף בסרט הטבע שמביימים שני אוקיאנוסים כבירים שמתנגשים באותה נקודה - ולחוות מקרוב את אחד המקומות היפים בעולם

ShutterStock

במשך הרבה שנים אפריקה הייתה יבשת שלא קיימת על מפת התיירות הפופולרית בישראל, אבל בשנים האחרונות יותר ויותר ישראלים מגלים את היבשת השחורה ומתוודעים לגוונים הרבים שלה. יש בה טבע בראשיתי ואין-סוף אטרקציות שיוצרות טיול מושלם ומהבחינה הזאת דרום אפריקה היא היהלום שבכתר. מדינת הענק הזאת שבקצה היבשת התברכה בשמורות טבע מרהיבות וערים יפהפיות והשילוב הזה יוצר את הטיול האולטימטיבי.

תחנת החובה הראשונה שלכם היא פארק קרוגר בצפון-מזרח המדינה, פארק לאומי שגודלו קרוב לגודלה של ישראל והוא סרט טבע שאתם שחקני המשנה בו. אריות, פילים, תנינים, קרנפים והיפופוטמים הם רק חלק מבעלי החיים שתראו במהלך ימי הספארי. באזור פארק קרוגר ישנם אטרקציות נוספות דוגמת "חלון האלוהים" - תצפית מרהיבה על ההרים והיערות של מחוז מפומלנגה, הטרק הרגלי בתוך הנופים הדרמטיים של קניון נהר הבלייד ומפלי ברלין וליסבון היפהפיים.

טיול מאורגן לדרום אפריקה - פגסוס

הטבע בירך את קייפטאון ביופי מרהיב והיא אחת הערים היפות ביבשת. הר השולחן האייקוני שלה מספק תצפית עוצרת נשימה ומסלולי טיול ובעיר תוכלו לבקר גם במוזיאון דרום אפריקה, המוזיאון היהודי, הנמל ההיסטורי, שמשמש כמרכז הבילוי והפנאי של העיר. סמוך אליה תוכלו לטייל בדרך היין ולבקר ביקבים שמייצרים כמה מהיינות הטובים בעולם.

עיר ססגונית ומרגשת נוספת שכדאי לשלב בטיול היא דרבן, שבה יש גנים בוטניים יפהפיים, טיילת שהיא אטרקציה בפני עצמה ואקווריום עצום שבו אפשרות לראות את נפלאות האוקיאנוס מקרוב.

בנוסף לטיולי ספארי, ערים יפות ומחוזות שמייצרים יין משובח, דרום אפריקה היא גם מקום המפגש שבין שני אוקיאנוסים כבירים - האוקיאנוס ההודי והאוקיאנוס האטלנטי ושם, בכף התקווה הטובה, המראה של שני אוקיאנוסים המתנגשים זה בזה יוצר נוף ייחודי ואזור שכולו סרט טבע אחד גדול.

מכף התקווה הטובה יוצאים לשיט לאי דוייקר בו מושבת כלבי ים ומושבת פינגווינים. הפארק הלאומי קייפ פנינסולה על נופיו היפים, חופיו הדרמטיים ומגוון החי הצומח שבו, הוא המקום ליהנות מהחי והצומח במדינה. שם אפשר לראות בבונים, אנטילופות וחתולי בר חיים בטבע. כמה פעמים יצא לכם לשבת בחוף הים כשסביבכם פינגווינים קטנים שמקננים והולכים את הליכתם המצחיקה? בחוף בולדרס תוכלו לעשות זאת.

פגסוס טיולים מאורגנים לחו"ל - לחצו כאן

האזור הזה, שהוא השפיץ של אפריקה, עשיר בתרבות מקומית. תוך כדי נסיעה בנוף ציורי תגיעו לערים הקולוניאליות העתיקות מיזנברג וסיימונסטאון ובמועדוני פולקלור תוכלו לרקוד ריקודים אפריקאים אנרגטיים עם המקומיים. לא בטוח שתיהנו בקצב, אבל במהלך כל המסע הזה בטוח שדרום אפריקה תגרום לכם ליהנות.

וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס, וואלה! NEWS בשיתוף פגסוס

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully