וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

10 המלונות הכי טובים בברלין, לפי תקציב

9.12.2018 / 9:03

מספר המלונות בבירה הגרמנית הוכפל במהלך העשור האחרון, ואפשרויות הלינה בה מגוונות ומתאימות לכולם - ממש כמו העיר עצמה. אז איפה כדאי לשכור חדר במלון? קבלו את 10 המלונות שייספקו פתרון לכל אחד מבחינת מחיר, מיקום תוכן, והסטייל הדרוש

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: אפליקציית הסיורים החדשה והחינמית של ברלין

יש בה חיי לילה פרועים, מוזיאונים מרתקים, סצנת אומנות ותרבות עשירה והכי חשוב: מחירים שפויים. אין פלא שברלין היא אחד היעדים המועדפים על ישראלים כשמדובר בחופשה עירונית קצרה. ולא רק עלינו הישראלים: הפופולאריות של ברלין כיעד תיירותי ממשיכה לטפס ללא הפסקה, ורק בשנה שעברה היא משכה אליה למעלה מ-13 מיליון תיירים מכל רחבי העולם. בתל אביב, לצורך השוואה, ביקרו באותה השנה פחות משני מיליון.

ועם העלייה במספר התיירים עולה כמובן גם ההיצע באפשרויות האירוח. עיריית ברלין הגבילה אמנם בשנה האחרונה את היקף הפעילות של Airbnb בעיר, זאת על מנת למתן את העלייה במחירי השכירות לתושבים, אבל עדיין יש איפה לישון: מספר המלונות בבירה הגרמנית הוכפל במהלך העשור האחרון ואף למעלה מכך, ואפשרויות הלינה בה הן כיום מגוונות ומתאימות לכולם - ממש כמו העיר עצמה. אז איפה כדאי לשכור חדר במלון? אמרו לנו מה סגנון הביקור שלכם - ונגיד לכם איפה כדאי לכם להזמין. קבלו עשרה מלונות ברלינאים שייספקו פתרון לכל אחד מבחינת מחיר, מיקום תוכן, והסטייל הדרוש.

למי שרוצה להרגיש היסטוריה: מלון אדלון קמפינסקי

הוא משקיף על שער ברנדנבורג והיה מקום לינה מועדף על רבים וטובים - מאלברט איינשטיין ועד מייקל ג'קסון, וצולמו בו מגוון גדול של סרטי קולנוע וטלוויזיה. מלון היוקרה אדלון קמפינסקי (Hotel Adlon Kempinski) שפתח את שעריו בשנת 1907 הוא חלק מההיסטוריה המקומית בתור כזה ששרד את מלחמת העולם השנייה רק כדי להיות מוצת בטעות על ידי חיילים סובייטים שפשטו על מרתף היינות שלו. המלון נבנה כמעט לחלוטין מחדש ושוחזר לפרטי פרטים וכיום גם אתם יכולים (אולי, תלוי בתקציב) ללון בו ולהרגיש חלק מההיסטוריה של רובע מיטה היוקרתי.

עם הקמתו המוחדת לפני עשר שנים וכיום נבנתה בו גם מסעדת שלושה כוכבי מישלן ומתחם ספא עצום בשלושה מפלסים. יש בו כיום 385 חדרי יוקרה המעוצבים בסגנון אלגנטי וקלאסי של משי מהודר וריהוט מהגוני, בסגנון קרוב במיוחד לעיצוב המקורי של לפני מאה שנה. אתרים מרכזיים כגון הרייכסטאג, צ'ק פוינט צ'ארלי, המוזיאון היהודי או אנדרטת השואה נמצאים במרחק הליכה קצר ממנו, כמו גם פארק טירגארטן - מהפארקים היפים והגדולים ביותר של ברלין.

איפה: אונטר דן לינדן, מיטה
מחיר לחדר זוגי: החל מ-290 אירו
פרטים נוספים באתר המלון

עוד באותו נושא

לטייל, לקנות, לישון, לאכול: סובב פרידריך שטראסה בברלין

לכתבה המלאה

למי שבא להתקרחן: אנהאו ברלין

כבר מבחוץ קשה לפספס את המלון המיוחד הזה, עם בניין שכמעט מרחף באוויר על גדות נהר השפרה (Spree), אבל רק שנכנסים פנימה מבינים עד כמה מדובר במלון שאין שני לו בכל העיר. על עיצוב הפנים של אנהאו ברלין (nhow Berlin) חתום המעצב התעשייתי המהולל קארים ראשיד, שיצר בו פיצוץ ויזואלי של צבעים מתוקים ועזים בצורות עגולות ומפותלות שמשרות אוירה טריפית של ממש. לא לחינם נוהגים מועדוני העיר להלין בו תקליטנים שמגיעים מחו"ל, ושכבר ראו את כל בתי המלון האפשריים.

המלון על 304 חדריו ממוקדם בחלקה הדרומי של שכונת פרידריכסהיין, ואף אחד בקבלה לא יסתכל עליכם מוזר אם תחזרו אליו גמורים ממסיבה ארוכה. כמה מהמועדונים המפורסמים ביותר של העיר - מווטרגייט וקלוב דר ויזיונר דרך אבאוט בלנק ומטריקס ועד רנאטה וברגהיין - נמצאים ממש מסביב לו ובמרחק קצרצר ומשתלם למי שקלאבינג מקומי הוא עיקר הביקור שלו. אנהאו ברלין מציע לבליינים שבוחרים לישון בו שירות חדרים מסביב לשעון, הכולל אפילו גיטרות חשמליות או עמדות דיג'יי להשאלה למי שרוצה להופיע או לתקלט מול חברים. חוץ מזה יש לו מרפסת שפונה לנהר עבור קוקטיילים של שעות שקיעה, וכמה חדרי סאונה כדי להרגיע שרירים דואבים מרחבות ריקודים.


איפה: פרידריכסהיין
מחיר לחדר זוגי: החל מ-95 יורו
פרטים נוספים באתר המלון

למי שרוצה זול, שיקי וקרוב להכל: מלון זואה

הלוקיישן של מלון זואה ברלין (ZOE Berlin‎) מקבוצת אמאנו, הוא כנראה ה"ואליו פור מאני" הכי טוב שתקבלו בעיר. המלון שוכן ממש בשכונת המיטה הפופולרית, בסמוך להאקשה מרקט שבמרכז העיר, דקות הליכה מאלכסנדרפלאץ על חנויותיו ובתי הכל-בו הרבים שבאזור, כמו גם מהאתרים ההיסטוריים החשובים של ברלין. 88 חדרים למלון הקטן יחסית, שמציע לינה פרקטית למחפשי סיטי-ברייק, כפי שברלין אכן מציעה: מיטה, שידה קטנה, חדר רחצה ולא יותר לחדרים הממוצעים. הצבע השחור שולט בהם, והגג מספק מקום נחמד לשבת ולאכול בו ולפעמים גם מתקיימים בו שיעורי יוגה.

חדר האוכל של המלון פשוט נהדר, והוא בעצם בר-מסעדה נעימה, המשלבת בין דיינר מעוצב לבין בר עם כורסאות, שמציעה בופה רחב מזונות. מחוץ למלון אופניים של המלון להשכרה לאורחים, מה שהופך את נושא ההתניידות בעיר למאוד נוח וחוסך חיפוש חנויות להשכרה. תחנת רכבת תחתית נמצאת גם היא בסמוך, והמון מסעדות קטנות ו"פיצוציות" קטנות שפתוחות רוב שעות היום. ודבר אחרון - המחיר כאן, שבו תקבלו חדר טוב במלון חדש בפחות ממאה יורו ללילה - עושה את המקום למושלם.

איפה: האקשה מרקט
מחיר לחדר זוגי: החל מ-70 יורו
פרטים נוספים באתר המלון

למי שמגיע בשביל המוזיקה החיה: אוראניה ברלין

במיקום נהדר בשכונת קרויצברג הוקם מלון הבוטיק מלא-הסטייל אוראניה ברלין (Orania.Berlin), שמביא איתו משהו קצת אחר לקרויצברג המזרחית המחוספסת: זהו טרקלין מתוחכם ומעוצב שנמצא בקומת קרקע עם שלל הופעות חיות של ג'אז, קוקטיילים מיוחדים ומטבח עכשווי של שף המישלן פיליפ פוגל - ומעודד את האורחים שלו לטעם מהתרבות הקלאסית האירופאית מלאת הפאסון, שגם אותה יש לברלין להציע.

המלון נמצא בבניין בסגנון ארט נובו שהיה בעבר הרחוק מקום מושבי של קפה אופנתי שאירח פעם מופעי קברט ופגישות של אנשי בוהמה מקומיים. כיום יש במלון 41 חדרים מעוצבים בצבעים חמים של אדום וזהב, רצפות עץ אלון, ריפוד של שטיחים בעבודת יד ומיטות נוחות להפליא. המלון מושך אליו אוהבי מוזיקה ומוזיקאים שרוצים השראה ומגיעים אליו מכל העולם, ולאורחים בו מוצעים כרטיסים ללא תשלום לקונצרטים של ג'אז, הקרנות של סרטים ומופעי מוזיקה קלאסית שמתקיימים בקומת ההופעות העליונה.

איפה: קרויצברג
מחיר לחדר זוגי: החל מ-200 יורו (כולל ארוחת בוקר)
פרטים נוספים באתר המלון

המסעדה במלון אוראניה ברלין

למי שמטייל בתקציב מוגבל: מוטל וואן ברלין-אלכסנדרפלאץ

רמת המלונות הענקית מוטל וואן פתחה בתחילת השנה את המלון העשירי שלה בברלין, מוטל וואל אלכסנדרפלאץ (Motel One Berlin-Alexanderplatz), ובו דגש מיוחד על עיצוב פנים פוסט-אורבני עדכני פרי יצירותיהם של אמנים מקומיים וזאת במרחק של כמה צעדים ממגדל הטלוויזיה, כיכר אלכסנדרפלאץ והקתדרלה של ברלין. ויש גם בונוס מיוחד: כל האוכל במלון הוא אורגני, ואפשר להביא בעלי חיים.

במלון יש לא פחות מ-708 חדרים שמתחילים במחירים נוחים במיוחד של כמה עשרות יורו לזוג ללילה והתנאים משתלמים מאוד ביחס למחיר. טרקלין הלובי משדר את האווירה היצירתית ומעוררת ההשראה של ברלין עם ציורי קיר של אומנות רחוב וכורסאות צבעוניות, והחדרים נוחים עם מיטות בגדלים שונים ושלל יתרונות טכנולוגיים כמו השאלת אייפדים או מקלחות גשם חכמות. טיפ: הירשמו לתוכנית הנאמנות של המלון ותקבלו גם ארוחת בוקר חינם וגם אפשרות לעשות צ'ק אאוט מאוחר בימי ראשון.

איפה: אלכסנדרפלאץ, מיטה
מחיר לחדר זוגי: החל מ-79 יורו
פרטים נוספים באתר המלון

מלון וואן ברלין-אלכסנדרפלאץ

למי שרוצה להתפנק ביוקרה מודרנית: אס-או ברלין דאס סטו

עם מיקום ירוק במיוחד בצמוד לקצהו של פארק של טירגארטן, המקבילה הברלינאית של הייד פארק, מלון 78 חדרים אס-או ברלין דאס סטו (SO Berlin Das Stue) שוכן בבניין משנות השלושים שהיה פעם מקום מושבה של השגרירות הדנית. החללים הציבוריים שלו, בתכנונה המוקפד של המעצבת הספרדיה פטרישיה אורקיולה, משלבים פסלים של בעלי חיים עם ריהוט צבעוני ותצלומי אופנה בשחור-לבן.

החדרים הזוגיים מגיעים עם תקרות גבוהות, כיסאות של ארקן ג'ייקובסן ביג ומערכות בידור מתקדמות, ושלוש הסוויטות הראשיות של 70 מ"ר (שיכולות אף להתחבר לאחת גדולה) כוללות אמבטיות מצופות כסף ואזורי לאונג' פרטיים. בקומה התחתונה יש מסעדה מעוטרת מישלן של השף הקטלוני פאקו פרז ומתחם ספא בוטיק שתמציע טיפולים סיניים וטיפולי אנטי אייגינג' מבוססי בוטניקה. למפונקים בלבד.

איפה: טירגארטן
מחיר לחדר זוגי: החל מ-240 יורו
פרטים נוספים באתר המלון

למי שבא בשביל השופינג: 25 שעות הוטל ביקיני ברלין

המחירים הנמוכים בברלין מושכים אליהם חובבי שופינג נלהבים, ואלה בטח ישמחו ללון במלון 25 שעות הוטל ביקיני ברלין (25hours Hotel Bikini Berlin) שממוקם במרחק הליכה קצרצר של ספורות משדרות הקניות הידועה קורפירסטנדאם (או "קו-דאם", בקצרה) ובסמוך לקניון "ביקיני" הפופולארי שמשקיף על גן החיות. נסיעה ממנו לאזור הקניות המרכזי בברלין "האקשה מרקט" תיארך כרבע שעה, כך שאפשר לחזור אליו בקלות פעם ביום כדי לשים את כל השקיות שאגרתם - ולצאת לסיבוב נוסף.

האווירה במלון בעל 149 החדרים מגניבה למדי עם ערסלים ואופניים שתלויים מהתקרות ובר הומה שממוקם על גג הבניין הגבוה. בקומה התשיעית יש סאונה שתוכלו להרגע בה מיום מעייף של שוטטות בין חנויות ולתצפת ממנה ברוגע על נוף מתחם הקופים של גן החיות של ברלין. אפרופו נוף, האורחים יכולים לבחור בין חדרים עירוניים שמשקיפים על כנסיית הזיכרון על שם הקייזר וילהלם, או חדרי ג'ונגל הפונים אל גן החיות ולאל פארק טירגארטן.

איפה: שרלוטנבורג
מחיר לחדר זוגי: החל מ-140 יורו
פרטים נוספים באתר המלון

לרומנטיקנים: פרובוקטור

במרחק של 5 דקות הליכה מקודאם, פרובוקטור (Provocateur) הוא מסוג המלונות הללו בהם מזמינים לחדר בקבוק שמפניה וקערת תותים ותולים על דלת החדר את השלט "נא לא להפריע". מדובר במלון חדש שנפתח רק בשנה שעברה עם 58 חדרים ש"חושניים" תהיה המילה הטובה ביותר כדי לתאר אותם: הוא מעוצב בגוונים של כחול עמוק וליפסטיק אדום עם משטחי קטיפה מפוארים, פינות מסתוריות חבויות בחדרים, וכל מתגי התאורה שלו מעמעמים את האורות ולצד המיטה יש אפילו כתפור שיפעיל מוזיקת לאונג' או יקרין וידאו ארט סקסי על הקירות - ב0הכל באופן מכוון כדי ליצור אווירה פתיינית ורומנטית.

פרובוקטור מגדיר עצמו כמלון שלא מתבייש להיות סקסי. הבר, המסעדה והמועדון שהוא מפעיל מתוארים על ידי אנשיו ככאלה "שבאופן תמידי לוחצים על הכפתורים שלך ומעודדים אותך לבחון את הגבולות שלך וגורמים לך לרצות לחקור הלאה". זה אמנם תיאור של המלון, אבל למען האמת זה נשמע גם כמו תיאור של ברלין עצמה.

איפה: וילמרסדורף
מחיר לחדר זוגי: החל מ-119 יורו
פרטים נוספים באתר המלון

למי שביחסים טובים עם הבנק: מלון דה רומא

לא הרחק מבית האופרה הממלכתית של ברלין עומד בניין מהמאה ה-19 שהיה פעם בית מושבו של בנק דרזנר הגרמני והיום שוכן בו מלון היוקרה של רשת רוקו פורטה הבריטית. מה שהיה פעם כספת התכשיטים של הבנק הוא היום בריכת השחייה המעוצבת של המלון, אולם הקבלה הוא היום אולם נשפים, וחדרי השינה היו פעם משרדי ההנהלה הבכירה. חלקים רבים מהעיצוב המקורי נשמרו בהתאם, לרבות חלקים שניזוקו פה ושם במלחמת העולם השנייה והושארו הרוסים - כחלק מהעיצוב החדש.

כספת הענק המרכזית של הבנק העתיק הוסבה כיום למתחם ספא תת-קרקעי מפואר בגודל של 800 מ"ר, שם אפשר להשתכשך בבריכת פסיפס מוזהבת להזיע בסאונה הפינית. מתחם הטיפולים שלו מגיין גדול במיוחד של טיפולים לכל מטרה - יופי, עוררות, הרגעה או אנטי-אייג'ינג, ולכל חלק וחלק בגוף. בספא משתמשים בשמנים שנרקחו במיוחד עבור המקום, והם מתמחים בשיאצו ורפלקסולוגיה. המחירים, יש לציין, לא לכל כיס.

איפה: באבלפלאץ, מיטה
מחיר לחדר זוגי: החל מ-280 יורו
פרטים נוספים באתר המלון

לחובבי וינטאז' וזוהר של פעם: הוטל זו

הוטל זו (Hotel Zoo) שבנייתו החלה בשנת 1891 והוא נפתח במקור בשנת 1911 במיקום מעולה על קודאם, הוא הוכרז כמלון הרשמי של פסטיבל הסרטים הבינלאומי בברלין בשנות ה-50 כאשר הוא מארח באופן תדיר כוכבים כמו גרייס קלי וסופיה לורן. המלון ההיסטורי עבר שיפוץ מקיף בשנת 2014 על ידי המעצבים ההוליוודים דיינה לי טד ברנר, וכיום הוא מציע 144 שמציעים מיקס מרשים של אווירת אולד-סקול לצד שובבות מודרנית.

לחדרי המלון תקרות גבוהות ורצפות עץ כבדות, מקלחות גשם מזכוכית וחדרים בסגנון שיגרום לכם להרגיש כמו כוכבי קולנוע של שנות העשרים. החדרים כוללים תקרות גבוהות, רצפות עץ, מקלחות גשם עם קירות זכוכית ומגבות קטיפה של מותג אופנת היוקרה הצרפתי מייסון מרטין מרגיילה. המלון מפעיל את הגרייס בר, גם בו נשמרת אווירת הוינטאז' המקסימה, שם מוגשים מיני קוקטיילים מובחרים ודיג'אים מקומיים שמנגנים בסופי השבוע.

איפה: שרלוטנבורג
מחיר לחדר זוגי: החל מ-190 יורו
פרטים נוספים באתר המלון

לחובבי אדריכלות: הוטל אודרברגר

מלון הניאו-רנסנס הוטל אודרברגר (Hotel Oderberger) נולד כבית מרחץ ציבורי במאה ה-19 והוא הפך למלון בוטיק בן 75 חדרים בשנת 2016. המאפיינים המקוריים של המבנה האדריכלי המרשים, כמו האריחים היחודיית או דלתות הענק, הושארו בתוצרתם המקורית והם מעטרים אותו כיום לצד רהיטים מודרניים ומגוון של אמנות עכשווית. חדרי המרחץ הישנים הישנים הפכו לחדרי השינה, ואילו חדר הבוילר וההסקה הישן הוא כעת מסעדה גרמנית מודרנית עם תקרות בגובה של 50 מטר.

אבל המאפיין המרשים ביותר הוטל אודרברגר והלב הפועם של הבניין הוא ללא ספק בריכה מקורה באורך של 65 מטרים שנמצאת באולם דמוי קתדרלה, עם קשתות אבן וקירות שיש. לאחר טבילה ושחייה על הגב בחלל הענק והעתיק הזה, תוכלו לצאת ולשוטט באוויר הקריר של שוק פשפשים מאוורפארק ולמצוא חפץ עתיק לקחת איתגם הביתה, כדי להשלים את החוויה.

איפה: פרנצלאואר ברג
מחיר לחדר זוגי: החל מ-140 יורו (כולל ארוחת בוקר)
פרטים נוספים באתר המלון

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully