וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

לטוס רק איתה: זו חברת התעופה שנבחרה לטובה בעולם ל-2019

22.11.2018 / 10:54

אחרי חמש שנים רצופות שבהן דורגה אייר ניו זילנד כחברה הטובה בעולם, היא הודחה על ידי סינגפור איירליינס ששבה לראש הטבלה ב-2019, לא מעט הודות לקו סינגפור-ניו יורק שרק הושק ושבר את שיא הטיסה הארוכה בעולם

מטוס איירבאס 350 של סינגפור איירליינס/צילום: Singapore Airlines

בווידאו: האיירבאס 350 הענק של סינגפור איירליינס

לפי מה אתם בוחרים עם איזו חברת תעופה לטוס? לפי המחירים, השירות, איכות המטוסים? או אולי שקלול של הקריטריונים האלה ואחרים? אם אתם פשוט רוצים לטוס עם החברה הטובה ביותר, פשוט תשננו את הדירוג השנתי של אתר AirlineRatings שכבר עשה את העבודה בשבילכם, וקבע מי הן חברות התעופה המובילות בעולם לשנת 2019. במקום הראשון דורגה סינגפור איירליינס.

אחרי חמש שנים רצופות בהן החזיקה אייר ניו זילנד בתואר חברת התעופה הטובה בעולם, היא מאבדת השנה את התואר לטובת חברת התעופה הלאומית של סינגפור, סינגפור איירליינס. החברה זכתה במקום הראשון בזכות "השירות שהיא מעניקה בזמן הטיסה, מבחר מטוסים חדשים כגון A350 או 787-10, עיצוב הפנים החדיש כמו גם רמת הבטיחות המבצעית". החברות נמדוו במספר רב של קריטריונים, מגיל ציי המטוסים ועד המוצרים והשירותים שהן מציעות לנוסעים, וסינגפור איירליינס דורגה ראשונה בקטגוריות רבות.

השופטים ציינו, כי תרומה רבה לזכייה של החברה הייתה להשקה של קו סינגפור-ניו יורק באוקטובר האחרון, הקו ששבר את שיא הטיסה הסדירה הארוכה ביותר בעולם, 18 שעות ו-45 דקות. החברה מטיסה בקו את מטוס האיירבוס החדש שלה מדגם A350-900ULR, שממריא מנמל התעופה הבינלאומי של סינגפור ונוחת בשדה התעופה ניוארק שבניו ג'רזי, תוך שהוא עובר מרחק של 16,700 קילומטרים.

ומיהי חברת הלואוקוסט הטובה באירופה, שגם טסה לארץ?

עשר חברות התעופה המובילות בעולם לשנת 2019 הן בהתאמה:
1. סינגפור איירליינס
2. אייר ניו זילנד
3. קוואנטס (אוסטרליה)
4. קטאר איירווייס
5. וירג'ין אוסטרליה
6. אמירטס (איחוד האמירויות הערביות)
7. אול ניפון איירווייס (יפן)
8. אווה אייר (טייוואן)
9. קת'אי פסיפיק איירווייס (הונג קונג)
10. ג'פאן איירליינס (יפן)

רק בכמה תחומים בודדים עקפו חברות אחרות את סינגפור איירליינס, וגם להן יש במה להתגאות. כך למשל, אייר ניו זילנד זכתה במחלקת אקונומי פרימיום הטובה ביותר בעולם והחברה הטובה ביותר בפסיפיק, קטאר איירווייס זכתה בקייטרינג הטוב ביותר ובמחלקת העסקים הטובה ביותר; וקוואנטס זכתה בתואר החברה המקומית הטובה ביותר והטרקלינים הטובים ביותר.

אם אתה להוטים להתנסות בטיסת יוקרה, סינגפור איירליינס זכתה גם בתואר המחלקה הראשונה הטובה ביותר, אבל אם אתם מחפשים חסכון בעלויות, דעו שאווה אייר מציעה את מחלקת התיירים הטובה ביותר. הדירוג השנתי קבע גם את שלוש חברות הלואוקוסט הטובות ביותר בשלושה אזורים בעולם: ווסט ג'ט באזור אמריקה; וויז אייר באזור אירופה; ואייר אסיה באזור אסיה והאוקיינוס השקט.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully