וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסע גס דרש מושב ליד החלון; הדיילת מצאה פתרון יצירתי

14.11.2018 / 8:55

נוסע שדרש מדיילת במטוס לשבת ליד חלון, לא ציפה כנראה לתגובה היצירתית שלה (תרתי משמע): היא חזרה עם ציור של חלון והדביקה אותו על דופן המטוס כשהוא ישן

לדיילים בטיסה יש לא מעט בקשות מהנוסעים בשלל תחומים, אבל נוסע אחד שדרש מהדיילת לשבת ליד חלון, ודאי לא ציפה לתגובה היצירתית שלה.


עוד על דיילות בוואלה! תיירות:
"הדיילת הכי יפה בעולם" או הנוסע הקריפי בעולם?
85 אלף עוקבים: הדיילת שחושפת את חיי הזוהר באוויר
סרטון חשפנות ביזארי במיוחד הוביל להשעייתה של דיילת בריטיש איירווייז


הדיילי מייל מדווח, שדיילת אנונימית בחברת תעופה אנונימית שטסה ליפן, נדרשה לנוסע שהתלונן שלא קיבל מושב ליד החלון, במקום שבו היה אמור להיות חלון ככל הנראה. מקרה כזה אינו זר לנוסעים שבוחרים מושב חלון מבעוד מועד דרך אתר חברת התעופה, אולם ישנם מקרים בהם החלון "אינו קיים" במטוס כתוצאה ממספר סיבות, כמו החלפת מטוס ברגע האחרון שבו תצורת ההושבה שונה.

נוסעים שחוו מקרה כזה, יכולים לקבל את הגזרה ולהמשיך לשבת בטיסה כמו כל אחד (אולי אפילו לישון כנגד דופן המטוס ללא החלון), או לנסות ולבקש לעבור למושב עם חלון. אבל הנוסע בטיסה ליפן לא נקט באף אחת משתי הדרכים הללו. לפי גולש בטוויטר בשם kooo_TmS_suke שהיה על הטיסה, הנוסע המתוסכל פשוט דרש מהדיילת: "תני לי מושב עם חלון" בזמן חלוקת המשקאות.

בתגובה, הלכה הדיילת וחזרה עם ציור היתולי של חלון מטוס שמתוכו נשקפים עננים מעל הים שבאופק, והדביקה אותו על דופן המטוס, כנראה בזמן שנרדם, איפה שהיה אמור להיות חלון אמיתי.

הצילום בטוויטר כבר צוייץ שוב כ-7,800 פעמים, כשרבים הגיבו ושבחו את הדיילת על פועלה. אולי בפעם הבאה שימוש במילים "בבקשה" או "תודה" היה מקנה לנוסע מושב עם חלון אמיתי.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully