וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ואיזה מסכנים הדיילים: צוות ריינאייר העביר את הלילה על הרצפה בשדה

16.10.2018 / 9:42

צילום של 6 דיילים בחברת ריינאייר, חברת הלואוקוסט מהגדולות באירופה שטסה גם לישראל, כשהם שרועים על רצפת חדר בשדה התעופה, עורר תגובות קשות לגבי היחס לצוות האוויר בחברה, שידוע כגרוע ביותר. ריינאייר: "התנצלותנו לצוות על כך שלא מצאנו עבורם מקום ללינה"

דיילים של ריינאייר העביר את הלילה על הרצפה בשדה התעופה. צילום מסך פייסבוק Ryanair MUST Change, מערכת וואלה! NEWS
גם היחס להם לואוקוסט. דיילי ריינאייר על הרצפה במלאגה/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך פייסבוק Ryanair MUST Change

זה לא חדש שתנאי העסקתם של עובדי חברת הלואוקוסט ריינאייר, שטסה לישראל מלא מעט יעדים באירופה, הם מהגרועים שיש. שביתות טייסים מתקיימות כל כמה חודשים בנוגע לתנאי העסקתם, ואילו גם הדיילים אינם זוכים לתנאי שירות כמו בחברות תעופה אחרות. אבל צילום אחד שפורסם השבוע בעולם, עבר כל גבול.

בצילום נראה צוות של שישה דיילים ישן על הרצפה במשרד בשדה התעופה של מלאגה בספרד, לאחר שטיסתם בוטלה עקב מזג אוויר סוער ביום ראשון השבוע.

בסך הכל היו ששת הדיילים חלק מקבוצה של שמונה טייסים ו-16 דיילים בפורטוגל, שלטענתם הוכרחו להישאר כמה שעות בחדר שבו רק שמונה כיסאות. לפי הפרסומים בתקשורת העולמית, לא היתה להם גישה למזון ושתייה ושום סידורי לינה במלון לא אורגנו עבורם.

צוות הדיילים נחת אחרי חצות, לאחר שטיסתם עוכבה מספר פעמים עקב הוריקן "לסלי" שפגע בספרד ופורטוגל בימים האחרונים. המשרד שבו הם שכבו לישון, היה אחד הבודדים שלא היה נעול. לדברי מנהלי הקרקע שאחראים על מתן שירותים לאנשי ריינאייר, לא היה ניתן למצוא מלון פנוי, היות וכולם היו תפוסים. לאחר כשש שעות, נפתח עבור הצוות טרקלין ה-VIP שבו יכלו לנוח מעט עד טיסתם לפורטו בשעה 11:30, מבלי שבכלל נחו כמו שצריך.

מנהל התפעול של ריינאייר, הסביר בטוויטר שהחברה לא הצליחה למצוא מקום לינה במלאגה עבור הצוות ולאחר מכן "הם הועברו ללאונג' VIP. התנצלותנו לצוות על כך שלא מצאנו עבורם מקום ללינה", כתב.

הצילום פורסם בדף הפייסבוק Ryanair MUST Change (ריינאייר חייבת להשתנות"), שדוגל בשינוי תנאי העובדים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully