וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מיוגה ערסלים ועד יוגה על סאפ: אירוע "יוגה ערבה" חוזר

17.10.2018 / 8:11

מעל אלף איש לבושים בלבן יתכנסו בתחילת החודש הבא בפארק תמנע ובשאר אתרים בערבה, לתרגול יוגה המוני במסגרת "יוגה ערבה". ויש לא מעט חידושים בתחום - החל מיוגה ערסלים, דרך יוגה על סאפ ועד יוגה חץ וקשת. הנה מה שמצפה ליוגיסטים שבכם

יוגה ערבה. ניר חיים,
אלף איש לבושים לבן בפארק תמנע/ניר חיים

פעם בשנה, בפארק תמנע שבערבה, אפשר לחזות בפלא מרהיב. זו לא תופעת טבע, אלא מעל לאלף מתרגלי יוגה לבושים לבן שיתכנסו יחד מתחת לעמודי שלמה ההיסטוריים, לתרגול יוגה המוני. כל זה קורה בשעת השקיעה שצובעת את כל הנוף המדברי הראשוני הזה בצבעי ורוד וכתום. לא צריך להיות חובב יוגה כדי להתפעל מהאפקט המרשים של אלף אנשים לבושים לבן למרגלות המצוקים של תמנע.

יוגה ערבה. ניר חיים,
יוגה ערסלים/ניר חיים

מדובר בעצם במפגש השיא של אירוע "יוגה בערבה", שמביא בכל שנה מאות אנשים מהארץ והעולם לשלושה ימים של שיעורי יוגה וסדנאות מכל הסוגים והסגנונות, שמתפרשים על פני 170 הקילומטרים מצומת הערבה ועד אילת שבדרום, מה שממקם את אירוע יוגה ערבה כאחד האירועים הגדולים מבחינה גאוגרפית בארץ. אל כל המערך המקצועי שמתפעל את ההפקה הענקית הזאת מתגייסים כמעט כל העסקים באזור הערבה, כמו גם לא מעט מהתושבים. הסדנאות והשיעורים הם העיקר, אך מסביב לוקחים חלק גם כל בעלי הצימרים ומתחמי האירוח, בעלי המסעדות והחאנים.

עוד באותו נושא

ערבה לחיך: סיור אוכל מדברי ב-10 תחנות טעימות

לכתבה המלאה
יוגה ערבה. ניר חיים,
מתרגלים בזמן השקיעה בפארק תמנע/ניר חיים

זו השנה התשיעית שמתקיים בערבה פרויקט בסדר גודל כזה, שמביא אל הערבה מורי יוגה מהמובילים בארץ ובעולם וחושף את המשתתפים לכל הזרמים השונים בתחום היוגה וה-Wellnwss, כמו גם לחידושים בתחום - החל מיוגה ערסלים, דרך יוגה על סאפ ועד יוגה חץ וקשת.

מלבד כל הדברים המגניבים האלה, אירוע יוגה ערבה מציע הרבה התנסויות במדיטציה, בתנועה ובמוזיקה של מורים בעלי רזומה עשיר כמו פטרישה תילטמן, ממובילי הגישה המודרנית ליוגה בגרמניה, ליאון לונדון, מורה בכיר של ויניאסה מבריטניה, ביורן תור גיי'קובסון שמלמד Power yoga בכל רחבי אירופה, וגם יוגי וישנו פאניגרהי, יוגיסט מזה 30 שנה ומי שהקים את בית הספר ליוגה ברישיקש בהודו.

בין המורים הישראלים הבולטים שיקחו חלק אפשר למצוא את ענת גולד, מי שהביאה לארץ את סגנון הטרי-יוגה הייחודי, ענת כוכבי רון שמלמדת יוגה מזה 25 שנה, שירלי גולדשטיין הוותיקה גם היא שמשלבת קינגסולוגיה בתרגולי התנועה שלה, וגם שני הברי, מוזיקאית ומטפלת המשלבת מוזיקה בסדנאות שלה, ועוד רבים וטובים.

יוגה ערבה. ניר חיים,
שיעורי יוגה מסקרנים/ניר חיים
יוגה ערבה. ניר חיים,
הנוף המרגיע מתאים לתרגול יוגה/ניר חיים

מלבד התוכן שמציע האירוע, אזור הערבה פורה בפעילויות נחמדות שאפשר לשלב בין התרגולים והסדנאות, כמו ביקור בחממת חמשת החושים בקיבוץ אליפז המספרת על החקלאות המדברית, ואפשר כמובן גם לקטוף ולטעום מתוצרת הערבה כמו פלפלים, עגבניות, ופומלות.

מומלץ גם לבקר במרכז המבקרים על שם "ויידור" בחצבה, לסיור רב חושי ומהנה שמתאים לכל המשפחה על אודות התפתחות הערבה, ומקומות נוספים ומיוחדים כמו כפר האמנים בצוקים, קיבוץ נאות סמדר הייחודי, פארק תמנע ועוד המון נקודות טבע ותצפיות מדבריות משגעות. בנוסף, מסעדות ופונדקים, מוכרים יותר או פחות, מתכוננים לקלוט את תיירי היוגה הרבים שהולכים לזרום לאזור ב-1 בנובמבר השנה.

יוגה ערבה. ניר חיים,
נוף ראשוני בשילוב גוף ונפש/ניר חיים

מי שמגיע לאזור יוכל לסגור לעצמו לינה במתחמי האירוח הרבים שלאורך החלק הזה בכביש 90, בצימרים ובחדרים שבמושבים, או להתמקם במתחם האוהלים הענק שיוקם במרכז האירוח שבפארק תמנע. לקראת האירוע עבר המתחם שיפוץ ענק, ומציע היום מלבד מסעדה, חנות ומרכז מבקרים ענק, גם אמפיתיאטרון מחופה עץ המשקיף אל הבריכה. הכינו את הטייצים.

יוגה בערבה, 1-3 בנובמבר, פרטים נוספים באתר האירוע.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully