וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: כך תועד סבל של ריינאייר פותח מזוודה וגונב ממנה

נוסע בטיסת ריינאייר, שטסה לישראל מיעדים רבים באירופה, צילם סבל פותח מזוודה ושולף ממנה את מתנת יום ההולדת של נער שטס עם אמו למדריד. הסבל, שהחל לעבוד רק שלושה ימים לפני המקרה, יועמד לדין

סבל של ריינאייר נתפס גונב ממזוודה בשדה/צילום מסך, יוטיוב

נוסע בטיסת ריינאייר (Ryanair) מאיביזה למדריד תיעד במצלמתו לפני מספר ימים רגע מפתיע במיוחד: סבל פותח את אחת המזוודות וגונב ממנה רמקול נייד. לאחר שתיעד את האירוע במצלמתו, דיווח על כך הנוסע לאנשי הצוות במטוס. המשטרה שהגיעה למקום חקרה את העובד, שהודה בעבירה. הוא השיב את הרמקול לבעליו: נער שטס לחופשה במדריד עם אמו.

הדיילי מייל מדווח, כי הסבל החל בעבודתו כשלושה ימים בלבד לפני המקרה. הוא ככל הנראה יפוטר ובקרוב הוא צפוי לעמוד לדין.

בסרטון שבו מתועדת הגניבה נראה הסבל עוסק בפתיחת מזוודת הטרולי. בהמשך הוא מחטט בתוכה ביד אחת ושולף ממנה את הרמקול האדום. מיד לאחר מכן הוא מטמין היטב את הרמקול בכיס מכנסיו ורוכס אותו כדי להסתיר את הפריט.
"השוטרים אמרו לי שזהו היום השלישי לעבודתו של הסבל בנמל התעופה", סיפרה לעיתונאים אמו של הנער שממזוודתו נגנב הרמקול. "הרמקול הוחזר אלינו באופן מידי. הייתי אסירת תודה, כי זו היתה מתנת יום הולדת שרכשתי לבני".

מעניין לציין כי בקיץ שעבר, תועד בנמל התעופה באיביזה מקרה שבו סבל השליך מזוודות של נוסעים לכל עבר. בין השאר, הוא בטיח עגלת ילדים על מסלול ההמראה ודרס מזוודה נוספת בעת נסיעתו.

סבל של ריינאייר נתפס גונב ממזוודה בשדה. צילום מסך, יוטיוב, תמונות גולשים
חיטט ושולף מהמזוודה את הרמקול האדום. הסבל שגנב ותועד/תמונות גולשים, צילום מסך, יוטיוב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully