וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

בלי לצאת מהמזגן: אתרי הגלמפינג הכי מפנקים בארץ

17.9.2018 / 9:10

לשלם על אוהל יותר מאשר על צימר? ואם באוהל יש מזגן וג'קוזי זה משתלם לשלם יותר מ-1,000 שקל ללילה? לפעמים. אז לאלה שפחות בקטע של אבנים בגב בשינה - הנה 6 הצעות לקמפינג הכי מפנק בישראל

קמפינג גלמפינג קולוניה באילת. איתי קדוש, מערכת וואלה! NEWS
האוהלים ניצבים על מדשאות, ובכל אחד מהם יש מזגן. גלמפינג בקולוניה, אילת/מערכת וואלה! NEWS, איתי קדוש

יש פה מישהו שלא שמע את המושג "גלמפינג"? מסתבר שגם בעולם הטיולים יש טרנדים שרודפים זה אחר זנבו של האחר, וגלמפינג הוא מושג חם שמשמעו שילוב המילים Glamorous ו- Camping, או במילים אחרות: קמפינג לעשירון העליון - יוקרתי, מפנק ומעוצב.

וכמו בכל דבר, יש רמות שונות, ובהתאם להן - גם המחיר, שלעתים עובר את המחיר של לינה בצימר ממוצע. לפניכם הצעות לשישה מתחמי קמפינג. לא כולם עונים להגדרה של "גלמפינג", אבל בכולם תמצאו מזגן צמוד. ורק זה לפעמים שווה את המחיר.

סבל מריינאייר תועד גונב ממזוודה בשדה. צילום מסך, יוטיוב, מערכת וואלה! NEWS
יש אפילו מקרר עם מקפיא. גלאמפינג בקייקי כפר בלום/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך, יוטיוב

אכזיב על הים

מתחם קמפינג וגלמפינג יוקרתי נחנך לפני זמן לא רב בחוף אכזיב שבגליל המערבי, כשיתוף פעולה של החברות "טרק ים אכזיב" ו"פנחס וגסטון". האוהלים, הניצבים מול הים, עשויים מבדי קנבס איכותיים ומתאימים לעד שישה אורחים, וכל אוהל משתרע על פני 20 מ"ר וניצב על במת עץ שגודלה 50 מ"ר. באוהל יש מיטה עם מזרן זוגי, מיטת פוטון נפתחת (לשני אנשים נוספים), וכן סדינים, כריות ומאוורר, כאשר ניתן להוסיף מיזוג בתוספת תשלום. בכל במה נקבעה נקודות חשמל לטעינת טלפונים, מיני בר ומקלחון חיצוני.

במרפסת הקדמית ממתינה לכם פינת ישיבה מעוצבת, הפונה לכיוון הים (אם כי לא כל האוהלים מצויים בקו ראשון לים). עוד במקום: מתחם מרכזי הכולל נקודות גז, עמדת מנגלים, מקררים וכיור לשטיפת כלים. בחוף המוכרז יש בר-מסעדה עם ארוחות בוקר, צהריים וערב. בחוף מוצעות גם אטרקציות וספורט ימי כגון שיט טורנדו, קיאקים, גלישה, סאפ ומועדון צלילה.

מחיר: החל מ-790 שקלים ללילה עבור ארבעה אנשים, 95 שקלים עבור אדם נוסף מעל גיל 3. מחירים לארבעה אורחים בחג הסוכות: 1,090 שקלים (קו ראשון לים), 900 שקלים (קו שני), 870 שקלים (קו שלישי).
לדעת עוד: 04-6574444, www.weekendtop.co.il/achziv-on-sea_insideglam.

עוד באותו נושא

טורקיז, אבל כחול-לבן: האי הסודי של ישראל

לכתבה המלאה
גלאמפינג אכזיב על הים. אמיר ירחי, טרק ים אכזיב, מערכת וואלה! NEWS
האוהלים עשויים מבדי קנבס איכותיים ומתאימים לעד 6 אורחים. אכזיב על הים/מערכת וואלה! NEWS, אמיר ירחי, טרק ים אכזיב

אוהלי VIP בקייקי כפר בלום

חדש מהניילונים: לאחרונה נחנך במתחם הקמפינג הוותיק של קייקי כפר בלום מתחם VIP, ובו אוהלים משפחתיים, ממוזגים ומאובזרים לעילא.

בכל אוהל מיטה זוגית, שלושה מזרוני יחיד, סדינים, כריות וציפיות, שקע חשמלי להטענת טלפונים ניידים, תאורה ומקרר עם מקפיא. ביציאה מכל אוהל תמצאו שולחן פיקניק ופינת ישיבה. עוד במקום: מדשאה רחת ידיים, נקודות מנגלים, פינות ישיבה, מטבחון, שירותים, מקלחות ומזנון. בסוכות תהיה כאן גם סוכה כשרה.

כדאי לדעת כי אורחי המתחם ייהנו מכניסה לאטרקציות שמוצעות בקייקי כפר בלום, ללא תשלום נוסף: שיט בקיאקים במסלול המשפחתי, פארק החבלים והאתגר "טופרופ", ובו קיר טיפוס, אומגה הישר אל המים ועוד וכן צפייה בסרט רפטינג בתלת-ממד. כך, מחירי הלינה כוללים למעשה את כל הפעילויות באתר.

מחיר: 1,090 שקלים לאוהל למשפחה בת חמש נפשות (כל אדם נוסף באוהל: 100 שקלים).
לדעת עוד: 04-6902616, www.kayaks.co.il.

קמפינג גלמפינג אוהלים ממוזגים קייקי כפר בלום. קליק דיגיטל, מערכת וואלה! NEWS
בסוכות תהיה כאן גם סוכה כשרה. אוהלים ממוזגים בקייקי כפר בלום/מערכת וואלה! NEWS, קליק דיגיטל

קולוניה, אילת

תשעה אוהלי יוקרה מעוצבים לעילא ממתינים לכם במקום, המציין את העונה השלישית לפעילותו. קולוניה הוא מעין כפר ים, השוכן ליד חוף אלמוג ומעבר טאבה, דרומית לאילת. כל אוהל קרוי על שם הנחלים החורצים את שמורת הרי אילת - מה שמספק ניחוח מעט אותנטי לחוויה. לכך הוסיפו את הנוף הנהדר של מפרץ אילת, הניבט מכאן.

האוהלים ניצבים על מדשאות, ובכל אחד מהם יש מזגן. כל אוהל מאובזר באופן מעט שונה. כך למשל, ישנן סוויטות שבהן יש שירותים, אמבטיה וג'קוזי. וכמובן, מרפסת פרטית היא הכרח. במקום פועלת מסעדת קולוניה, ובה בר משקאות.

מחיר: החל מ-600 שקלים ללילה לזוג, כולל ארוחת בוקר. בסוכות ובחגים נוספים: החל מ-1,000 שקלים לזוג.
לדעת עוד: 08-9334993, www.colonia.co.il.

קמפינג גלמפינג קולוניה סוויטת מפלים. איתי קדוש, מערכת וואלה! NEWS
כל אוהל קרוי על שם הנחלים החורצים את שמורת הרי אילת. סוויטת מפלים בקולוניה/מערכת וואלה! NEWS, איתי קדוש

יורטות בגני חוגה

במתחם הפנאי גני חוגה שבעמק המעיינות, ממתנות לכם לא רק פלגי מים ובריכות שכשוך, אלא גם מתחם שבו 14 יורטות (אוהלים מונגוליים) שבכל אחד מהם יש מזגן. היורט בנוי משלד עץ, בדים עבים וחומרי בידוד. הוא מעוגל וניצב על משטח עץ. המרחב המעוגל מספק תחושה מיוחדת במינה.

בכל יורט תמצאו מזרנים (הביאו עמכם את המצעים והכריות), תאורה, מקרר קטן ושולחן פיקניק המצוי מחוץ לאוהל. בסמוך יש שירותים ומקלחות. במקום מוצעים יורטות בשלושה גדלים: לארבעה, חמישה או 12 אורחים. ומה עושים ביום? מטיילים באזור, ובעיקר מבלים בפארק המים המטופח הזה.

מחיר: 445, 495 או 1,025 שקלים ליורט (תלוי בגודלו). בנוסף יש לשלם עבור הכניסה לפארק המים (78 שקלים לאדם ללילה ויום)
לדעת עוד: 04-6581111, www.huga.co.il.

קמפינג גלמפינג יורט גני חוגה. גני חוגה, מערכת וואלה! NEWS
בכל אחד מהיורטות/מערכת וואלה! NEWS, גני חוגה

כפר האוהלים בחמת גדר

כידוע, פארק המים של חמת גדר מציע שלל פעילויות לכל המשפחה, ובראשן כמובן טבילה מפנקת במרחצאות. במקום מוצעות פעילויות שונות נוספות, מסעדות, חוות תנינים, מגוון אפשרויות לינה, טיפולי ספא ועוד.

כדאי לדעת כי כפר האוהלים המחודש הפועל במקום זכה למתיחת פנים ושדרוג, וכיום הוא מאכלס 60 אוהלים לבנים, ממוזגים ונוחים. כמו כן, הוקם מתחם ברביקיו מסודר. כל אוהל מתאים לעד חמישה אורחים, ובו מזרנים, כריות, ציפיות ושקעי חשמל לטעינת טלפונים ניידים. בנוסף, במקום פועל מתחם אוהלי איגלו מאובזרים (ללא מיזוג).

מחיר: אוהל ממוזג למשפחה בת 5 נפשות - החל מ-990 שקלים ללילה.
לדעת עוד: 6393*, www.hamat-gader.com.

קמפינג גלמפינג כפר אוהלים חמת גדר summer village. אורי אקרמן, מערכת וואלה! NEWS
60 אוהלים לבנים ומשודרגים. כפר אוהלים חמת גדר/מערכת וואלה! NEWS, אורי אקרמן

סוויטה בטבע, נוף נחל ציפורי

"סוויטה בטבע" היא רשת אתרי קמפינג מפנקים מבית "חווית הרוכבים", כאשר מתחם נוף ציפורי ממוקם על גבעה הצופה לכיוון נחל ציפורי, ליד הכפר טבאש.

הלינה נערכת בקמפרים מרווחים במיוחד שיובאו מדנמרק, להם נוספו מזגנים ומיטות נוחות, כאשר ישנה מחיצה בין ההורים לילדים. עוד באוהל: נקודות חשמל, מקרר קטן, מחצלת, פינת ישיבה עם שולחן וכיסאות ועוד.

המחיר אינו זול, אך מאידך - מדובר בחידוש מרענן בתחום לינת השטח: כאן משלמים לא רק על הלינה עצמה אלא גם על חבילת אטרקציות מלאה, הכלולה במחיר, מה שהופך את העניין לא רק למשתלם, אלא גם פוטר מראש דילמות של "מה עושים עם הילדים".

כך למשל, החבילות כוללות מופעים במתחם בשעות הערב, חוויית חץ וקשת, טיול ברכב שטח, מגלשת מים, בועות סבון לקטנים, שתי בריכות, ספא, שלוש ארוחות ביום ועוד.

מחיר: חבילת "הכל כלול" מוצעת ב-1,490 שקלים ללילה למשפחה (שני ילדים, שני מבוגרים). תוספת לכל ילד: 250 שקלים.
לדעת עוד: 072-3281329, www.bateva.org.il.

קמפינג גלמפינג ציפורי טבאש סוויטה בטבע. אילן פלג חווית הרוכבים, מערכת וואלה! NEWS
הלינה נערכת בקמפרים מרווחים שיובאו מדנמרק. סוויטה בטבע בציפורי/מערכת וואלה! NEWS, אילן פלג חווית הרוכבים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully