וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זוג אקרובטים ביצע פעלול מסוכן בחוף מסוכן וגרר תגובות זועמות

23.7.2018 / 0:11

יוליה נוס ואולג קוליסניצ'נקו ביצעו תרגיל אקרובטי בחוף מאהו שבאיים הקריביים שבו יוליה עמדה עם יד אחד על בן זוגה כשרגליה כמעט נגעו במטוס שעמד לנחות. את העוקבים של אולג באינסטגרם זה ממש לא בידר

צילום מסך

בסרטון - ככה נראות נחיתות המטוסים בחוף בסן מרטין

יוליה נוס, 25 ואולג קוליסניצ'נקו, צמד אקרובטים מאוקראינה, רק ניסו לבדר את האנשים ששהו בחוף מאהו שבאי הקריבי סן מרטן, אך תרגיל שביצעו גרר גל של תגובות זועמות בדף האינסטגרם שלהם. הסיבה: השניים ביצעו תרגיל מסוכן מאוד שבו יוליה עמדה על יד אחת על ראשו של אולג בזמן שמעל ראשם של השניים חלף מטוס שהנמיך טוס לקראת נחיתה בנמל התעופה הסמוך, שנחשב לאחד המסוכנים בעולם.

עוד בנושא
משחק מסוכן: מנוע סילון "שיגר" תיירת אל המדרכה
6 מנועים ו-84 מטר: צפו בנחיתה של המטוס הגדול בעולם

עמידת ידיים על החוף ליד מטוס. צילום מסך
עמידת ידיים על החוף ליד מטוס/צילום מסך

במקום להתרשם מהביצוע, האנשים שהיו עדים לכך נזפו באולג שהתגאה בתרגיל הזה בדף האינסטגרם שלו. אחד העוקבים כתב לו: "אל תעשה את זה שוב לעולם. אתה לא מסכן רק את החיים שלך, אלא גם של מאות אחרים". אחר היה חריף יותר והגיב: "החוף הזה בסגירת סכנה בגלל מעשים חסרי מוח כאלו".

אולם, קוליסניצ'נקו לא התרגש ובראיון ל"דיילי מייל" אמר: "היו מרחק גדול בין כפות הרגליים של יוליה למטוס, כמה עשרות מטרים. הכל היה תחת שליטה".

חוף מאהו הוא אחד המקומות הכי מתויירים בקריביים, כאשר אלפי נופשים אמיצים מציפים אותו בכל יום. האטרקציה המרכזית שם - נמל התעופה הבינלאומי "הנסיכה יוליאנה" שבאי הנמצא מטרים ספורים מהחוף. התיירים עומדים ממש מתחת למטוסים שטסים מטרים ספורים מעליהם. בשל כך, החוף הזה נחשב גם למסוכן מאוד מאחר שרעש הסילון עלול לגרום לפציעות קשות ואפילו למוות, אך כמו שאתם רואים זה ממש לא מרתיע את התיירים הרבים.

ככה זה נראה כשמנוע סילון "שיגר" תיירת אל המדרכה - ב-2012

צילום מסך

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully