וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

להתנתק לפני הבורדינג: הלאונג' של לקסוס הופך כל טיסה לחוויה בסטייל

וואלה! NEWS בשיתוף lexus, וואלה! NEWS בשיתוף lexus

12.6.2018 / 7:56

מתקני ספא פרטיים, קפסולות שינה, חדר האזנה באיכות שמע מעולה מבית מארק לוינסון וכורסאות עיסוי משוכללים. LOUNGE by Lexus החדש בנמל התעופה הבינלאומי של בריסל הוא ה-מקום לעשות בו unplug ולהתפנק אחרי הצ'ק אין ולפני ההמראה

הוא LOUNGE by Lexus בנמל התעופה הבינלאומי של בריסל. לקסוס,
הלאונג' החדש של לקסוס בנמל התעופה של בריסל/לקסוס

עברתם את הצ'ק אין, סיימתם עם בדיקות הביטחון, החתמתם את הדרכון ושוטטתם בדיוטי פרי. בין אם התעוררתם מוקדם לטיסת בוקר, או שאתם בקונקשיין של כמה שעות בטיסה טרנס אטלנטית, זה בדיוק הזמן שבו אתם רוצים לנוח, להירגע, להתאושש ולהגיע לטיסה רעננים ומרוצים. לעשות unplug, כלומר לשלב בין יוקרה, סטייל ושקט, ולברוח לזמן מה מהמולת השדה. בדיוק לשם כך יצרו את הלאונג', אותו טרקלין נוסעים יוקרתי בשדה התעופה המאפשר להם ליהנות מהזמן עד הטיסה. יש לא מעט טרקלינים מיוחדים ברחבי העולם, ואחד מהלאונג'ים החדשים האלה הוא LOUNGE by Lexus בנמל התעופה הבינלאומי של בריסל, המציין התרחבות נוספת של לקסוס מעבר לעולם רכבי הפאר והפיכתה למותג לייף סטייל יוקרתי עולמי.

פיצה ב-2,000 דולר ומלון בקצה העולם: למי שיכול להרשות לעצמו להתנתק

הוא LOUNGE by Lexus בנמל התעופה הבינלאומי של בריסל. לקסוס,
ביניהם בר מרכזי, פינות ישיבה ופינות עבודה אידאליות למי שצריך לעבוד בזמן נסיעה/לקסוס

בהשראת היוקרה והעיצוב של לקסוס ומסורת האירוח היפני 'אומוטנשי', נפתח בטרקלין העסקים של בריסל איירליינס מתחם חדש שבו נוסעים בטיסות בינלאומיות יכולים לנוח ולהתפנק בעזרת שפע מתקנים. זאת בהמשך לחיבור המסעיר של לקסוס לאומנות העיצוב, האמנות והטכנולוגיה. מותג היוקרה היפני דוגל ביצירתיות מעוררת השראה המובילה לשילוב של יוקרה ואיכות, ובלאונג' אפשר לראות את הדגש על חשיבה פורצת דרך, ואת השילוב המרתק והמפנק בין טכנולוגיה מעוררת דמיון לבין אמנות ועיצוב. השילוב הזה יעניק לנוסעים unplug חווייתי לפני הטיסה.

הלאונג' משתרע על פני 700 מ"ר ומחולק לאזורי אווירה ותכונות שונים, ביניהם בר מרכזי, פינות ישיבה ופינות עבודה אידאליות למי שצריך לעבוד בזמן נסיעה. המתחם מאובזר, בין היתר, במתקני ספא פרטיים, קפסולות שינה, חדר האזנה באיכות שמע מעולה מבית מארק לוינסון וכורסאות עיסוי משוכללים. הריהוט כולל עבודות של מעצבים עכשוויים שהוצגו בתחרות פרס העיצוב של לקסוס.

sheen-shitof

עוד בוואלה!

לראשונה טיפלו בסיבה בגללה חליתי בפיברומיאלגיה ולא בסימפטום

בשיתוף מרכז איריס גייר לטיפול דרך אבחון בגלגל העין
LOUNGE by Lexus בנמל התעופה הבינלאומי של בריסל. לקסוס,
התאורה מותאמת לסביבות השונות בטרקלין וכוללת מיצגים מרהיבים/לקסוס

פריטי הריהוט נבחרו או עוצבו במיוחד לטרקלין, והם כוללים שולחנות רב תכליתיים ודלפקי בר המתכתבים עם שפת העיצוב L-finesse המיושמת ברכבי לקסוס. התאורה מותאמת לסביבות השונות בטרקלין וכוללת שני מיצגים מרהיבים - קבוצת גופי תאורה כדוריים מעל הבר ומנורות עומדות הנוטות לעבר אנשים המתקרבים אליהן - שני עיצובים שפותחו מהצעות שהוגשו לתחרות השנתית של פרס העיצוב של לקסוס. בטרקלין מוצגות גם דוגמאות נוספות לעבודותיהם של מעצבים מבטיחים אחרים שהשתתפו בתחרות פרס העיצוב של לקסוס.

לקסוס ES. לקסוס,
התרחבות נוספת של לקסוס מעבר לעולם רכבי הפאר והפיכתה למותג לייף סטייל יוקרתי עולמי. לקסוס ES/לקסוס

לרשות האורחים עומדים מתקני ספא נרחבים, הכוללים חדרי ספא פרטיים המאובזרים במקלחות ושירותים מתקדמים של חברת GROHE. חמש קפסולות שינה b.Relaxed של בריסל איירלנייס עומדות לרשות האורחים הרוצים לתפוס תנומה. בחדר אחר אפשר להירגע בכורסאות עיסוי רב תכליתיות חדשות של פנסוניק. תכניות העיסוי המשולב דומות לטיפולי שיאצו שהנהג והנוסעים יכולים לקבל כאשר הם יושבים בלקסוס LS, ספינת הדגל החדשה של המותג.

LOUNGE by Lexus בנמל התעופה הבינלאומי של בריסל. לקסוס,
וכמובן שיש גם ארוחה קלה לפני ההמראה/לקסוס
וואלה! NEWS בשיתוף lexus, וואלה! NEWS בשיתוף lexus

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully