וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מתנתקים כדי להתחבר: הריזורטים המפנקים שיאפשרו לכם להתנתק

וואלה! NEWS בשיתוף lexus, וואלה! NEWS בשיתוף lexus

7.6.2018 / 7:59

הגיע הזמן להחליף את הציוצים הטכנולוגיים בציוץ הציפורים ולפתח מחדש את היכולת להתנתק. מי אמר ניקוי רעלים דיגיטליים ולא קיבל? הנה כמה הצעות לחופשות unplug שמשלבות שקט, פינוק, יוקרה ומאפשרות להיטען מחדש

אישה צעירה במכנסי ג'ינס קצרים בחוף הים. ShutterStock
להחליט לעשות unplug - להתנתק מהכל כדי להתחבר ולהיטען מחדש/ShutterStock

רבים מאתנו מבלים חלק נכבד מהיום בגלילה של פיד הרשתות החברתיות, בהתכתבות בקבוצות הוואטסאפ הרבות ובמענה למיילים. חשיפת היתר לטכנולוגיה מחברת אותנו לעולם, אבל מנתקת אותנו מעצמנו ומסביבתנו הקרובה, עד כדי כך שכאשר אנחנו מתרחקים מהטלפון, ולו לכמה דקות, אנחנו מרגישים שחסר לנו איבר בגוף.

כאשר גירויים בלתי פוסקים לוכדים את תשומת לבנו באופן אינטנסיבי כל כך, קשה להפסיק. מדובר בהתמכרות ככל ההתמכרויות, המשפיעה על הרגלי השינה שלנו, על יכולת הריכוז שלנו ועל מערכות היחסים שלנו עם האהובים עלינו. אין ספק שהגיע הזמן לנקות את הרעלים הדיגיטליים. איך? להחליט לעשות unplug - להתנתק מהכל כדי להתחבר ולהיטען מחדש. ליצור לעצמנו שקט שיעניק לנו מנוחה לראש ולגוף. איפה? הנה כמה הצעות שמשלבות שקט, פינוק ויוקרה.

סרי לנקה: Santani Wellness Resort

ב-Santani Wellness Resort מזמינים אתכם לבלות את חופשת ניקוי הרעלים הדיגטלים שלכם בהרמוניה מושלמת. החופשה כוללת תרגול יוגה ומדיטציה, ואף פעילויות נמרצות יותר כמו טיפוס ורכיבה על אופניים. התרגול מלווה בהדרכת תזונה מותאמת אישית ובתפריט שנבנה במיוחד בשבילכם ממנות צמחוניות שנועדו לעשות ריסטארט לגוף ולנפש.

ה-unplug שלכם: ברור שיש גם מתקני ספא, כי איך אפשר בלי. היכנסו אליהם והתחברו אל עצמכם.

תאילנד: Kamalaya

כדי לשמר את האנרגיה הנינוחה של המקום וסביבתו, טלפונים ומכשירי חשמל אחרים אסורים לשימוש מחוץ לחדרי האורחים בקמלאיה. תוכלו לצאת לטיולים ביערות הגשם שסביב המתחם, מובן שגם כאן תוכלו להתפנק בטיפולי גוף ופנים או לבקר במערה של נזיר בודהיסטי.

ה-unplug שלכם: מקום שיש בו כל מה שצריך כדי לרוקן את הראש ממחשבות על העבר ועל העתיד ולאפשר לעצמנו להעריך את מה שיש כרגע.

ריזורט קמלאיה בתאילנד. אתר רשמי, אתר רשמי
הריזורט בקמלאיה/אתר רשמי, אתר רשמי

ישראל: יערות הכרמל

הגרסה המקומית שלנו לחופשת ניקוי רעלים טכנולוגיים מתרחשת איש שם בצפון, באחוזת הבריאות והספא יערות הכרמל. המלון הוקם בסוף שנות ה-60 כמרכז הבראה ושיקום של ניצולי שואה. כשנתיים לאחר הקמתו נפתחה הגישה למלון לציבור הרחב ועד היום הוא משמש מקום מפלט ומרגוע לכלל תושבי ישראל. החדרים אמנם מחוברים לאינטרנט, אבל אסור להשתמש בטלפונים הניידים בשטחים הציבוריים של המלון.

ה-unplug שלכם: מלבד הנוף המרגיע, העיצוב הפשוט, האוכל הנהדר, הטיפולים והחוגים, נהנים אורחי המלון משקט מופתי.

יוון: Silver Island

האי היווני הקטן Silver Island הוא ריזורט קטן וחלומי למתרגלי יוגה, וכאן לוקחים את ההתנתקות מטכנולוגיה ברצינות תהומית. לפי רשימת ה"מה לא להביא" שלהם, אתם צפויים להתנתק מהעולם החיצון באופן מוחלט, גם בחדר שבו אתם לנים: מומלץ לא להביא כרטיסי אשראי (כי אין מה לקנות), מכשירי חשמל (בגלל הדאגה לסביבה), טלפונים ומחשבים ניידים (כי אין חיבור לאינטרנט). המסע אל האי, הכולל שלוש שעות נסיעה מאתונה, הפלגה במעבורת ובסירת מנוע, אמנם אינו פשוט אבל שווה כל רגע, שכן הנוף באי עוצר נשימה, והמגורים הפשוטים באחת משתי הווילות שבאי הם חוויה קסומה.

ה-unplug שלכם: מי צריך אינטרנט כשיש אוכל מהמם וערסל? אה, ואל תשכחו ספר.

יוגה באי סילבר, יוון. silverislandyoga.com, אתר רשמי
בלי כרטיסי אשראי, חשמל ולפטופים. יוגה ב-Silver Island/אתר רשמי, silverislandyoga.com
וואלה! NEWS בשיתוף lexus, וואלה! NEWS בשיתוף lexus

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully