וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המשפחה שהפכה אוטובוס לבית על גלגלים, ונהנית מכל רגע

25.4.2018 / 10:33

ונסה, דנבר ושלושת ילדיהם הקטנים חלמו במשך שנים לטייל ברחבי ארה"ב בקרוואן. אולם כשעלתה ההזדמנות לרכוש אוטובוס ישן - הם לא חשבו פעמיים, שיפצו והפכו אותו לבית מצויד בעלות של -45 אלף דולרים, וכבר גמאו יותר מ-25 אלף ק"מ

צילום: איל שפירא עריכה: ליאור נאור

בווידאו: הישראלי שהפך אוטובוס לבית ומטייל בכל הארץ

הכירו את משפחת מילר: ונסה, דנבר ושלושת ילדיהם הקטנים, שהפכו אוטובוס בית ספר ישן לבית על גלגלים. המשפחה כבר הספיקה לגמוא עשרות אלפי קילומטרים ברחבי ארצות הברית, תוך שהם מתעדים כל רגע ורגע במסע.

בני הזוג מאלבוקרקי, ניו מקסיקו, חלמו במשך שנים ארוכות לטייל ברחבי ארצות הברית עם הילדים ותכננו לרכוש לשם כך קרוון, אולם כאשר עלתה בפניהם ההזדמנות לרכוש אוטובוס בית ספר ישן - הם לא חשבו פעמיים, למרות שוונסה הייתה בחודש השמיני להריון. הם רכשו את האוטובוס, רוקנו אותו לחלוטין מבפנים וערכו בו שיפוץ מקיף על מנת להפוך אותו לבית מצויד לחלוטין. את השיפוץ כולו הם עשו במו ידיהם.

"חוויה מצוינת"

בני הזוג השקיעו ארבעה חודשים ו-45 אלף דולרים כדי לעצב את האוטובוס מחדש, כדי שיתאים לחיים עם שלושת הילדים הקטנים בני החמש, שלוש ושנתיים. הם עברו עד היום יותר מ-25 אלף קילומטרים במסע דרך מערב האוקיינוס השקט ודרום מערב טקסס. "החיים באוטובוס עם כל המשפחה עד עכשיו הם חוויה מצוינת", אומרת ונסה. "אכן יש רגעים קשים, במיוחד בחורף כאשר הימים קצרים. אבל אנחנו יודעים שזה עניין עונתי אז אנחנו נותנים לזה 'פוש' ועוברים את זה. טיולים הם כיף גדול ותמיד כיף לקחת את הילדים להרפקאות נוודיות חדשות, הם מכירים רק את האוטובוס כהבית שלהם", היא מוסיפה. "אנחנו כל הזמן שואלים את הילד הגדול שלנו אם הוא היה רוצה בית רגיל, והוא תמיד עונה שלא. הוא אוהב את האוטובוס. אני יכולה לומר שהחוויה הזו קירבה בינינו, אבל זה גם מצריך הרבה סבלנות".

רוצים להפוך אוטובוס לבית? ונסה מייעצת

המשפחה נמצאת כיום בקוראלס, ניו מקסיקו, והם מתכננים לנסוע דרך החוף המזרחי לאלסקה וקנדה, כאשר את מסעותיהם כולם הם מתעדים באורח קבע בעמוד האינסטגרם הפופולארי שלהם ובבלוג, שבו גם פירוט טכני מקיף על האוטובוס והתפעול שלו כבית נייד. כך למשל, הם מתארים איך ניתן להתמודד עם מטבח קטן, או איך הם פתרו את בעיית השירותים (ספוילר: שירותי קומפוסט).

בני הזוג גם פעילים חברתיים בקבוצות של בעלי בתים קטנים, ואוהבים לבקר בפסטיבלים נודדים. הם מקפידים לתעד את המקומות שבהם הם מבקרים, כמו גם לספר לעוקבים שלהם איך הילדים מסתגלים לחיים על הכביש ולתאר את הבעיות שאיתן מתמודדים ולנפק טיפים לכל מי שחושב ללכת בעקבותיהם.

"אני שמחה שיש לנו הזדמנות לשתף את החוויות שלנו עם אחרים. כאשר יצאנו לדרך לא היו הרבה אוטובוסים שהוסבו לבתים - והיינו מבין מעטים שתיעדו את החוויה", אומרת ונסה, ומוסיפה כי היא שמחה לתת עצות ולהדריך כל מי שירצה לבנות בעצמו אוטובוס שיהיה בית חלומותיו.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully