וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הסיבות המוזרות שיכולות לגרום לכם להיזרק מטיסה

23.4.2018 / 12:03

תלונה על הסרט, מחשוף עמוק מדי, עוגת יום הולדת, כאבי מחזור וגם נשיקה לוהטת. קבלו תשע סיבות מגוחכות שבגללן אנשים סולקו מהמטוס. זה יכול לקרות גם לכם

נוסעת סולקה מטיסות לכל חייה ע"י בריטיש איירווייס/מערכת וואלה! NEWS

בווידאו: למה העיפו את הנוסעת הזו מטיסות לצמיתות?

יש לא מעט סיבות לגיטימיות שבגללן יזרקו אתכם מהטיסה עוד לפני ההמראה (או יעצרו אתכם אחרי הנחיתה). כך למשל, השתכרות, התעסקות בלתי מורשית עם דלתות החירום או אלימות כלפי צוות המטוס. אבל יש גם סיבות הרבה יותר מוזרות ומגוחכות. אתר התיירות Smarter Travel מספר על כמה מהן.

בגלל כאבי מחזור

בפברואר 2018, נוסעת כבת 24 הורדה מטיסה של חברת אמירטס, לאחר שאחד מאנשי הצוות שמע אותה במקרה משוחחת עם בן זוגה על כאבי המחזור שלה. למרות שהיא תיארה את דרגת הכאבים שלה כ"אחד מתוך עשר", החליטו אנשי הצוות כי עליה להיבדק על ידי רופא, לפני שיאשרו לה לטוס.

זאת ועוד: לאחר שהורדה מהטיסה יחד עם בן זוגה, היא נאלצה לשלם תוספת של 250 ליש"ט כדי לעלות על טיסה אחרת מדובאי לבריטניה. תגובת חברת התעופה: "הנוסעת הורדה מהטיסה בשל מצב חירום רפואי".

עוד באותו נושא

הדיילת לא הרגישה בנוח, אז העיפו את הנוסעת המוסלמית מהטיסה

לכתבה המלאה
נוסעים נוסעת פחד טיסה כאב ראש. ShutterStock
סובלת מכאבי המחזור? אולי כדאי שתשאירי זאת לעצמך/ShutterStock

בגלל תרגילים בחשבון

גואידו מנזיו, גבר כבן 40 עם שיער כהה ומבטא זר, נזרק לפני כשנתיים מטיסת פנים אמריקאית של אמריקן איירליינס, מסיבות מגוחכות להפליא. שכנו למושב צפה בו רוכן בשקדנות מעל למסך המחשב הנייד, בעודו משרבט קשקושים מוזרים.

השכן, שלא הבין לפשר הדברים, דווח על חשדותיו לצוות הטיסה, ומנזיו התבקש לעזוב את המטוס ולהגיע לתשאול בטחוני. בתשאול התגלה כי מדובר בכלכלן זוכה פרסים, שבסך הכל עסק בפתרון משוואות מתמטיות מסובכות. בסופו של דבר, הוחזר מנזיו למטוס, והטיסה יצאה באיחור.

בגלל שימוש בשירותים

כשזה בא - זה בא. אפילו אם זה יגרום לך להיזרק מטיסה. בטיסה של חברת דלתא מאטלנטה למילווקי, נוסע בשם קימה המילטון ביקש להשתמש בשירותים בעוד המטוס ממתין על מסלול ההמראה. הדיילת סירבה לבקשתו, אך כחצי שעה מאוחר יותר - בעת שהמטוס עדיין ניצב על המסלול - הוא כבר לא יכול היה להתאפק. הוא ניגש לתא השירותים, וכאשר חזר ממנו למושבו כעבור זמן קצר, נאמר לו כי עליו לעזוב את המטוס. תגובת חברת התעופה: "המילטון הורד מהמטוס לאחר שלא ציית להוראות אנשי הצוות".

שירותי מטוס שירותים. ShutterStock
צריכים להתפנות לפני המראה? אולי כדאי לחכות שתהיו באוויר/ShutterStock

בגלל "מכנסי אינסטלטור"

בשנת 2011 אירעו שני מקרים שבהם התבקשו נוסעים לרדת מטיסה בגלל "מכנסי אינסטלטור" (מכנסי Saggy, בגזרה רחבה ונמוכה, מהסוג שחושף את התחתונים). באחד מן המקרים, היה זה סולן להקת גרין דיי, בילי ג'ו ארמסטרונג, שסולק מטיסה של סאות'ווסט איירליינס, לאחר שסירב לבקשת הדיילת "להרים את המכנסיים".

בגלל מחשוף נדיב

ואם כבר מדברים על פרטי לבוש - מסתבר שגם מחשוף עמוק מדי יכול לגרום לבעיות. וזה מה שקרה לצעירה בת 21 מפלורידה, שעלתה על טיסת פנים אמריקאית של ספיריט איירליינס. בעת שהמטוס כבר ניצב על המסלול בנמל התעופה של ניו אורלינס, בדרכו לפורט לודרדייל שבפלורידה, התבקשה הצעירה, שלבשה מחשוף עמוק, לכסות את חזה. לדברי הנוסעת, ששמה לא פורסם, היא עטתה על עצמה מעיל, אך הדבר לא סיפק את הדיילת, וכאשר נוסעת נוספת יצאה להגנתה - שתיהן הורדו יחדיו מהמטוס.

עוד בנושא:
"נאסר עלי לעלות לרכבת ההרים - בגלל שהחזה שלי גדול מדי"

נוסעת נזרקה מטיסה עקב מחשוף גדול. dailymail, צילום מסך
הנוסעת לבשה בגד חושפני מדי לטענת הדיילות/צילום מסך, dailymail

בגלל נשיקה

נשיקה היא בסך הכל נשיקה, אלא אם מדובר בנשיקה בין שתי נשים. בספטמבר 2011, סולקה מטיסת סאות'ווסט איירליינס השחקנית והמוזיקאית האמריקאית לאישה היילי, יחד עם זוגתה קמילה גריי. זאת לאחר ויכוח עם אנשי הצוות שנסב על מה שהיא כינתה "נשיקה צנועה". עם זאת, נוסעים במטוס תיארו את הסיטואציה כ"הפגנת חיבה מוגזמת".

תגובת חברת התעופה: "היילי וגריי עשו שימוש בשפה בוטה, וסילוקן נעשה לא בגלל הנשיקה אלא בגלל תגובתן האגרסיבית".

עוד בנושא:
"ירח דבש מהגיהנום": זוג לסביות עבר התעללות על ידי צוות המלון

בגלל עוגת יום הולדת

טיסה משפחתית מניו יורק ללאס וגאס, בטיסה של חברת ג'ט-בלו, הפכה למפח נפש עבור המשתתפים, שחגגו לאחד מבני המשפחה יום הולדת 40. בני המשפחה, העלו לטיסה עוגת יום הולדת שאותה הניחו בתא אחסון מעל המושב. בהוראת הדיילת הם נאלצו להעביר את העוגה אל מתחת למושב.

מרגע זה, העדויות סותרות: לדברי אחד החוגגים, קמרון ברוק, החלה בשלב זה מחלוקת בין שני אנשי צוות באשר למיקום הנדרש עבור העוגה. מאידך, טענה חברת התעופה כי בכל הקשור לשינוי מיקום העוגה, ברוק נהג באופן נסער ועצבני, קילל וצעק על אנשי הצוות. הוא הורד מהמטוס על ידי שוטרים.

אילוסטרציה. ShutterStock
נשיקה באוויר עלולה בחברות תעופה מסוימות עלות לכם בטיסה/ShutterStock

בגלל תלונה על הסרט

יש הרבה על מה להתלונן בטיסה, אבל בהחלט לא מומלץ לכם לעשות מכך מהומה גדולה מדי. בשנת 2013, בטיסת יונייטד מדנוור לבולטימור, ביקשו בני משפחה - זוג הורים לילדים קטנים - לכבות את מסך הטלוויזיה שמולם, מאחר שהסרט, המיועד לגיל 13 ומעלה, מכיל תכנים אלימים ומיניים. לאחר שאנשי הצוות סירבו לבקשתם, המשיכו בני הזוג להתלונן שוב ושוב. בשלב מסוים, החליט הקברניט לשנות נתיב, לנחות בשיקגו, להוריד מהמטוס את בני המשפחה ולהמשיך בדרכו.

בגלל החלפת מושבים

בשנת 2016, סולקה נוסעת מוסלמית מטיסת פנים אמריקאית בשל החלפת מושבים. לפני ההמראה, ביקשה הנוסעת, חכימה עבדול, משכנה למושב להחליף עמו מקום, כדי להיות צמודה למעבר. האיש הסכים, אך הדיילת פנתה אליהם וציינה כי החלפת מושבים אסורה. כאשר הנוסעת ביקשה לדעת מדוע, הורתה לה הדיילת לרדת מהמטוס.

הדיילת לא הצליחה לספק למשטרה הסבר מניח את הדעת לסיבה לסילוק הנוסעת, למעט העובדה שהיא "לא הרגישה בנוח עם הנוסעת הזו".

  • עוד באותו נושא:
  • טיסה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully