וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

המטיילת ההולנדית העירומה חושפת: הדבר שלא אעשה לעולם

11.4.2018 / 12:30

סטר קורדס היפהפייה פרצה לתודעה אחרי שהחליטה לטייל ברחבי העולם כנודיסטית, אך גם הסבירה מה הקווים האדומים שלה ומקווה לשנות את הפרספקטיבה של האנשים שרואים בכך משהו מיני

a.naked.girl

בנובמבר 2017 חשפנו בפניכם את סטר קורדס, ההולנדית היפהפיה שהתחביב הגדול ביותר שלה הוא לטייל ברחבי העולם כשהיא עירומה כביום היוולדה. קורדס, שידועה בכינויה באינסטגרם בתור a.naked.girl, מפנקת את 203,000 עוקביה עם תמונות חושפניות של גופה החטוב. את ההשראה שלה היא קיבלה מהעמוד ברשת החברתית שנקרא "אוסטרליה מתפשטת".

עוד בנושא
ישבנים לוהטים ומטיילים: האינסטגרם של תיירים שמתפשטים בעולם
צילומי העירום באינסטגרם שעלולים להכניס אתכם לכלא
הנודיסטים צדקו: מי שמתפשט בחופשה - יותר מאושר

בראיון בלעדי שהעניקה ל"דיילי סטאר" האנגלי היא סיפרה על תשומת הלב שהיא מקבלת בעקבות המנהג החושפני שלה ועמוד האינסטגרם הלא שגרתי שלה וגם מסבירה מה הם הקווים האדומים שלה. "כן, להתפשט בפומבי זה טאבו גדול בעולם, הרבה מאוד אנשים ובעיקר גברים רואים בזה משהו מיני", אמרה קורדס, "אני לא יכולה לעשות הרבה בנידון אבל אלו אנשים שאני מנסה לשנות את התפישה שלהם".

המטיילת הנודיסטית בדרך כלל מתפשטת ומצטלמת לבדה, אך היא כבר העלתה גם תמונות עם בחורה נוספת בפוסטים האחרונים שלה באינסטגרם. מה הם הקווים האדומים של קורדס אתם שואלים? ובכן, היא מתעקשת שהיא לעולם לא תתפשט ברחובות ובמקומות המוניים ואמרה: "אני לא הולכת במקומות ציבוריים כמו ברחובות בעירום. הייתי נעצרת על זה. אני עירומה במקומות מבודדים או איזורים אורבניים".

עוד באותו נושא

"לובשת רק חיוך": מטיילת ברחבי אוסטרליה בעירום ונהנית מכל רגע

לכתבה המלאה

ההולנדית הצעירה מקווה להראות במיוחד לדור הצעיר שעירום הוא לא משהו לפחד ממנו. "היום כולם מתביישים מהגוף שלהם. אבל לכולם יש את חלקי הגוף האלו, בכל הצורות והגדלים", אמרה קורדס שהוסיפה: "אני מכירה הרבה נודיסטים שאוהבים להתפשט אבל מפחדים לקבל תגובות שליליות מהמעגל הקרוב שלהם או מבחוץ. אבל כשהם עושים את הצעד הזה הם אומרים לי שזו היתה הקלה גדולה ושהם ימשיכו לעשות את זה. זה נותן לי מוטיבציה להמשיך לנסות לשנות את הטאבו בעולם הזה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully