וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

איך הגיבה התיירת כשקוף חשף את שדיה מול כולם?

23.3.2018 / 8:35

כמו כולנו, גם בריטאני באומן בילתה את החופשה האחרונה שלה בתאילנד -רק שהיא נתקלה בקופיף אחד חצוף במיוחד שזינק לעברה, משך בחולצתה וחשף את החזה שלה לעיני כולם. בעליו של הקוף: "הוא חיפש חלב אם"

"היי, זאת אשתי": הקוף שאהב קצת יותר מדי את שדיה של התיירת/תיעוד ברשתות חברתיות

בסרטון - עוד קופיף שובב שאוהב יותר מדי את השדיים של התיירת

זה ידוע שבעלי חיים יכולים להיות מאוד לא צפויים במפגש עם בני אדם, אבל כנראה שהבעייתיים ביותר הם אלו שהכי דומים לנו - הקופים. בחודש שעבר סיפרנו לכם על קוף מבאלי ששלח ידיים לגופייה של תיירת לעיני בעלה הקנאי - והנה עוד קופיץ חצוף, הפעם מצ'יאנג מאי שבתאילנד, זינק על תיירת, משך בחולצתה - וחשף את החזה שלה לעיני כל.

בסרטון שפורסם ברשת נראה הקופיף הקטן מזנק לעברה של תיירת בשם בריטאני באומן, שהגיעה מלוס אנג'לס לטיול בתאילנד עם חברים. הקוף נראה מטפס על רגליה, אוחז בחולצתה, מושך אותה כלפי מטה וחושף את השד הימני שלה. באומן מיהרה להסתיר את החזה וממש בשנייה האחרונה הצליחה למנוע מהקוף להוריד ממנה את החולצה לגמרי ומהקטע הזה לעבור צנזורה קשה.

צפו בקופיף השובב

עוד באותו נושא

איך הגיבה המגישה כשציפור אדומה התנפלה עליה באמצע השידור החי?

לכתבה המלאה

באופן מפתיע, התיירת המבוהלת לקחה את זה ממש בהומור. היא סיפרה אחר כך ל-The Mirror: "כולנו צחקנו בהיסטריה, כמעט עד דמעות. כל כך פחדתי כשהקוף זינק עליי שאפילו לא לקחתי בחשבון שמשהו כזה יכול לקרות". באומן חשבה בהתחלה שמדובר בטעות תמימה, אולם בעליו של הקוף טוען שזו הייתה כוונתו ההתחלתית של השובב. לדבריו הוא חיפש אחר חלב אם. היא אפילו אישרה את פרסום הסרטון ברשת: "זה היה כל כך מוזר. אני שמחה שתפסנו את הרגע במצלמה. זה רגע ששווה לראות שוב ושוב".

הנה עוד קופים שובבים מדי:

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully