וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ה"טיסה" שהטריפה את מעריצי "הפנתר השחור"

25.2.2018 / 8:08

בנמל התעופה באטלנטה הציעו טיסות יומיות לארץ הבדיונית "ווקאנדה", שמוזכרת בסרט גיבורי-העל המצליח "הפנתר השחור", ומעריציו נטרפו לחלוטין

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: תקציר של הסרט "הפנתר השחור"

מטיילים שצפו לאחרונה בסרט גיבורי-העל האמריקאי "הפנתר השחור" (המוצג בימים אלו גם בישראל) והסיפור עדיין מהדהד בראשם, יכולים כעת לנסות ולברוח לארץ הבדיונית ווקאנדה (Wakanda), בטיסות יומיות היוצאות מנמל התעופה הבינלאומי של אטלנטה בארצות הברית.

מגזין התיירות Travel and Leisure מדווח כי ביום שני שעבר, צייץ נמל התעופה בטוויטר והעלה תמונה של מסך באחד משערי העלייה למטוסים. הכיתוב כלל מידע על טיסה מס' ATL1234. היעד: ווקאנדה, מזרח אפריקה.

וממש לא לקח זמן רב עד שהאינטרנט כולו געש מרוב תגובות ובדיחות. כך למשל, כאשר אנשים שאלו על מנות האוכל שיוגשו בטיסה לווקאנדה, סיפקו צייצני נמל התעופה תיאור מפורט של מנות אפריקאיות מסורתיות, שמרכיביהן הן תירס, בוטנים, דורה, דוחן, בטטה ובמיה. "המנות כוללת בשר בקר ודגים בגריל. תיהנו מהטיסה ומהארוחה שלכם", נכתב בהודעת נמל התעופה.

עוד נמסר מנמל התעופה, כתגובה לשאלות גולשים, כי הטיסה תאפשר גלישת וויי-פיי במהירות הגבוהה ביותר.

טיסה לווקאנדה הבדיונית מהסרט הפנתר השחור משדה התעופה באטלנטה. צילום מסך טוויטר שדה תעופה אטלנטה, מערכת וואלה! NEWS
באים לווקאנדה?/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך טוויטר שדה תעופה אטלנטה

איך משיגים ויזה לארץ לא קיימת?

חלק ממעריצי הסרט, שיצא לאקרנים ב-2018, ביקשו לדעת האם מדובר בטיסה עם עצירות ביניים, שיאפשרו מפגש עם דמויות מהסרט.

מעריצים אחרים, רציניים יותר, עסקו בסוגיה כיצד להשיג ויזה לביקור בווקאנדה. גם במקרה זה, מיהרו בנמל התעופה לספק תשובות מתחכמות ולהציע עזרה בתהליך הנפקת האישורים.
השחקנית לופיטה ניונגו (Lupita Nyong'o), אחת מכוכבות הסרט, ביקשה לברר אילו סרטים יוצגו במהלך הטיסה. תשובת נמל התעופה: "במהלך הטיסה, תושמע מוזיקה בסטרימינג מהסרט 'הפנתר השחור'". בהמשך ההודעה תוארו רצועות המוזיקה הרלוונטיות.

כמובן, על אף שבנמל התעופה הבינלאומי של אטלנטה לא באמת מציעים טיסות לווקאנדה שבמזרח אפריקה, הרי שמעריצי הסרט יכולים לטייל בלא אחרת מאשר... אטלנטה עצמה. הסיבה: מסתבר כי סצנות מהסרט צולמו באולפני קולנוע באטלנטה, כמו גם בשכונת ההיסטורית Sweet Auburn שבעיר.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully