וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

שמירת חפצים: נוסעת נכנסה עם התיק שלה לתוך מכונת השיקוף

19.2.2018 / 9:06

שקוף שזה מוזר: מאבטחי תחנת רכבת בדרום סין הופתעו לגלות במכונת השיקוף אישה שלא היתה מוכנה לעזוב את התיק שלה ונכנסה איתו לתוך מכונת השיקוף. היא יצאה ללא פגע לקול צחוקם של אנשי הבטחון המחוייכים

pearvideocn

האם אתם דואגים שהכבודה שלכם תיגנב בזמן הבדיקות הביטחונית בנמל התעופה או בתחנת הרכבת? ובכן, זה כנראה מה שעבר בראשה של נוסעת סינית, שהצטרפה לתיק הנסיעה שלה בעודו עובר במכונת השיקוף.

צוות האבטחה בתחנת הרכבת שבעיר דונגגוואן (Dongguan) שבדרום סין, היה המום לצפות בצלליתה של האישה על גבי הצגים. קטע וידאו אף תיעד את המקרה המוזר, שאירע ביום ראשון. יש לציין כי בסין, ימי ראשון בחודש זה עמוסים במיוחד בנוסעים, בשל אירועי חגיגות ראש השנה הסינית.

כך או אחרת, לאחר שירדה מן המסוע, האישה אספה את מזוודתה ועזבה את המקום. בצילומי השיקוף יוצאי הדופן, היא נראית כורעת על ארבע מאחורי המזוודה שלה, בעודה ממשיכה לנעול את נעלי העקב שלה.

על פי הסרטון, לפני המקרה היא הניחה את מזוודתה על המסוע והתכוונה לצעוד דרך אזור הבידוק הרגיל, בעודה נושאת תיק יד קטן. שם נאמר לה כי על כל התיקים לעבור דרך מכונת השיקוף, אך היא סירבה להיפרד מתיקה.

אישה עוברת דרך מוכנת השיקוף בשדה התעופה. pearvideocn, אתר רשמי
צוות האבטחה היה המום לצפות בצלליתה של האישה על גבי הצגים/אתר רשמי, pearvideocn
אישה עוברת דרך מוכנת השיקוף בשדה התעופה. pearvideocn, אתר רשמי
הנוסעת טיפסה פנימה ונפלטה מהצד השני ללא פגע/אתר רשמי, pearvideocn

צוות העובדים הונחה לייעץ לנוסעים שלא להיכנס למכשירי השיקוף

ה-BBC מדווח כי עדיין לא ברור מדוע האישה היתה כה להוטה להישאר צמודה לתיק שלה, אך ידוע כי בסין, רבים נוהגים לשאת בתיקיהם כמויות גדולות של כסף מזומן בעודם מטיילים ברחבי המדינה או עושים את דרכם לחגיגות ראש השנה הסינית.

הפתרון שלה לסיטואציה זו היה כאמור להצטרף לתיק שלה במסוע. היא טיפסה פנימה ונפלטה מהצד השני ללא פגע, בעוד אנשי הביטחון המופתעים פוצחים בצחוק.

בעיתונות המקומית דווח כי מאז אותו מקרה, הונחה צוות העובדים בתחנת הרכבת של דונגגוואן, לייעץ לנוסעים שלא להיכנס למכשירי השיקוף, בשל סכנת הקרינה הטמונה בהם.
כדאי לדעת, כי אישה זו היא אחת מכ-390 מיליון בני אדם שנעו ברכבת ברחבי סין ביום החג של ראש השנה הסינית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully