וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עד 700 שקל לזוג: 6 צימרים נהדרים במרחק נגיעה מהחרמון

ליאת שומן

14.2.2018 / 8:19

אתר החרמון קיבל כבר את מנת השלג הרצויה, אבל גם את הפקקים של המוני המטיילים. אז במקום לנסוע הלוך-חזור ולהיות בעיקר על הכביש ולא על השלג - קבלו 6 הצעות לצימרים ואתרי לינה מצוינים ולא יקרים במרחק גלישה מאתר הסקי הלאומי

צילום: אתר החרמון

בווידאו: אתר החרמון נפתח לראשונה השנה למטיילים

כל שנה אתם באותו תסריט: השלג בצפון, הילדים בטירוף, הפקקים בדרכים וכל שאתם רוצים זה רק חופשה חורפית רגועה ובמחירים קצת פחות חונקים. ובכן, אנו שמחים לעדכן אתכם שאפשר ליהנות מכל העולמות: לחוות את השלג בליווי חופשה חורפית שלווה, ואפילו בלי להיתקע בפקקים בדרך.

בואו לסופ"ש אטרקטיבי בצפון, קרוב לחרמון, לשלג ולכל האטרקציות הנלוות (מינוס פקקים).

הנוף הצפוני - קיבוץ אורטל

בצפון רמת הגולן, בקיבוץ אורטל השוכן בגובה של 950 מטרים מעל פני הים, ממתין לכם לחופשה חורפית מושלמת וחוויתית מתחם האירוח "הנוף הצפוני". כאן ניתנת לכם זכות הבחירה בין חדרי האירוח המשפחתיים והמרווחים לבין בקתות העץ הסקנדינביות והפסטורליות, המתאימות לזוגות ולמשפחות עד 4 נפשות.

הפינוקים במתחם: בקתות העץ שבנוף הצפוני שוכנות בין עצי חורש ירוקים כשבכל יחידה תיהנו מקמין אידאלי ורומנטי לחורף, ג'קוזי מפנק, חדר שינה, סלון ומרפסת עץ מקורה עם פינת ישיבה. בחדרי האירוח המשפחתיים תיהנו מחדר מרווח, חצר עם פינות ישיבה ומתקני שעשועים לילדים והם מתאימים גם לבעלי מוגבלויות.

מרחק נסיעה מהחרמון: כ-40 דקות.

מחיר ללילה בסופ"ש: החל מ-590 שקלים לזוג בסופ"ש, כולל ארוחת בוקר.

לפרטים נוספים והזמנות.

sheen-shitof

פתרון טבעי

גבר, הגיע הזמן לשפר את התפקוד המיני ואת הזוגיות שלך

בשיתוף גברא
צימר הנוף הצפוני קיבוץ אורטל. הנוף הצפוני קיבוץ אורטל, מערכת וואלה! NEWS
מתחם האירוח הנוף הצפוני בקיבוץ אורטל/מערכת וואלה! NEWS, הנוף הצפוני קיבוץ אורטל

משכן ההר - נווה אטי"ב

אנו לא יכולים לכתוב על חופשה בצפון בלי להזכיר את המושב נווה אטי"ב, בייחוד בכל הנוגע לחופשה מושלגת משפחתית או זוגית בארצנו היפהפייה. בקרבה כמעט מושלמת לחרמון לשלל אטרקציות נוספות, ממתין לכם מתחם האירוח הכפרי - "משכן ההר". במתחם קיימות רק שלוש יחידות אירוח - אחת זוגית, השנייה משפחתית קטנה והשלישית דירה גדולה ומרווחת, כך שאם עד עכשיו התלבטתם - הגיע הזמן להחליט לפני שיגמר.

הפינוקים במתחם: כל שלושת היחידות במתחם מאובזרות ונעימות הכוללות כניסה ויציאה נפרדת לחצר הפרטית. כל היחידות מותאמות ונגישות כשבחצר שלהן גלריית אומנות ייחודית של בעלת המקום, המציעה מגוון ציורים, מוצרי קרמיקה מיוחדים מעשה ידה ואף סדנת פיסול בחומרים השונים. לאוהבי האטרקציות, בקרבת היישוב ניתן לצאת לקטיף דובדבנים מתוקים ואדמדמים.

מרחק נסיעה מהחרמון: כ-20 דקות.

מחיר ללילה בסופ"ש: החל מ-650 שקלים לזוג, כולל ארוחת בוקר.

לפרטים נוספים והזמנות.

משכן ההר נווה אטי"ב. משכן ההר נווה אטי"ב, מערכת וואלה! NEWS
משכן ההר בנווה אטי"ב/מערכת וואלה! NEWS, משכן ההר נווה אטי"ב

מלון לגאסי ווילג' - מג'דל שמס

חולמים על חופשה מפנקת אבל תקועים בפקק של כביש 2, מלון לגאסי ווילג' הוא הפיתרון המושלם עבורכם לסופ"ש המושלג. מלון נעים ומרווח שפשוט חשב על הכל - חדרים וסוויטות מפנקים ומלאים בכל טוב, עם עיצוב מוקפד ומיקום מושלם.

הפינוקים שבמתחם: מלבד הנוף המושלם הנשקף מחדרי המלון, תיהנו גם מג'קוזי זרמים מפנק, ארוחת בוקר כפרית המוגשת אל החדר, ארוחות ערב בסגנון דרוזי אותנטי וטיפולי ספא מפנקים. בישוב תוכלו ליהנות מטיולי טרקטורונים, ממגוון מסעדות עם טעמים דרוזיים ולנסוע לטייל במגוון האתרים והתצפיות בגליל העליון.

מרחק נסיעה מהחרמון: 10 דקות.

מחיר ללילה בסופ"ש: 650 שקלים ללילה לזוג, כולל ארוחת בוקר.

לפרטים נוספים והזמנות.

מלון לגאסי ווילג' מג'דל שמס. מלון לגאסי ווילג', מערכת וואלה! NEWS
חדר במלון לגאסי ווילג' במג'דל שמס/מערכת וואלה! NEWS, מלון לגאסי ווילג'

בקתות קסם חרמון - קיבוץ נמרוד

זה הרגע לו חיכיתם, הרגע בו תעצמו את העיניים, תיקחו נשימה עמוק, תירגעו ותיהנו מול ההרים המושלגים הנשקפים מבקתות הצימר "קסם חרמון". לרשותכם שתי בקתות עץ מאובזרות ומשפחתיות השוכנות על קצה ההר בקיבוץ נמרוד.

הפינוקים במתחם: הדבר הראשון שאי אפשר לדלג עליו הוא הנוף, כי אם חשקה נפשכם בצימר עם נוף עוצר נשימה - הגעתם למקום הנכון! לכל בקתה מרפסת פרטית עם פינות ישיבה המשקיפות אל הר החרמון, שהיום הוא מושלג וקסום. כל בקתה מתאימה לעד חמש נפשות ובהן חדר שינה זוגי וסלון, מטבחון מאובזר, ג'קוזי זוגי ואפשרות לארוחת בוקר המוגשת עד לבקתה.

מרחק נסיעה מהחרמון: כ-25 דקות.

מחיר ללילה בסופ"ש: 700 שקלים ללילה לזוג בסופ"ש.

לפרטים נוספים והזמנות.

בקתות קסם חרמון קיבוץ נמרוד. צימר בקתות קסם חרמון, מערכת וואלה! NEWS
צימר בקתות קסם חרמון בקיבוץ נמרוד/מערכת וואלה! NEWS, צימר בקתות קסם חרמון

בקתות עץ - קיבוץ עין זיוון

בצפון רמת הגולן ובגובה של 960 מטרים מעל פני הים שוכן קיבוץ עין זיוון. קיבוץ פסטורלי, מוקף טבע ושלווה - המקום המושלם לשבור את השגרה. בקיבוץ חדרי אירוח וצימרים מעץ המיועדים לחופשה זוגית או משפחתית.

הפינוקים במתחם: מלבד האבזור המוקפד של כלל היחידות, תיהנו גם מ-22 חדרי אירוח נעימים הכוללים מכונת אספרסו, חדר שינה זוגי, פינת אוכל ופינת ישיבה במרפסת מול הנוף. בבקתות דובדבן שבמתחם ממתינים לכם גם ג'קוזי מפנק, סאונה יבשה וקומת גלריה סגורה לילדים. פינוקים נוסף וחוויתי בקיבוץ הם מטעי עין זיוון לקטיף עצמי, פינת חי, מתחם טרקטורונים ועוד.

מרחק נסיעה מהחרמון: כחצי שעה.

מחיר ללילה בסופ"ש: החל מ- 690 שקלים לזוג בחדרי האירוח. המחיר כולל ארוחת בוקר.

לפרטים נוספים והזמנות.

בקתות עץ קיבוץ עין זיוון. בקתות עץ קיבוץ עין זיוון, מערכת וואלה! NEWS
בקתות עץ בקיבוץ עין זיוון/מערכת וואלה! NEWS, בקתות עץ קיבוץ עין זיוון

פויאנה בגולן - מושב קלע

בישוב הקהילתי קלע אלון במצוק עורבים, מזמינים אתכם לחופשה חורפית במתחם האירוח "פואינה בגולן". כאן עומדים לרשותכם שתי בקתות משולבות עץ ואבן, סוויטת ספא אחת מפנקת והכל במרחק נסיעה קצר מהחרמון.

הפינוקים במתחם: לקום בבוקר באווירה רגוע ולשתות את הקפה אל מול הנוף הפסטורלי של עמק החולה ורכסי ההרים הצפוניים של ישראל העוטפים אתכם - הרי נפתלי, הר אביטל ובנטל וכמובן הרי החרמון. בכל היחידות מטבחון מאובזר וג'קוזי, פינת ישיבה חיצונית ואפשרות להזמין טיפולי ספא וארוחות לחדר. כל החדרים נגישים לנכים.

מרחק נסיעה מההחרמון: כשעה.

מחיר ללילה בסופ"ש: החל מ- 650 שקלים לזוג.

לפרטים נוספים והזמנות.

לצימרים נוספים באזור החרמון.

פויאנה בגולן מושב קלע. פויאנה בגולן, מערכת וואלה! NEWS
פויאנה בגולן במושב קלע/מערכת וואלה! NEWS, פויאנה בגולן

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully