וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

הוולנטיין'ס דיי יורד דרומה: סופ"ש בריאותי וחווייתי לאוהבים

נועה לוי

8.2.2018 / 12:03

במתחם נוף צוקים שבערבה התיכונה קופצים על חג האהבה הבינלאומי שיוצא השנה בסוף שבוע, ומכינים סופ"ש שכולו בריאות, יוגה, טבעונות ו-זוגיות. הצעה מוצדקת לגוון את החיים השגרתיים של רובנו

מבנה התכנסות וברכת נעמה נוף צוקים בערבה. שירה צוקרמן, מערכת וואלה! NEWS
מבנה התכנסות וברכת נעמה בנוף צוקים בערבה/מערכת וואלה! NEWS, שירה צוקרמן

לקראת סוף השבוע של הוולנטיין'ס די (15-17.2.2018), החליטו במתחם נוף צוקים שבערבה התיכונה להגיש לכם סוף שבוע ארוך על בסיס חצי פנסיון, שכולו מוקדש לטבעונות. סוף שבוע Carefree - החל מהכריות שבמיטה ועד לחמאת הקוקוס שבארוחת הבוקר.

נוף צוקים הוקם לפני כארבע שנים על ידי דורית ותומר לינצנברג וארבעת ילדיהם. לאחר שהות של כמה שנים בניו זילנד, חזרה המשפחה ארצה והחליטה לעבור לצוקים - ישוב קהילתי תיירותי-אקולוגי - הנמצא במרכז הערבה התיכונה. באותה תקופה צוקים החלה להתפתח ושטחים רבים חיכו ליזמים בתחום התיירות, כדי שיניעו את הגלגלים. הם פתחו מתחם תיירות בצוקים שכיום מונה שבע בקתות מפנקות (וכעת הם עמלים על בניית חמש נוספות) עם בריכה עגולה ומחוממת הצופה לעבר הרי המדבר.

בנוסף, הם בנו בקתת שביליסטים המיועדת למטיילים שרוצים להניח את הראש במקום נקי ושקט, וגם מתחם להתכנסות עם ספות זו?לה מפנקות עם נוף המשקיף למפגש הנחלים עשוש-צופר. שם גם מוגשות הארוחות. יש בוסתן ואפילו אורווה עם שני סוסים, וגם נקודת תצפית מרהיבה שאליה מגיעים בטיפוס במדרגות עשויות קורות עץ. לאמיצים שמוכנים להשכים קום - זוהי נקודת תצפית מושלמת לצפייה בזריחה.

אם המשפחה, דורית, אחראית על עיצוב הבקתות. היא מייחסת חשיבות גבוהה מאוד לאסתטיקה והצבעוניות שבחדרים, ואכן הבקתות עצמן מפנקות מאוד ומרגיש שמאחורי כל פרט קטן הושקעה חשיבה על טובת האורח.

מחוץ לבקתה יש ג'קוזי, פינת ישיבה, ערסל ואפילו פויקה (מומלץ לקלות בו ערמונים, משתלב טוב עם הלילה המדברי הקר).

בקתת גוב בלילה נוף צוקים בערבה. יותם בן יעקב, מערכת וואלה! NEWS
שבע בקתות במתחם. בקתת גוב בלילה בנוף צוקים/מערכת וואלה! NEWS, יותם בן יעקב
חופשה רומנטית נוף צוקים בערבה. כרמית חסין, מערכת וואלה! NEWS
חופשה רומנטית נוף צוקים בערבה/מערכת וואלה! NEWS, כרמית חסין

להכיר את אופיו של המדבר

סוף השבוע הטבעוני מתפרס על שלושה ימים חווייתיים של רוגע ושקט מדברי קסום שכולל שני שיעורי יוגה עם מדריכת היוגה רותם רטנר ממושב פארן, שאיתם תפתחו את הבוקר. חוויה נוספת שכלולה בסופ"ש היא משחק ניווט מדברי. זהו למעשה משחק שפותח על ידי המשפחה, ומטרתו לחוות וללמוד להתמצא במדבר באמצעות ניווט בין נקודות ציון, המובילות אל מטמון שהוצפן מראש. המשחק קליל וזורם ומתאים לכל הגילאים, ועל הדרך מאפשר להכיר את אופיו של המדבר ואת סביבתו.

כמו כן, המקום מציע סיור בכפר האמנים צוקים, ובו מגוון בתי סטודיו/מלאכה לקרמיקות, נרות בעבודת יד, פעמוני רוח, עבודות עץ וברזל. כל זאת לצד בר המשקיף אל ההרים ומגיש בירה ממבשלה מקומית, מקום קטן שמוכר קרפים, דוכן פלאפל וחנות טבע קסומה.

כפר אומנים צוקים בערבה. נועה לוי, מערכת וואלה! NEWS
כפר האומנים בצוקים/מערכת וואלה! NEWS, נועה לוי
ג'קוזי צימר נוף צוקים בערבה. כרמית חסין, מערכת וואלה! NEWS
קר בחוץ, חם בפנים. ג'קוזי בנוף צוקים/מערכת וואלה! NEWS, כרמית חסין

בראנצ'ים לפי כל כללי הטקס

על הקולינריה אמונה הדס רז גלבוע, בעלת מסעדת "רוזטה" בעין יהב, שדאגה לפנק אתכם בתפריט שכולו 100% טבעונות ומבוסס ברובו על חומרי הגלם המעולים שיש לערבה להציע. אז מה בתפריט?

בראנצ'ים מפנקים לפי כל כללי הטקס: תהנו מסלסלת מאפים, מגוון ממרחים ומטבלים וגבינות מאגוזים וסויה, מבחר רב של סלטים ביתיים מירקות האזור. חביתת ירק על בסיס קמח חומוס, שקשוקה, וופל בלגי, יוגורט וגרנולה ביתיים לצד פירות העונה. וגם שתיה קרה וחמה ומשקה בראנץ' אלכוהולי.

ביום חמישי בערב תתענגו על ארוחה הודית מקורית. סמבוסה אפויה מקמח כוסמין, פלאק פניר ומלאי כופתה, אלו גובי וצ'אנה מאסלה ועוד. לקינוח תקבלו בננה בנופי וכדורי תמרים מתובלים ליד הצ'אי מאסלה וכן, תהנו מכוס יין או בירה מקומית.

את ארוחת הערב של יום שישי תעשו בסגנון איטלקי. פותחים עם שלל מנות ראשונות כמו: חצילים צלויים ומוקרמים בקרם קשיו, קרפצ'ו סלק עם גבינת שקדים אפוייה, סלטים טריים ורעננים, מבחר מטבלים ולחם מחמצת טרי. לעיקריות תקבלו פסטות בעבודת יד מקמח דורום מלא, ספגטיני בעשבי תיבול ואגוזים, רביולי פטריות ברוטב חמאת שקדים ויין לבן וריזוטו סלק. ולקינוח קרם טירמיסו מהמם ומוס תותים מעלף שאותם מחליקים עם שוט של גרפה.

ואם כבר במקום, בצוקים נמצאת אטרקציה יחסית חדשה לאוהבים -בספסל מנעולי האהבה - המזמין אתכם לתלות מנעולים, לזרוק את המפתחות לבלי השב ולהצהיר קבל עם ומדבר על אהבתכם!

עלות חבילת סוף שבוע לזוג: 3,300 שקלים.

*הכותבת היתה אורחת של נוף צוקים בערבה.

מלאי כופתה מסעדה טבעונית רוזטה בעין יהב. רוזטה, מערכת וואלה! NEWS
אוכל טבעוני מחומרי גלם מהערבה. מלאי כופתה ב"רוזטה"/מערכת וואלה! NEWS, רוזטה
יוגה נוף צוקים בערבה. גלעד לבני, מערכת וואלה! NEWS
ליהנות מהשקט בגוף ונפש. יוגה בערבה/מערכת וואלה! NEWS, גלעד לבני
ג'קוזי צימר נוף צוקים בערבה. כרמית חסין, מערכת וואלה! NEWS
פנים הבקתה בנוף צוקים/מערכת וואלה! NEWS, כרמית חסין

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully