וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נוסעת הגיעה לשדה התעופה עם טווס המחמד שלה: "הוא תומך בי רגשית"

1.2.2018 / 19:37

אמנית ניו יורקית הגיעה לטיסה עם טווס והופתעה כשצוות חברת התעופה "יונייטד איירליינס" אסר על בעל הנוצות לעלות למטוס. האמנית טענה שהטווס מספק לה תמיכה רגשית - אבל ברשת חושדים שמדובר בפעלול יחצני

Paul Dinning

בווידאו: טווס מרשים אחר

הנוסעים שהגיעו אל נמל התעופה הבינלאומי ניוארק ליברטי ב-28 בינואר לא האמינו למראה עיניהם כשאחת הנוסעות הגיעה למקום עם טווס המחמד שלה וניסתה להעלות אותו על המטוס ללוס אנג'לס. האמנית האמריקאית ונטיקו ניסתה להצדיק את הבחירה לקחת איתה את הטווס וסיפרה שהוא מעניק לה תמיכה רגשית - לה זקוקה - ושרכשה עבורו כיסא במטוס.

דובר חברת התעופה "יונייטד איירליינס" מסר בתגובה שעל אף שונטיגו קיבלה מספר אזהרות מראש - היא התעקשה להגיע ולנסות את מזלה. הוא אמר: "הסברנו לנוסעת בשלושה מקרים שונים לפני שהגיעה לשדה התעופה שזה בלתי אפשרי להעלות את הטווס לטיסה". מלבד כמובן העובדה שמדובר בפאקינג טווס - הוא אינו עומד בקריטריון המשקל והגודל של כבודת היד על פי תנאי החברה, ונוכחותו במטוס מעלה חשש בריאותי ובטיחותי ליתר הנוסעים.

עוד ב"אסור לפספס":

עוד באותו נושא

מרגש: עשרות אנשים התגייסו לחלץ גור פילים מבאר בעומק 10 מטר

לכתבה המלאה

ככה זה נראה:

באתר חברת התעופה צוין כי לאנשים בעלי מוגבלויות מותר לעלות למטוס עם חיות מחמד המספקות "תמיכה רגשית" - וונטיגו שיחקה על הנקודה הזאת. החברה מסרה: "אנחנו יודעים כי לקוחות מסוימים דורשים בעל חיים כתמיכה רגשית כדי לסייע להם במהלך הטיסה. על מנת להבטיח שאנחנו מספקים את השירות הטוב ביותר לכל הנוסעים בטיסותינו, בהתאם לכללי הממשלה, אנו דורשים מלקוחות לספק תיעוד רפואי מקצועי של הבעיה שלהם לפחות 48 שעות מראש".

לטווס המחמד, ששמו דקסטר, יש עמוד אינסטגרם שמנוהל כמובן בידי ונטיגו, שם היא פרסמה את הפוסט הבא: "ביליתי 6 שעות בניסיון לעלות על הטיסה שלי ללוס אנג'לס. מחר ינסו חבריי האנושיים להסיע אותי לשם". וכך קרה, האמנית סיפרה שלמחרת חברים נחלצו לעזרתם והסיעו אותם ללוס אנג'לס. במקור רכשה ונטיקו את דקסטר עבור מיצג אמנותי והוא גר עמה בלופט בניו יורק. היא צולמה בעבר לוקחת אותו לטיול רגלי בעיר. "היקום חיבר בינינו והוא שינה את חיי בצורה חיובית", היא סיפר אז, "דקסטר מרגיע כל מי שפוגש בו".

הגיעה למטוס עם טווס. צילום מסך
אמנית הגיעה לטיסה עם טווס/צילום מסך

כמה טענו שמדובר בפעלול יחצני. אחת כתבה בדף האינסטגרם של דקסטר: "ידעת ואמרו לך שזה אסור. חוץ מזה ממה שאני רואה, זו לא 'חיה תומכת'. תתביישי לך שלעגת לאנשים שזקוקים באמת לתמיכה רגשית מהכלב הקטן שלהן. בגלל אנשים כמוך אחרים סובלים".

הגיעה למטוס עם טווס. פייסבוק, צילום מסך
מה עם סיבוב בדיוטי פרי לפני?/צילום מסך, פייסבוק

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully