וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: החופשה משפחתית הסתיימה בבית החולים לאחר תאונה בבריכה

5.2.2018 / 0:04

גרהאם הייד בילה עם אשתו וילדיו בבריכת השחייה, כאשר נער בן 15 צנח על ראשו וגרם לו לפגיעות קשות בצוואר. הוא תבע את חברת הנסיעות והתלונן: "התנצלות זה לא הרבה לבקש". צפו בתיעוד

צילום מסך

חופשתו של גרהאם הייד בן ה-44 בברצלונה הסתיימה בבית החולים, לאחר תאונה ביזארית בבריכת השחייה, שהשאירה אותו עם פגיעה קשה בצוואר. הייד, שיצא לחופשה של שבוע יחד עם אשתו ובנו, נפלט מתוך מגלשה לתוך המים בדיוק כאשר נער בן 15 קפץ פנימה משפת הבריכה, וצנח עליו במלוא משקלו. האירוע הלא נעים נלכד במצלמת הטלפון הסלולרי של אחד השוהים באתר הבילוי.

הייד החליט לא לעבור על התקרית הקשה בשתיקה, והגיש תביעה כנגד חברת הטיולים דרכה יצאה לחופשה, עליה שילם 1,800 ליש"ט. "קלטתי מישהו מעלי מתקרב אלי ורק אחר כך הבנתי שזה היה בחור צעיר, שפשוט נחת לי על הראש", הוא סיפר, "שמעתי רעש חזק ובאמת שחשבתי שהצוואר שלי התנפץ. הפגיעה הייתה חזקה כל כך, שהסתובבתי 360 מעלות מתחת למים".

המזל הרע של הייד לא הסתיים גם כאשר המצילים משו אותו מהמים, מכיוון שהשילוב של כריות החום ושקיות הקרח שהם הצמידו לצוואר שלו גרמו לכוויות בעורו. "אז כבר הכאב באמת התחיל להיות קשה ורעדתי כמו עלה", הוא תיאר, "הרגשתי חולה והצוואר שלי בער. הגוף שלי נעשה נוקשה. לא הצלחתי להרים את הזרועות שלי למעלה וכל תנועה הכי קטנה הכאיבה לי בצוואר".

עוד בנושא

מפחיד: חטפה תינוק בן שש שעות מידיה של האם התשושה
אמיתי או זיוף? צפו בעכבר קטן וקורע מצחוק מתקלח כמו בנאדם

נער קופץ על גבר במגלשה. צילום מסך
הילד עומד לקפוץ למים, רגע לפני התאונה/צילום מסך

לאחר שנלקח באמבולנס לבית החולים, הוא נאלץ לחכות שעתיים "נוראיות" לפני שזכה לקבל טיפול. "זה היה די מפחיד כי האצבעות בידיים וברגליים שלי רעדו ולא ידעתי מה הנזק שיכול להיגרם לי", הוא סיפר לתקשורת הבריטית. לדבריו, הנסיבות החמירו אף יותר כאשר הוא ומשפחתו נאלצו לחזור למלון בזמן שביתה של נהגי מוניות בעיר, מה שהביא לכך ש"הסתובבתי בחום כבד עם סד לצוואר וכאבים עזים במשך לפחות שעה".

לפני התאונה, הייד נהג לנסוע 15 ק"מ ביום על אופניים, אך חודשים לאחר מכן הוא עדיין נאלץ לעבור טיפולים פיזיותרפיים וסובל מכאבים ומגבלות בתנועה. התקרית בה נפגע נחקרת על ידי היועצים החברתיים של חברת הנסיעות הנתבעת, והקורבן מספר כי אנשי החברה מתעלמים ממנו לחלוטין. "החופשה שלנו נהרסה לגמרי ומאז לא מדברים איתי", הוא מתלונן, "זה לא יותר מדי לבקש לקבל מהם סוג של התנצלות".

דובר חברת הנסיעות אמר: "בריאות ובטיחות הלקוחות שלנו חשובים לנו מאוד ואנחנו בודקים באופן מקיף את פרטי המקרה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully