וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

צפו: קטטת ענק בין 200 נוסעים פרצה בשדה תעופה

24.1.2018 / 9:08

כ-200 איש החליפו מהלומות ובעיטות ותקפו אחד את השני באמצעות דגלים, על רקע הפעולות של הצבא הטורקי נגד לוחמים כורדים בסוריה. משטרת האנובר התערבה והרגיעה את המצב באמצעות גז מדמיע

צילום מסך

קטטת ענק בין טורקים וכורדים פרצה בתחילת השבוע בשדה התעופה בהאנובר, כך אישרה המשטרה הגרמנית. על פי דיווחים, לא פחות מ-200 איש לקחו בה חלק, על רקע הפעולות של הצבא הטורקי נגד לוחמים כורדים בסוריה.

הקטטה פרצה בטרמינל B של "טורקיש איירליינס" וכפי שניתן לראות, המשתתפים בה לא בחלו בשום אמצעים, ונלחמו אחד עם השני, בין היתר, עם דגלים בהם השתמשו ככלי נשק מאולתרים. צעקות "ארדואן פשיסט" נשמעו בשדה התעופה, בין כל האגרופים והבעיטות. לבסוף, לאחר שהוזמנו למקום 20 רכבי אבטחה, נאלצה המשטרה להשתמש בגז מדמיע על מנת להפריד בין שני המחנות ולפחות שני אנשים נאלצו לקבל טיפול רפואי.

כזכור, ביום שבת האחרון החל צבא טורקיה באופן רשמי במבצע "ענף זית", נגד המובלעת הכורדית עפרין שבצפון סוריה, אחרי יומיים של הפגזות ארטילריות. לפי צבא טורקיה, המבצע החדש נועד להבטיח את ביטחונה של טורקיה ושל האזור כולו ונטען כי יותר ממאה מטרות הותקפו - כולן של "ארגוני טרור". המבצע התנהל בזמן של התדרדרות ביחסים בין אנקרה לוושינגטון, שדחקה בה שלא לתקוף את הכורדים המסייעים לה במאבק מול דאעש.

הכוחות הסוריים הדמוקרטיים, שמורכבים בעיקר מה-YPG ונתמכים על ידי ארצות הברית, הזהירו כי יהיה עליהם להגיב למתקפות של טורקיה ולהגן על עצמם. עוד הם אמרו כי המבצע החדש עלול לחזק את ארגון "המדינה האסלאמית" (דאעש), שאותו הדפו בשנים האחרונות משטחים נרחבים בצפון-מערב סוריה בסיוע הקואליציה הבינלאומית בהובלת ארצות הברית. בטורקיה רואים ב-YPG זרוע נוספת של מחתרת ה-PKK, הפועלת בשטח המדינה למען אוטונומיה של האוכלוסייה הכורדית מאז שנות ה-80. בשלוש השנים האחרונות החריפה הלחימה בין טורקיה ל-PKK, אחרי שנתיים של הפסקת אש שברירית.

עוד בנושא:

סרט אימה: קטטה המונית פרצה באולם קולנוע בין בנות נוער שנלחמו על לבו של נער
קשה לצפייה: אישה בועטת באכזריות בבטן ההריונית של המאהבת של בעלה

צפו בקטע מההפגנה ומהקטטה הגדולה

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully