וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

נשבר המונופול של אל על גם על תאילנד: ארקיע תתחיל לטוס לבנגקוק

14.1.2018 / 16:20

חברת התעופה הישראלית תחל להפעיל טיסות ליעד החופשות הנחשק, בעקבות הסכם שנחתם לפני שנה בין תאילנד לישראל ובו יוכלו חברות תעופה נוספות, חוץ מאל על, לטוס בין שתי המדינות

יח"צ - חד פעמי

בווידאו: סרטון קידום תיירות לתאילנד

לאחר שנשבר המונופול של אל על בקו הטיסות לסין והונג קונג, מגיעה בשורה שתשבור את המונופול שלה גם בקו נוסף למזרח: ארקיע תחל לטוס לתאילנד.

כפי שפורסם לפני כשנה בוואלה!, ארקיע שקלה להפעיל טיסות ליעד החופשות הנחשק בעקבות הסכם תעופה שנחתם לפני כשנה בין ישראל לתאילנד, שבו יוכלו לחברות תעופה נוספות, מעבר לאל על, להפעיל טיסות סדירות בין שתי המדינות.

על פי ההסכם, יכולה כל מדינה להפעיל עד 28 טיסות שבועיות סדירות, ללא הגבלת קיבולת או סוגי מטוסים. חברת אל על מפעילה כיום בין 7-6 טיסות סדירות בשבוע בין נתב"ג לבנגקוק, ובקרוב צפויה גם חברת ארקיע להתחרות על הקו.

שר התחבורה, ישראל כץ, כי כניסתה של חברת ארקיע לתחרות בקו נתב"ג-בנגקוק מבוצעת במסגרת רפורמת השמיים הפתוחים. לדבריו, הרחבת התחרות לחברות תעופה נוספות תביא לגידול משמעותי במספר הנוסעים ולהוזלה של תעריפי הטיסה.

תאילנד היא אחד היעדים המועדפים כיום על הנוסעים הישראלים. בשנה האחרונה הסתכמה תנועת הנוסעים בין ישראל לתאילנד בכ-340 אלף נוסעים, בשני הכיוונים. כ-135 אלף נוסעים מתוכם טסו במטוסי אל על, בטיסות ישירות בין נתב"ג לבנגקוק, ויותר מ-202 אלף נוסעים טסו בטיסות קונקשיין, בעיקר דרך מוסקבה ואיסטנבול.

עוד הוסיף שר התחבורה, כי "הרחבת התחרות לחברות תעופה נוספות תביא לגידול משמעותי במספר הנוסעים ולהוזלה של תעריפי הטיסה".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully