וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון רמדה זיכרון יעקב יוקם בהשקעה של 150 מיליון שקלים

14.1.2018 / 10:17

"תינוק חדש" עתיד להיוולד לרשת רמדה בישראל: מלון רמדה זיכרון יעקב שיוקם בסמוך לקיבוץ מעיין צבי, ויכלול 153 סוויטות. המלון ינוהל על ידי רשת המלונות העולמית ווינדהאם ויהיו בו גם מרכז כנסים, מסעדות, בתי קפה ואולמות אירועים

הדמיה של מלון רמדה זיכרון יעקב. הדמיה אורן אדריכלים, מערכת וואלה! NEWS
יכלול 153 סוויטות. מלון רמדה זיכרון יעקב/מערכת וואלה! NEWS, הדמיה אורן אדריכלים

מלון אלמא מאחוריך: מלון רמדה זיכרון יעקב - מלון בוטיק חדש - יוקם במושבה הוותיקה על שטח של 12 דונם, בסמוך לקיבוץ מעיין צבי הצופה אל הים.

את הקרקע רכשה חברת "אמירי גן" מידי הקיבוץ לפני כשש שנים, ולאחר קבלת כל האישורים הדרושים מהמועצה המקומית, הוועדה המקומית לתכנון ובנייה והוועדה המחוזית לתכנון ובנייה, בניית המלון יוצאת לפועל. המלון ינוהל על ידי רשת המלונות העולמית ווינדהאם, שמנהלת את מלונות רמדה בישראל, ביניהם מלון רמדה נצרת, שנפתח לאחרונה, כמו גם מלון רמדה חדרה שעלה לכותרות לאחר שתושבי כפר הים הסמוכים אליו התנגדו לפתיחתו. רשת ווינדהאם העולמית מחזיקה מנהלת מעל ל-8,000 מלונות ב-69 מדינות ברחבי העולם.

מלון רמדה זיכרון יעקב יכלול 153 סוויטות ויכיל גם מרכז כנסים. בנוסף יכלול המלון שטחים ציבוריים, מסעדות, בתי קפה ואולמות אירועים. אורחי המלון יוכלו ליהנות גם ממתחם בריאות ענק שיכלול ספא, חדרי טיפולים, חמאם טורקי, סאונה פינית, ג'קוזי, בריכות , חדר כושר ומגרשי ספורט.

הדמיה של מלון רמדה זיכרון יעקב. הדמיה אורן אדריכלים, מערכת וואלה! NEWS
ה"חדש" של רשת רמדה בישראל. מלון רמדה זיכרון יעקב/מערכת וואלה! NEWS, הדמיה אורן אדריכלים

בסמוך למלון יוקמו 10 בתים צמודי קרקע

התכנית המוצעת תואמת את מסמך המדיניות לתיירות ואכסון מלונאי בזיכרון יעקב ומתבססת על תיקון 107 לחוק התכנון והבנייה, על פיו 72% מזכויות הבנייה בשטח יהיו למלון וכ-20% שטח בנייה למגורים, כאשר היתר מוגדר כשטח עיקרי. המלון יוקם על פי התב"ע המקורית של הקרקע לתיירות ומלונאות.

תכנון המלון בוצע על ידי גיא ארבל ממשרד אורן אדריכלים. על פי ההיתר והתכנית, תקים חברת אמירי גן בסמוך למלון גם 10 צמודי קרקע בשטח של כ-200 מ"ר בנוי על מגרש של רבע דונם, כל אחד.

עודד תורג'מן מנכ"ל ובעלים של חברת אמירי גן, מיזמי המלון, אמר: "ההכרה והמיתוג של המלון כחלק מרשת בינלאומית ידועה ומוכרת, מהווה בשורה ענקית וכבוד גדול ליישוב זיכרון יעקב, שהוא כבר מוקד משיכה ואזור מתוייר ומבוקש מאוד הן על ידי תיירים מקומיים והן על ידי תיירות נכנסת מחו"ל. עם זאת, מדובר במלון ראשון ביישוב מזה שנים רבות, בהן לא נפתח בו מלון חדש. המלון יהיה מיועד למשפחות ולזוגות, כמו גם לאנשי עסקים המבקשים פינה שקטה מיום עבודה עמוס".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully