וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

במהלך הטיסה: הטייס סטר לקברניטה - והקוקפיט ננטש

קטטה בשחקים: במהלך טיסת ג'ט איירווייס ההודית מלונדון למומבאי, סטר טייס המשנה לקברניטת המטוס, וגרם לה לנטוש את הקוקפיט. לאחר מכן יצא גם הוא מתא הטייס, שנותר מיותם. הטייס והטייסת קורקעו

טייסת הולנדית/DutchPilotGirl

בווידאו: הטייסת הסקסית שמשגעת את העולם

טייס וטייסת העובדים בחברת התעופה ההודית ג'ט איירווייס (Jet Airways), קורקעו לאחר שניהלו מריבה במהלך טיסה של 9 שעות מלונדון למומבאי, בראש השנה האזרחית החדשה.

ב"פוקס ניוז" דווח כי תוך כדי הריב, שפרץ זמן קצר לאחר שהמטוס המריא, סטר לכאורה טייס המשנה לקברניטת המטוס, וגרם לה לנטוש את הקוקפיט של מטוס הבואינג 777. "היא נעמדה במטבח המטוס והתייפחה", אמר לעיתונאים עד ראייה. אנשי הצוות ניסו לעודד את רוחה, וניסו לשכנעה לשוב אל הקוקפיט - אך לשווא".


עוד על טייסות בוואלה! תיירות:
סלפי ויוגה בעולם: הטייסת השבדית שמושכת תשומת לב
סנסציה ברשת: הטייסת הטורקיה ארדואן, שמתעדת את חוויותיה בעולם
קחו נשימה עמוקה: הטייסת השבדית שמתרגלת יוגה בכל העולם


באותו זמן, שהה טייס המשנה לבדו בקוקפיט. הוא פנה לקברניטה באינטרקום הפנימי וקרא לה לשוב אל מקומה. כאשר סירבה, הפר הטייס את כללי הבטיחות האוויריים, ויצא אף הוא מהקוקפיט, שנותר מיותם. לאחר יציאתו מתא הטייס, הוא ניסה לשכנעה פנים-אל-פנים לחזור פנימה.

טייסת קוקפיט תא טייס. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
בתוך זמן קצר נטשה הטייסת פעם נוספת את הקוקפיט/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

בהלה בקרב אנשי הצוות והנוסעים

בסופו של דבר השניים שבו לתפוס את ההגאים, אך בתוך זמן קצר נטשה הטייסת פעם נוספת את הקוקפיט. בשלב זה, נרשמה בהלה של ממש בקרב אנשי הצוות, בשל הסיכון הכרוך בכך. גם נוסעים במטוס גילו בהלה לנוכח המקרה. לאחר ניסיונות שידול נוספים, הסכימה הטייסת הבכירה לשוב אל מקומה, והמטוס נחת בשלום.

מאוחר יותר, אישרה חברת התעופה כי המקרה דווח לרשויות התעופה האזרחית בהודו, כ"מחלוקת" שהתגלעה במהלך הטיסה. עם זאת, החברה מסרה כי "המחלוקת יושבה באופן ידידותי".

אנו בחברת ג'ט איירווייס, רואים חשיבות עליונה בכל מה שקשור בבטיחות הנוסעים, אנשי הצוות והציוד שלנו. יש לנו אפס סובלנות לכל פעולה שעלולה לסכן את הבטיחות", נמסר בהצהרה שפרסמה החברה.

מהנהלת רשות התעופה האזרחית בהודו נמסר כי רישיונו של טיס המשנה נשלל. "יחד עם חברת התעופה, אנו חוקרים את פרטי המקרה החמור"

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully