וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אל על סוגרת את חברת הלואו-קוסט UP ופותחת קו לסן פרנסיסקו

3.1.2018 / 9:32

מנכ"ל חברת התעופה הישראלית הפורש, דוד מימון, הודיע היום על מודל טיסות חדש שיחליף את UP והצהיר שבחודש ספטמבר הקרוב תטוס אל על ליעד השישי שלה בצפון אמריקה - סן פרנסיסקו

צילום: שלומי גבאי עריכת וידאו:ניר חן

בווידאו: נחיתת מטוס הדרימליינר של אל על לראשונה בישראל

חברת אל על סוגרת את חברת הלואו-קוסט UP ומשיקה במקומה מודל חדש של ת?מכור כרטיסי טיסה לאירופה: Lite ,Classic ,Fiex החל מה-15 באוקטובר. המודל יאפשר רכישת כרטיסים במחירים משתנים. בנוסף, תפתח החברה קו טיסות חדש לסן פרנסיסקו בארה"ב בחודש ספטמבר השנה.

במסיבת עיתונאים שהתקיימה היום (ד') במטה החברה, סיכם מנכ"ל אל על היוצא, דוד מימון, את כהונתו והציג את החידושים הקרובים, ביניהם מודל טיסות חדש שיחליף את חברת UP לטיסות חסך, שיכלול שלוש אפשרויות טיסה לנוסעים:

Lite - הכולל תיק יד, ארוחה ושתייה. שליחת מזוודה תהיה בתוספת תשלום.
Claasic - כרטיס הכולל תיק יד, הושבה מראש ארוחה, שתייה ושליחת מזוודה.
Flex - כרטיס בעל גמישות מירבית בכל המחלקות, שני תיקי יד לנוסע, אפשרות מורחבת להושבה, ארוחה, שתייה ושליחת מזוודה.

מהחברה נמסר, כי "על אף הצלחת המותג UP אשר שינה את הרגלי צריכת הנופש בלרנקה, קייב, בודפשט, פראג וברלין ויעדי מזרח אירופה בשל ריבוי המותגים, הוחלט לייעל את תהליכי העבודה ולאחד את יעדי אירופה על מנת לייצר מוצר אחיד תחת המותג אל על". מכירת המוצרים החדשים לכל יעדי אירופה תחל ב-30 באפריל 2018 לטיסות היוצאות החל מתאריך 15 באוקטובר 2018.

דוד מימון אמר ש"חברת אל על ממשיכה להתחדש ובמקביל להתאים את עצמה לתחרות הגוברת בטיסות לאירופה הן בקרב תנועת הפנאי והנופש והן בקרב התנועה העסקית. בקרב קהל הנופש ישנה מגמה צרכנית גוברת לפיה המחיר מהווה גורם מכריע במסגרת השיקולים בעת הזמנת כרטיס הטיסה. לצד זאת, הקהל העסקי מעוניין בכרטיסים בעלי גמישות מרבית, שעות המותאמות לפעילות העסקית, מחלקות עסקים ועוד".

לדברי, המודל החדש יאפשר לנוסעי אל על לטוס לחו"ל במחיר משתלם ולבחור בעצמם, תוך שקיפות מלאה, את חבילת הטיסה שמתאימה לצרכיהם ובהתאם, לשלם על חבילת הטיסה שנבחרה. מחלקת העסקים תישאר במתכונתה לצד המודל החדש במחלקת התיירים.

רחוב לומבארד בעיר סן פרנסיסקו.
סן פרנסיסקו. בקרוב גם עם אל על

היעד ה-6 לצפון אמריקה

בנוסף, תפתח אל על קו טיסות ישירות לסן פרנסיסקו, לאחר שפתחה קו למיאמי בנובמבר 2017 וקו לבוסטון ב-2015. הקו החדש יפתח לקראת ספטמבר השנה, ובכך תטוס החברה לשישה יעדים צפון אמריקה: ניו יורק, בוסטון, מיאמי, לוס אנג'לס, טורונטו ובקרוב גם לסן פרנסיסקו. אל על לא תהיה החברה היחידה שתטוס ליעד האמריקני, ותתחרה על הקו ביחיד עם חברת יונייטד האמריקנית, שטסה ליעד כבר מאפריל 2016.

טיסות החברה לסן פרנסיסקו יתקיימו שלוש פעמים בשבוע


עוד על אל על בוואלה! תיירות:
אל על דורגה כחברת התעופה המזהמת והרועשת ביותר
ראש אגף שירות באל על לדיילת: "אני הורג אותך, קובר אותך בבטון"
אחרי הטייסים, דיילי אל על יוצאים למאבק: "זו עבדות מודרנית"
בעקבות הפרסום: אל על הורידה את מחיר הטיסה בכ-400 דולר


מימון, שפורש מתפקידו לאחר ארבע שנים, הודיע גם כי צי מטוסים 737-800 יעברו מתיחת פנים בנושא העיצוב, וכל מטוסי החברה ייצוידו באינטרנט אלחוטי.

מימון הציג את השגי אל על במהלך כהונתו: קליטת מטוסי הדרימלינר 787, רכישת ישראייר, השקת כרטיס האשראי Fly Card, חתימת הסכמי קוד-שייר חדשים, רכישת סימולטור, השקת מיזם הקררוזים וכן כניסת אל על לענפים חוץ תעופתיים כמו מלונאות, השכרת כלי רכב והביטוח.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully