וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

טיפים לשנה החדשה: כך תטוסו במחלקה הראשונה בלי לשלם

4.1.2018 / 7:27

הכי פשוט, הכי יעיל: קבלו 6 טריקים מנצחים ש(אולי) ישדרגו אתכם למחלקה הראשונה. לגזור ולשמור לטיסה הבאה שלכם

מערכת וואלה!

בווידאו: כמה טיפים למקרה שבו הטיסה שלכם מתעכבת או התבטלה

האם שנת 2018 שזה עתה הפציעה תהיה השנה שבה תזכו לקבל שדרוג חינם בטיסה הבאה שלכם, כך שתדלגו הישר למחלקת הביזנס או למחלקה הראשונה?


עוד טיפים לפני שאתם ממריאים:
24 טיפים מעולים שאתם חייבים להכיר לפני שטסים
תחסכו מקום לשופינג: 12 דברים שאתם לא צריכים לארוז לחופשה
לפני שטסים: מה צריך לבדוק ואיך להימנע מטעויות שעולות כסף?


כי בעוד שיש מי שנהנים באופן קבוע ממנעמי החיים בשחקים, רבים אחרים נאלצים להצטופף במחלקת התיירים הדחוסה. אבל מסתבר שיש מה לעשות. ה"דיילי מייל" ליקט כמה טיפים פשוטים ויעילים שבעזרתם תוכלו לנצח את השיטה - ולטוס בסטייל.

1. הבגד עושה את האדם

בכל מה שקשור לעולם התעופה, המיתוס שלפיו הבגד עושה את האדם, הוא אמת לאמיתה. במקרים רבים, כאשר נותרים מקומות פנויים במחלקות הנחשקות, ייבחרו מי שנראים כמו מיליון דולר: לבושים היטב ומטופחים לעילא.

לכן, כדאי להשקיע במראה שלכם לפני שאתם מגיעים לנמל התעופה. במילים פשוטות, זה אומר שתתלבשו כמו לארוחת חג משפחתית או לפגישה עסקית.

כמובן, העובדה שהתלבשת כמו איש עסקים עדיין לא תביא אותך למחלקת העסקים - אך המראה המוקפד יעזור לך במצבים של אובר-בוקינג, שבהם בוחרים אנשי הצוות מי יזכה במושב הנכסף. מצד שני, אם תגיעו עם שרוול ומראה מרושל - גם אם תצטיידו בשפע של נקודות בונוס ומיילים מטיסות קודמות, זה לא ממש יעזור לכם להיבחר לביזנס.

עוד באותו נושא

לקראת טיסה ארוכה: 15 טיפים קטנים שעושים הבדל גדול

לכתבה המלאה
נוסעת ישנה בזמן טיסה. ShutterStock
לבוש הולם יכול לשדרג אתכם מחלקה/ShutterStock

האסרטיביות משתלמת

לפני שנגיע לעניין השדרוג - כדאי להפנים את העובדה כי בעוד שלא מומלץ לעורר מהומות קשות במקרה של שירות לקוי או מזוודה שאבדה, כן כדאי לעמוד על שלכם בהתנהלות מול אנשי הצוות. אז אל תשתוללו, אבל היו אסרטיביים כאשר יש בכך צורך. וכך, במקרה של בעיה, העבירו את המסר שאתם לא מרוצים, שמגיע לכם יותר ושאתם ככה קרובים להפיץ את בשורת השירות הלקוי ל-10,000 העוקבים שלכם בטוויטר.

יש מי שממליצים כי את אותה התנהלות במקרה של שירות לקוי, ניתן להעתיק לכל מה שקשור לשדרוג הטיסה שלכם. נכון, חברות תעופה אינן נוהגות בדרך כלל לשדרג נוסעים ללא סיבה מוצדקת, אבל אם הן חוששות שהנוסע שמולם עלול להוות "בעיה", זו יכולה להיות סיבה מספיק טובה.

נוסע מדבר במכשיר סלולר טיסה מטוס. ShutterStock
האסרטיביות שלכם עשויה להשתלם/ShutterStock

סעו לבד

ידוע כי סיכויי השדרוג עולים בקרב מי שנוסעים בגפם (לעומת זוגות או משפחות). יש גורמים בענף התעופה שמספרים כי הסיכוי עולה שבעתיים אם אתה גם טס לבד וגם עושה זאת ביום ההולדת שלך - מה שיספק לחברת התעופה הזדמנות להעניק לך צ'ופר מפנק כמתנת יום הולדת.

נוסעת טיסה. ShutterStock
טסים לבד? הסיכוי לשדרוג עולה שבעתיים/ShutterStock

סוד הזמן הנכון

מומחים בענף טוענים כי טיסות שיוצאות השכם בבוקר או בשעות הערב המוקדמות, יהיו בדרך כלל צפופות פחות. בהתאמה, גם אנשי הצוות יהיו רגועים וקלילים יותר בטיסות אלו, ואולי יצ'פרו אתכם בשדרוג למחלקת הביזנס.

עם זאת, לא מדובר בסיכויים גדולים במיוחד. לכן, יש מי שימליצו לקחת דווקא את הטיסות המלאות, ואפילו את אלו שנחשבות כבר באובר-בוקינג, ולקוות לשדרוג. אבל בשיטה זו יש סיכון: אם לא תזכו לשדרוג המיוחל, תיאלצו לבלות בטיסה מלאה, צפופה ורועשת.

נוסעים טיסה. ShutterStock
יש מי שטוען שדווקא בטיסות מלאות הסיכוי לשדרוג עולה/ShutterStock

צ'ק אין מוקדם

זה נשמע אולי פשוט, אבל לפעמים, הסוד לשדרוג הוא להגיע ראשון. כי באופן טבעי, אשר אתה ראשון בדלפק, אתה גם הראשון שמבקש שדרוג. ולפעמים זה עובד מצוין.

על הדרך, כדאי כבר לשאול בדלפק כמה יעלה לכם לשדרג. שימו לב שבנסיבות מסוימות - הפער לא יהיה גדול. יש אף מי שמדווחים כי במצבים מסוימים, שדרוג לביזנס בטיסה ארוכה, יורד מכמה אלפי דולרים לכ-150 דולר בלבד. שווה לנסות.

אולם צ'ק אין ריק בשדה התעופה אטאטורק באיסטנבול בבוקר שלאחר הפיגוע. רויטרס
תהיו ראשונים בצ'ק אין ואולי תופתעו/רויטרס

אות המתנדב

לפעמים, טיסות מלאות עד אפס מקום יכולות להוות יתרון. ידוע כי חברות תעופה רבות מבצעות רישום יתר לטיסה, ולמעשה מוכרות יותר מושבים ממה שיש למטוס להציע. במקרים כאלו, צוות הקרקע יבקש לעתים מתנדבים שיהיו מוכנים לבטל את טיסתם ולעלות על הטיסה הבאה. במקרה של טיסה ארוכה בחברת תעופה רצינית, מתנדבים כאלו עשויים לקבל בתמורה מושב במחלקה הראשונה.

עם זאת, לפני שאתם מרימים את היד לשמע בקשת ההתנדבות, קחו בחשבון שהשיטה הזו לא תעבוד בעבורכם בחברות תעופה זולות או בטיסות קצרות יחסית.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    3
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully