וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

התיירים שחושפים את הפנים היפות של ישראל בעולם

אל מול תנועת ה-BDS ודומיה, המנסים לעשות שם רע לישראל בעולם, הגיעו לפה בשנה האחרונה אושיות רשת ומשפיענים, שהביאו ליותר מ-18 מיליון חשיפות חיוביות של ישראל בתחומים שונים. מקולינריה, דרך טבע ועד כלבים - הנה 7 שגרירים של ישראל היפה

צלמים זמניים מורשים

בווידאו: הסרטון שהעלתה הצלמת איירין רודניק מהסיור שלה בישראל

בימים שבהם תנועת ה-BDS עושה לנו שם רע בעולם ואמנים כמו לורד מבטלים את ההופעות שלהם בישראל, יש דווקא כמה תיירים שהפכו ל"שגרירים" שעושים לישראל הרבה כבוד ומראים את הצד הכי יפה שלנו.


- ביקורת דרכונים: המדור שחושף מה תיירים בישראל חושבים עלינו.


ארגון Vibe Israel פועל ללא מטרות רווח למיתוג ישראל בעולם משנת 2011, כשהתקציב השנתי שלו הוא כמיליון דולרים שמקורם ממקרנות משפחתיות של יהודים בארה"ב, כמו גם מחסויות ושיתופי פעולה מהמגזר העסקי. במהלך השנה האחרונה הביא הארגון לארץ משלחות של מובילי דעת קהל מתחומים שונים, במטרה לייצר שיח שונה על ישראל ולחזק את המותג "ישראל" בעולם. כך, למשל, הגיעו לכאן אושיות רשת ומשפיענים מתחומים שונים בשבעה סיורים ממוקדי תחום (קולינריה, צילום, כלבים, טיולים, כושר ועוד). במהלך ובתום כל סיור, העלו חברי המשלחת פוסטים ותמונות ושיתפו אונליין את החוויות שלהם מישראל למיליוני העוקבים שלהם ברשתות החברתיות.

סך החשיפות השנה לישראל מאותם משפיענים מגיע לנתון יפה של 18,625,000 חשיפות, ועלייה של 30% מהשנה שעברה. ג'ואנה לנדאו, מנכ"לית Vibe Israel, סיפרה לוואלה!: "ישנה נוסחה מאוד פשוטה לשיפור התדמית של ישראל, חרף תנועת החרם נגד ישראל והאמונה בקרב הישראלים ויהדות התפוצות שהעולם נגדנו: If you build it, they will come. משמע, לישראל יש מגוון רחב מאוד של חוזקות, שכשהן משווקות לעולם בצורה מקצועית, נישתית ואיכותית - ישנם קהלים נרחבים ביותר שמעוניינים להכיר את ההיצע הישראלי".

**כבר עשיתם לנו לייק בפייס? ליקקו ותהנו!**

לדברי לנדאו, בפעילות שלהם הם מבקשים להוכיח שגישה זו - ששונה מההסברה הקלאסית - ישימה ומניבה תוצאות מצוינות. "השנה, עם תקציב של מיליון דולר בלבד, הצלחנו לייצר בפעילות הצנועה שלנו כמעט 20 מיליון אזכורים חיוביים על ישראל ברחבי העולם, בדיוק במקומות בהם דור ה-Y (המילניאלס) פעיל", היא אומרת. "אני מאמינה שאנו נוגעים רק בקצה הקרחון ומצפה בקוצר רוח ל-2018 בכדי להרחיב את הפעילות, לרתום עוד שותפים לדרך ולהגשים את החזון של מאות מיליוני מילניאלס שמתלהבים, מעריכים ומתרגשים מישראל".

אז איך הראו את ישראל לעולם מי שביקרו כאן? הנה שבע דוגמאות מיוחדות שסחפו אחריהן עשרות ומאות אלפי עוקבים שנחשפו לפנים היפות של ישראל ב-2017.

1. ברזילאים בים המלח - 490 אלף צפיות

דני ופאולו, זוג ברזילאים הגיעו לארץ במסגרת סיור אוכל. הסרטון שלהם שבו הם נוסעים מירושלים לים המלח ומנסים לצוף בפעם הראשונה, צבר מעל 490 אלף צפיות ו-32 אלף לייקים.

בעמוד האינסטגרם שלה, שאחריו עוקבים 698 אלף אנשים, העלתה דני הברזילאית תמונות רבות מהביקור בישראל. פופולרית במיוחד הייתה תמונה ממסעדת "מחניודה" בירושלים, שזכתה ללמעלה מ-15 אלף לייקים.

עוד באותו נושא

התיירת שטיילה בישראל במקומות שאפילו אתם לא מכירים

לכתבה המלאה

2. הצילום התל-אביבי שהביא 25 אלף לייקים

טאונה קריסה מלוקסמבורג מטיילת בכל העולם. היא הגיעה לארץ לסיור Travel ושיתפה את 225 אלף עוקביה בחוויות. התמונה שלה, של הכדור הפורח בו טסו בשמי הארץ, קיבלה מעל 18 אלף לייקים.

טאונה גם העלתה פוסט לאינסטגרם ממצעד הגאווה 2017, שזכה ל-25 אלף לייקים. היא העידה שהחוויה של השתתפות במצעד חשפה אותה ואת שאר המשתתפים לצד של ישראל שלא הכירו לפני כן.

3. 131 אלף עוקבים לרודף הריגושים

טום גרונד מהולנד הוא הרפתקן שמטייל בעולם ומחפש ריגושים. גם הוא השתתף בסיור Travel ביחד עם טאונה, ובמהלכו נסעו דרומה. על התמונה שהעלה לאינסטגרם שלו ממכתש רמון עשו לייק יותר מ-4,300 אנשים.

בחשבון האינסטגרם של טום יש כ-131 אלף עוקבים, ובין הצילומים שהעלה בו ניתן לראות את תל אביב

4. ישראל - "גן עדן לכלבים"

רמיקס הוא כלב שמחזיק בחשבון אינסטגרם פעיל במיוחד עם 125 אלף עוקבים. הוא והבעלים שלו, כריס, הגיעו לישראל במסגרת סיור Doggy Vacay, ביחד עם עוד חמישה כלבים שהם אושיות רשת בעלי עמודים פופולריים ברשתות החברתיות. זה הפוסט שהעלה לאינסטגרם, בתמונה עם שאר המשתתפים. בפוסט הוא מכנה את ישראל "גן עדן לכלבים".

5. המרתוניסטית שרצה עם הישראלים

צ'רלי ווטסון מאנגליה היא מרתוניסטית חובבת. היא הגיעה לארץ והשתתפה בסיור פיטנס (Fitness) במסגרתו הצטרפו אל עשרות אלפי הישראלים במירוץ הלילה של תל אביב. כתבה שלה על המרוץ התפרסמה ב-Women's Running Magazine וזכתה להמוני תגובות אוהדות.

כתבה של צ'רלי ווטסון על מרתון ת"א. יח"צ בן חורין אלכסנדרוביץ', מערכת וואלה! NEWS
הכתבה של צ'רלי ווטסון על מרתון תל אביב/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ בן חורין אלכסנדרוביץ'

6. הצלמת שתיעדה את הישראלית היפה

איירין רודניק מקנדה רגילה לצלם פורטרטים מבוימים בקפידה, אך כשהגיעה לישראל לסיור צילום, התלהבה כל כך מהאמנים השונים שפגשה ומהמגוון האנושי, עד שהחליטה להתנסות לראשונה בצילום רחוב. היא עצרה נשים ברחוב וביקשה לצלם אותן. מרביתן נעתרו בשמחה והתוצאה היא סדרת פורטרטים יפהפייה שבה כל תמונה זכתה לאלפי לייקים.

"אחרי שראיתי כל כך הרבה אנשים יפים בתל אביב, החלטתי לצלם כמה פורטרטים של זרים ברחוב", כתבה בחשבון האינסטגרם שלה, שכולל 174 אלף עוקבים.

7. דייב התאהב בארץ ושוקל לעבור לפה

דייב אנדרסון מארה"ב שהשתתף בסיור Travel, העלה פוסט לבלוג שלו שבו הוא מגדיר את הסיור בתור ה"מדיה טריפ" הכי טוב שהוא השתתף בו, ובסופו לא פוסל לעבור לארץ לתקופה. בפוסט הוא מספר על 10 החוויות הכי טובות שלו מישראל. (כמובן שהוא לא התעלם מהחומוס...). עמוד האינסטגרם שלו כולל 45 אלף עוקבים.

  • עוד באותו נושא:
  • תיירים

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully