וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

סוד משנה חיים: זו הסיבה בגללה אסור לכם לאכול אוכל של מטוסים

31.12.2017 / 1:01

רבים מאיתנו נוהגים להעביר את הזמן בטיסות על ידי אכילה, אך מסתבר שזו טעות גדולה שמזיקה לנו. קבלו את הסוד הכי גדול בעולם התעופה, למרות שלא כולם מסכימים להודות שהוא בהכרח נכון

זה מה שדיילות באמת עושות בטיסה - ואתם לא רואים/צילום: Virgin Atlantic

בסרטון – זה מה שדיילות עושות בטיסה ואתם לא רואים

לא קל להעביר את הזמן בטיסות ארוכות, ורבים מאיתנו תולים תקוות רבות בסרטים שיוקרנו ובאוכל שיוגש כמה שילווה אותנו במאבק נגד השעמום והשעון. ברור שהארוחות המוגשות במטוסים הן לא בדיוק הטעימות ביותר בעולם, אבל זמני החלוקה והאכילה הארוכים מפצים על כך ומסייעים לנו לעשות עוד צעד לעבר המטרה הסופית: ההגעה אל היעד. ובכן, אולי כדאי שתחשבו על כל זה מחדש - כי מסתבר שהאוכל הזה גורם לכם לג'ט לג (יעפת, אם אתם מתעקשים על עברית נכונה).

"לפני עשר שנים שוחחתי עם דיילת בטיסה של חברת סינגפור איירליינס", סיפרה מליסה ביגס ברדלי, שהקימה מועדון תיירות יוקרתי ומבלה בשחקים כארבעה חודשים בכל שנה, "זו הייתה הטיסה הכי ארוכה בעולם, 17 שעות מסינגפור לניו יורק. הדיילת אמרה לי שמניסיונה למדה שהטריק הוא לא לאכול בטיסה, כי בגובה כה רב מערכת העיכול שלנו פשוט לא עובדת. זה כמו להיות תחת הרדמה. כשאנחנו יורדים מהמטוס, המערכת מתחילה לפעול ויש לה כל כך הרבה עבודה, שהיא גורמת לנו להרגיש עייפים".

עוד בנושא
לאחר שתקראו את זה, לעולם לא תכניסו לפה אוכל של מטוסים
הסודות המלוכלכים של ההיגיינה במטוסים
חלון או מעבר? מה בחירת המושב במטוס אומרת עליך

ארוחה במטוס אוכל בטיסה מטוס. ShutterStock
תזכרו - אסור לאכול במטוסים/ShutterStock

"רוב האנשים אוכלים בטיסה כי זו הסחת דעת", הוסיפה, "אבל אפילו אוכל המטוסים הכי טוב שיש הוא מלוח מדי ומחומם במיקרו. אני אוכלת משהו כמה שעות לפני העלייה למטוס, אבל בטיסה רק שותה הרבה מים. באמת שאני מרגישה הרבה יותר טוב מאז".

האמת? יש בזה היגיון. הרי אנחנו אוכלים בטיסה כתוצאה משעמום ולא ממש כי אנחנו רעבים. עם זאת, לא כולם מסכימים. התזונאית קרולין פאליסטר אמרה: "אין לזה בסיס. אם תגבילו את עצמכם לא לאכול בטיסות, כנראה תרגישו חלשים ותסבלו מכאבי ראש ומצבי רוח רעים".

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully