וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

החל מ-38 אירו לכיוון: איזי ג'ט תטוס מנתב"ג לשדה הקרוב לברלין

6.12.2017 / 11:50

אל הוואקום שהותירה אייר ברלין נכנסת גם איזי ג'ט, שמעבר לטיסותיה לשדה התעופה שונפלד, תטוס מפברואר 2018 גם לשדה הקרוב לעיר - טגל. מחירים שבדקנו באתר החברה עומדים על 38 אירו לכיוון, ובסך הכל כ-100 אירו הלוך-חזור

איזי-ג'ט. ShutterStock
תטוס גם לטגל - השדה הקרוב לברלין. איזי ג'ט/ShutterStock

חברת הלואו-קוסט הבריטית, איזי ג'ט, תחל לטוס גם לשדה התעופה טגל בברלין כבר מחודש פברואר הקרוב. בדיקה שעשינו באתר החברה העלתה מחירים של החל מ-38 אירו לכיוון, כשבחזור המחיר עמד על כ-50 אירו. עם זאת, אל תמהרו לשמוח, כי החברה תפסיק את פעילותה בקו לטגל כבר ב-24 במרץ (כלומר חודשיים של טיסות בלבד). עם זאת, ייתכן והפעילות תמשיך גם לאחר מכן.

חברת התעופה הודיעה היום (ד'), כי בנוסף לחמש טיסותיה היומיות מנתב"ג לשדה התעופה שונפלד, המרוחק כ-18 ק"מ מבירת גרמניה, היא תפעיל טיסה יומית החל מה-1 בפברואר גם לשדה השני של ברלין, הנמצא במרחק של 8 ק"מ בלבד מהעיר - מה שאומר שמחיר הנסיעה במונית יהיה הרבה יותר זול.

טגל הוא שדה התעופה הבינלאומי הגדול שמשרת את ברלין, שנועד היה להיסגר עם פתיחת שדה התעופה החדש של ברלין-ברנדנבורג, אולם עיכובים רבים בפתיחתו הותירו את פעילותו של טגל על כנה.

איזי ג'ט תטוס מנתב"ג גם לשדה התעופה טגל בברלין. צילום מסך אתר איזי ג'ט, מערכת וואלה! NEWS
החל מ-38 אירו לכיוון. המחירים היום באתר איזי ג'ט/מערכת וואלה! NEWS, צילום מסך אתר איזי ג'ט

מתחרה לגרמניה איירליינס על הקו

הודעתה של איזי ג'ט מגיעה לאחר שחברת גרמניה איירליינס הודיעה בחודש שעבר שהיא תמלא את הר?יק שהותירה חברת התעופה הגרמנית, אייר ברלין, שחדלה מלטוס לארץ ובכלל בעולם, והחלה בתהליך של פשיטת רגל. גרמניה איירליינס טסה שלוש פעמים בשבוע בקו תל אביב-ברלין ובניגוד לאיזי ג'ט מחיר הטיסה, שעמד בתחילה על 79 אירו לכיוון, כולל שליחת מזוודה לבטן המטוס וארוחה.

מעבר לכך, איזי ג'ט הודיעה כי היא מוסיפה בסך הכל 19 קווים חדשים בין טגל לאירופה החל מחודש ינואר 2018, חלקם בתוך גרמניה, אבל גם גם לקופנהגן, פאפוס, מיורקה, מדריד, פוארטוונטורה (ספרד), פריז, רומא, שטוקהולם, מילאנו, הלסינקי, קטאניה, בודפשט, וינה וציריך.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully