וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

זו הסיבה האמיתית שמלונות משתמשים בסדינים לבנים

בני אדם אינם יצורים טהורים וזכים, ולכן סביר היה להניח שבתי מלון לא ישתמשו במצעים בצבע שבו הכתמים יבלטו לעין. אבל בדיוק כאן טמונה הגאונות שבשימוש במצעים לבנים. ויש גם סיבות פרקטיות

סדינים מיטה חדר מלון. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
המיטה הלבנה יוצרת אפקט של הילה עבור אורחים במלון/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

אחד הפינוקים הגדולים ביותר בעת אירוח בבית מלון מגיע בדמות ארוחות בוקר עשירה המוגשת למיטה. אבל, כפי שיודע כל מי שפיסת מזון עסיסית נפלה לו בשוגג, יש רק מעט דברים יותר מביכים מאשר הפלת תכולת המגש על המיטה הצחורה שלכם.

בהתחשב בעובדה שברוב המקרים, בני אדם אינם יצורים טהורים וזכים כל העת, סביר היה להניח שבתי מלון לא ישתמשו במצעים בצבע שבו הכתמים ייראו היטב. אבל בדיוק כאן טמונה הגאונות שבשימוש במצעים לבנים.

אורחי המלון לא באמת ירצו להשתרע על מיטה שעליה פרוסים מצעים בצבע שעלול להסוות כתמים. אחרי הכל, אם המצעים אינם לבנים, כיצד תהיו בטוחים שהם אכן נקיים?

אתר Southern Living מציין כי עבור בתי מלון, כלי מיטה לבנים מהווים דרך יעילה להציג לראווה את הסטנדרטים הגבוהים שלהם בכל מה שקשור לניקיון. הדבר מזכיר את הימים שבהם אנשים אמידים, בני המעמד הגבוה, נהגו ללבוש בגדים לבנים, ובכך להציג לראווה את יכולתם להישאר נקיים כל העת. וכך, גם מלונות עושים שימוש בסדינים צחורים במטרה להציג יכולת ויוקרה (אם כי ראוי לציין שגם מלונות בלתי יוקרתיים בעליל נוהגים אף הם להשתמש במצעים לבנים).

לדברי סגן נשיא לענייני עיצוב, ברשת בתי המלון האמריקאית Westin, המיטה הלבנה יוצרת אפקט של הילה ואף גורמת לאורחים לחוש כאילו בזה הרגע עבר חדרם תהליך של חידוש או עיצוב מחודש.

סדינים מיטה חדר מלון. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
סדינים לבנים. דרך יעילה להציג לראווה את הסטנדרטים הגבוהים של המלון/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

הצד הפרקטי של הלבן

וישנה גם סיבה פרקטית להימצאות המיטה הצחורה: במרחב שבו הכל "צבוע" בלבן, כולל זליגה של הגוון הלבן אל חדר האמבטיה (מגבות וחלוקי רחצה), מלאכתם של אנשי הניקיון קלה יותר. הם פשוט תוחבים לאותו סל כביסה את המצעים, החלוקים, המגבות ושאר אריגים לבנים. כך, אין צורך במלאכת מיון כבסים מייגעת לקראת הכנסתם למכונת הכביסה.

ואם בכל זאת קרה "הנורא מכל" והמיטה ספגה פגיעה בדמות כתם בולט? אין כל בעיה, פשוט משתמשים במסיר כתמים.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    1
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully