וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עלייה של 40% ביציאת ישראלים לחו"ל לחג המולד: לאן נטוס וכמה זה יעלה לנו?

השנה נרשמת עלייה של 40% בישראלים שיוצאים ליהנות מאווירת חג המולד ושווקי הכריסמס בחו"ל. אז לאן כולם טסים, למה השנה זול יותר לנפוש ואיזה יעד מפתיע וקרוב נכנס לרשימת היעדים הנוצצים? הכל באולפן וואלה!NEWS

אתר רשמי

לא ברור מה יש לנו, הישראלים, עם חג המולד שמושך אותנו לטוס דווקא בסוף השנה לחו"ל - אולי זה הקור שחסר אצלנו, הערמונים בפינות הרחוב לצד היין החם, הקישוטים הנוצצים וכמובן שווקי הכריסמס, אבל יותר ויותר ישראלים טסים סביב חודש דצמבר לאירופה כדי לחוות את אווירת החג של הגויים, שמתיישבת לא רע גם עם חנוכה שלנו. באתר טרווליסט להשוואת מחירים בתיירות, מדווחים על עלייה של 40 אחוזים (!) ביציאות ישראלים בתקופה זו השנה לעומת התקופה המקבילה אשתקד.

לשם כך הזמנו לאולפן וואלה!NEWS את תמר גרזון, מנכ"לית טרווליסט, ואת אמיר הירוש, מדריך טיולים ותיק של אשת טורס, כדי לשפוך קצת אור על החג המואר גם ככה, ולספר על היעדים החדשים (והישנים) שמצפים לכם השנה באירופה וגם לסבר את האוזן על המחירים, שנראה שהשנה משתלמים במיוחד.

שוק חג המולד כריסמס פרנקפורט. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
כמו בכל שנה, גרמניה שומרת על המסורת הנוצצת. שוק חג המולד כריסמס בפרנקפורט/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

פראג

בירת צ'כיה מסתמנת תמיד כיעד חג מולד מבוקש, והשנה מדורגת במקום הראשון מבין היעדים הפופולריים עבור ישראלים בתקופה זו. לפינ טרווליסט, 13 אחוזים מהישראלים שיטוסו לכריסמס בחו"ל, יבלו בה כשאחריה מדורגות מדריד (12 אחוזים, המפתיעה שעוקפת את ברצלונה), אמסטרדם (12 אחוזים), ברלין וברצלוה (עם 11 אחוזים).

חבילת חג המולד לפראג ל-4 לילות ב-25-28.12.17, במלון 3* על בסיס לינה וא. בוקר, תעלה 524 דולרים לאדם בחדר זוגי (איסתא).

חבילת חג המולד לפראג ל-3 לילות ב-24-21.12.17, במלון 3* על בסיס לינה וא. בוקר, תעלה 479 דולרים לאדם בחדר זוגי (השטיח המעופף).

- כריסמס באירופה: השווקים שאסור לכם להחמיץ

עוד באותו נושא

כריסמס באירופה: השווקים שאסור לכם להחמיץ

לכתבה המלאה
שוק חג המולד פראג. ShutterStock
עדיין היעד מס' 1 בכריסמס. שוק חג המולד בפראג/ShutterStock

בודפשט

יריד חג המולד בבודפשט, הוא אחד השווקים הכי הפופולריים בקרב הישראלים בשנתיים האחרונות. היריד הגדול ביותר נמצא בלב העיר בכיכר Vörösmarty, שיהיה פתוח עד ה-31 בדצמבר. ביריד, שלצדו מתקיים פסטיבל החורף של בודפשט, ניתן למצוא עשרות דוכנים עם מאכלים מקומיים, משקאות מיוחדים, מזכרות בעבודת יד, הופעות חיות, סדנאות יצירה ותכניות מיוחדות לילדים ומבוגרים. בעיר מתקיימים ירידים נוספים, כמו יריד מלון 4 העונות שיתקיים לראשונה השנה בסגנון האגדות, היריד ברחוב האופנה Deak Fernec ועוד.

חבילת חג המולד לבודפשט ל-3 לילות ב-24-21.12.17, במלון 3* על בסיס לינה וא. בוקר, תעלה 803 אירו לאדם בחדר זוגי (גוליבר).

שוק חג המולד בודפשט בזיליקת סנט סטפנוס. ShutterStock
הופעות חיות, סדנאות ותכניות מיוחדות לילדים ומבוגרים. בזיליקת סנט סטפנוס בבודפשט/ShutterStock

רומא

בירת איטליה מאפשרת לבלות את חג המולד בטמפרטורות קצת פחות מקפיאות. אי אפשר לא להתאהב בקישוטי החג שמציצים מכל עבר ברחבי העיר, שמציעה שילוב מושלם של אווירת חג המולד, קניות ואירועים מיוחדים. המסעדות ברחבי העיר מציעות תפריטים מיוחדים לכבוד החג, ויריד החג המפורסם ביותר נמצא פיאצה נבונה (Piazza Navona) ויתקיים בתאריכים 8.12.17-6.1.18.

היריד מציע דוכנים, הופעות רחוב, אמנים ויריד מיוחד לילדים עם תחושה נוסטלגית של פעם. ירידי חג המולד יפים נוספים נמצאים ב -Piazza Re di Roma, וב-Piazzale Ankara. עצי חג המולד של העיר הם אגדה בפני עצמה. העץ הגדול והמפורסם ביותר נמצא ליד הקוליסאום, וגם עצי חג המולד בכיכר ונציה, במעלה המדרגות הספרדיות ובכיכר St Peter מושכים לא מעט תשומת לב.

חבילת חג המולד לרומא ל-3 לילות ב-21-24.12.17, במלון 4* על בסיס לינה וא. בוקר תעלה כ-499 דולרים לאדם בחדר זוגי (אשת טורס).

שוק חג המולד כריסמס רומא כיכר סנט פטרוס. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
אולי כאן יהיה פחות קר, אבל לא פחות יפה. כיכר סנט פטרוס ברומא/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

לונדון

היריד שאסור לפספס בחג המולד בלונדון הוא ללא ספק ה- Winter Wonderland שמתקיים בהייד פארק (17.11.17-1.1.18). ביריד מגוון הופעות ואמני רחוב, ו-200 דוכני עץ עם תאורה קסומה מציעים רעיונות נהדרים למתנות, תכשיטים ויצירות עבודת יד. בסמוך ליריד זירת החלקה על הקרח באוויר הפתוח (אחת מני רבות בעיר) והגלגל הענק המפורסם של לונדון.

לא רחוק משם, בגדה הדרומית של התמזה, מתקיים יריד Southbank (10.11.17-30.12.17). במסוך לגשר לונדון מתקיים יריד קטן יותר אך מקסים לא פחות, בשם Christmas by the river (30.11.17-3.1.18). לחובבי הקניות: אל תוותרו על שופינג ב-Covent Garden, וברחובות אוקספורד, ריג'נט ו-Carnaby.

חבילת חג המולד ללונדון ל-4 לילות ב-21-25.12.17, במלון 2* על בסיס לינה וא. בוקר תעלה 1,010 דולרים לאדם בחדר זוגי (איסתא).

אולפן תיירות טיסות ישראלים לחג המולד כריסמס לונדון 2017. וואלה! תיירות, אתר רשמי
אל תפספסו את יריד ה-Winter Wonderland. חג המולד בלונדון/אתר רשמי, וואלה! תיירות

ברצלונה

החל מה-23 בנובמבר ברצלונה מוארת באורות הייחודיים והקסומים של חג המולד בחגיגה שנמשכת עד ה-6 בינואר 2018. אחד הירידים הותיקים בספרד באירופה הוא היריד המפורסם של Santa Llúcia, שיתקיים ב-24.11.17- 23.12.17, ומציע 300 דוכנים של מזכרות חג המולד, ממתקים ומתנות עבודת יד כמו תכשיטים, בובות, יצירות אמנות ועוד.

ירידים נוספים נמצאים בסגרדה פמיליה ויריד המלכים ברחוב Gran Via. בעיר יתקיים גם פסטיבל מיוחד לילדים עם הצגות, סדנאות יצירה ועוד. חובבי השופינג יהנו מהסיילים במרכזי הקניות הרבים בעיר, בהם: Centro Comercial L'llla Diagonal, La Maquinista, ו-Glòries.

חבילת חג המולד לברצלונה ב-26-22.12.17 ל-4 לילות, במלון 4* על בסיס לינה וא. בוקר, תעלה ב-737 דולרים לאדם בחדר זוגי (וואלה! טורס).

חבילת חג המולד לברצלונה ל-4 לילות ב-29-24.12.17, במלון 3* על בסיס לינה וא. בוקר, תעלה 559 דולרים לאדם בחדר זוגי (השטיח המעופף).

שוק חג המולד כריסמס ברצלונה. Shutterstock, מערכת וואלה! NEWS
החגיגה נמשכת עד ה-6 בינואר. כריסמס ברצלונה/מערכת וואלה! NEWS, Shutterstock

לימסול

להרגיש כריסמס - להישאר קרוב לבית: יעד בהחלט מפתיע עבור הישראלים, שמכירים את קפריסין כיעד בטן-גב שמשי, אבל מסתבר שגם בחורף יש מה לעשות בה. לימסול, שמזוהה לרוב עם חופים ארוכים והרבה ימי שמש, היא הזדמנות מצוינת לחגוג את חג המולד במרחק של כשעה טיסה בלבד, באווירה מיוחדת ובטמפרטורה ממוצעת של 13 מעלות, גם בערב.

אירועי חג המולד יתרכזו ברחוב Anexartisias, שמוביל לעבר הטיילת וחוף הים. ברחוב נמצא עץ הכריסמס הגבוה והמקושט ביותר בעיר, ויתקיימו בו הופעות חיות ואירועים בכל יום אחרי הצהריים. אל תפספסו כוס שוקו חם או בקרו באחת מהמסעדות המצוינות שמציעות תפריטים ייחודיים ברוח התקופה. ב-17 בדצמבר יתקיים ברחוב יריד חג המולד השנתי של קפריסין, בו ניתן למצוא מתנות לחג, צעצועים מקוריים, אוכל ושתייה, קישוטים, יצירות אמנות, תכשיטים, ביגוד קוסמטיקה ועוד. העיר העתיקה והמרינה, שגם הם יתקשטו לכבוד החג, נמצאים במרחק הליכה.

חבילת חג המולד ללימסול ל-4 לילות ב-25-29.12.17, במלון 4* על בסיס חצי פנסיון, כולל העברות, תעלה 549 דולרים לאדם בחדר זוגי (אשת טורס).

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully