וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אחרי 4 ימים מטורפים: הנופשים באי הסקס מסרבים לעזוב

28.11.2017 / 23:57

לפחות חצי מהגברים שיצאו לחופשה הסליזית באי הסקס במיקום הסודי, שבו חוו ימים מלאים בסמים וסקס עם 60 נשים, הסכימו לשלם תוספת של 10,000 דולרים כדי להאריך את השהות שלהם. "הם מקבלים יחס של מלכים"

זוכרים את חופשת הסקס באי המסתורי שהבטיחה ללקוחות סקס, סמים ועוד המון סקס? אז אחרי ששלטונות קולומביה איימו לגרש מהמדינה את כל מי שיגיע לחופשה הזאת, המארגנים העבירו אותה לאי סודי בקאריבים והחופשה יצאה לדרך ביום שישי.

חרף היותה של הזנות חוקית במדינה, הממשל בקולומביה מוצא את עצמו נאלץ להיאבק בלא מעט מהשלכותיה וסוגיה. באזורים שבהם מגלים סובלנות יתרה לזנות, כמו קרטחנה - האזור שבו הוצעה בהתחלה חוויית "אי הסקס" - נפוצה במיוחד תופעת הסחר בקטינות והיא מהווה עיר יעד עבור קטינות בזנות, יחד עם העיר ברנקילה.

לפחות לפי הדיווח של הסאן הבריטי מדובר בהצלחה כל כך גדולה, עד שהלקוחות מתחננים למארגנים להרחיב את החופשה מארבעה ימים לשבוע שלם והם מוכנים לשלם תוספת של 10,000 דולר - בנוסף ל-4,000 הדולרים שכבר שילמו.

עוד בנושא
שיט למבוגרים בלבד: תאי שינה חושניים ובריכה ללא בגדים

אי הסקס. http://sexisland.co/, אתר רשמי
הלקוחות מקבלים "יחס של מלכים " בזמן שהם נהנים מ"אורגיות מסיביות" עם 60 נשים בזנות/אתר רשמי, http://sexisland.co/

מארגני החופשה, בחברת "Good Girls" טוענים ש-30 גברים הגיעו לאי מארה"ב, בריטניה, קנדה, צרפת, דובאי ואוסטרליה ושהם מקבלים "יחס של מלכים " בזמן שהם נהנים מ"אורגיות מסיביות" עם 60 נשים בזנות (או כמו שהן מגדירים אותן - "עובדות מין ברמה גבוהה") ושותים שמפניה ללא הגבלה. במהלך סוף השבוע הם אף נהנו מהופעה של כוכב פופ בריטי ששמו לא פורסם, על יאכטה מפוארת. דובר החברה אמר ל-Mirror Online שהחוויה "עולה על הציפיות" - וכי 16 לקוחות כבר ביקשו להאריך את החופשה תמורת תשלום.

מסיבות על היאכטה ב"אי הסקס". sexisland.co, צילום מסך
הייתה גם הופעה על היאכטה של "זמר פופ מפורסם"/צילום מסך, sexisland.co

בשיחה שניהל מהיאכטה במיקום המסתורי הוא אמר שהנופשים "חוגגים בעירום על הסיפון", וטען ש"הלקוחות רוצים שהמסיבה לא תיגמר ותימשך שבוע מלא והציעו לשלם 10,000$ נוספים. 16 מתוך 30 האורחים שלנו כבר שילמו את הכסף הנוסף. החוייה חרגה מהציפיות שלהם - חלק מהם לא ישנו כבר 48 שעות, והם חוגגים על היאכטה עם כל הבנות בעירום".

על אף הניסיון לשוות לחופשה מראה של אטרקציה תיירותית חוקית ומהנה, הסרטון המקדם אותה הוסר במהירות מהרשת בתחילת השבוע בשל הסרסור הבוטה בנשים, שעדיין לא חוקי כשלעצמו בקולומביה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    0
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully