וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

ציון דרך: המדור שבודק את ציוד הטיולים, הקמפינג והחופשות שלכם

22.11.2017 / 8:41

מדור חדש בוואלה! תיירות בודק את כל ציוד הטיולים, הטיסות והחופשות הכי חדיש בשוק. מאוהלים ותיקי גב, דרך נעלי הליכה ושקי שינה ועד מזוודות וכיסויי עיניים לטיסה - נתנסה בכל מוצר לפני שניתן לו ציון וחוות דעת אובייקטיבית. יוצאים לדרך!

ציוד טיולים אינו נחשב יותר נחלתם הבלעדית של המטרקים בדרום אמריקה או בשביל ישראל. בשנים האחרונות כל אחד מאיתנו הצטייד, פה ושם, בחולצה מנדפת זיעה, תיק טיולים למסלול בסופש או מזוודת טרולי שמותאמת לטיסות לואו-קוסט.

במדור חדש, "ציון דרך", נלקט כמה מפריטי הטיולים, הקמפינג והנסיעות החדשים ביותר שיש בשוק, ונבחן כל מוצר לכשעצמו בתנאים האידיאלים ביותר עבורו. נצעד בנעלי טיולים בשטח, נזיע בחולצה מנדפת זיעה, נישן עם כיסוי עיניים בטיסה או נמדוד כמה זמן ייקח לנו להקים אוהל. בנוסף, נפרט את יתרונותיו וחסרונותיו של המוצר, מחירו בחנויות ונספק את חוות הדעת האמינה ביותר. לסיום, ניתן לכל פריט ציון בין 1 ל-5 לגבי כדאיות רכישתו.

מוכנים? יוצאים ל"דרך"!

נעלי מטיילים טרק טכניקה. יח"צ למטייל, מערכת וואלה! NEWS
קונים נעליים חדשות? לא לפני שנבדוק אותם עבורכם/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ למטייל

1. שק שינה 4 ב-1 של Jack Wolfskin

שק שינה ג'ק וולפסקין (Jack Wolfskin) מעוצב בצורה מיוחדת כדי לתת מענה לכל סוגי לינת השטח. בתוך שק השינה יש ציפית פנימית שמחוברת עם רוכסן כך שניתן לפרק אותה משק השינה ולהשתמש בה לבד. כמו כן, שק השינה נפתח כמו מעטפה ויכול להפוך לשק שינה זוגי.

מצבים אפשריים לשימוש: 1. שק שינה ליחיד שכולל את הציפית והשק"ש. 2. שימוש בציפית בנפרד ליחיד במצג אוויר חם רק ככיסוי. 3. שק שינה זוגי כמשתמשים בציפית בחלק התחתון ובשק השינה כשמיכה בחלק העליון לטמפרטורות נמוכות. 4. שק שינה זוגי כמשתמשים בציפית כשמיכה ובשק השינה בחלק התחתון לריפוד נוסף בטמפרטורות גבוהות

מה בבדיקה: השק"ש נבדק באוקטובר בליל סתיו חמים על גדת הירדן. ראשית, השק נראה טוב והבד נעים ומחולק לריבועים בדומה לשמיכת פוך דקה. הצבע הבולט (טורקיז), מאפשר לזהות אותו בחושך די בקלות. הציפה שבתוכו נעימה ודקה, מה שמספק יכולת כיסוי נעימה בקיץ, אולם בימים קרים, ללא אוהל, ייתכן ויהיה קשה לקור לא לחדור אליו. החסרון שלו הוא הגודל שלו, שיימלא לפחות חצי מוצ'ילה שאליה תכניסו אותו. ישנם שק"שים קטנים וטובים בהרבה בשוק, אבל הוא בהחלט מספק פתרון טוב ללינת שטח במזג האוויר הישראלי, לפחות ברוב עונות השנה וברוב האזורים.

ספק: ריקושט
מחיר: החל מ-499 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 4

שק שינה JACK WOLFSKIN. יח"צ ריקושט, מערכת וואלה! NEWS
פתרון טוב ללינת שטח בארץ, פחות למוצ'ילה. שק שינה 4 ב-1 של Jack Wolfskin/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ ריקושט

2. נעלי טרקים Tecnica Makalu Iii Gtx

נעלי הליכה Tecnica Makalu Iii Gtx הם נעליים איטלקיות בעיצוב חדשני ואטומות מפני חדירת מים. הנעליים בעלות קשיחות בינונית (יחסית לנעלי Hiking) והן מצויידות בסוליית ויברם בעלת אחיזת קרקע גבוהה ועמידות לאורך זמן. יש להן בולם זעזועים EVA, כולל טכנולוגיה מורכבת מהבולם מההקשחה הבאה מעליו, ולהקשחה מוצמד מדרס נוסף המקנה בלימת זעזועים נוספת.

מה בבדיקה: במסלול בשמורת חלמונות ירוחם, שבו נבדקו הנעליים, נרשמה נוחות ואחיזה טובה שלהן בקרקע והסלעים עקב סוליית הוויברם המפורסמת, שקיימת כמעט בכל נעל טיולים שמכבדת את עצמה. בנוסף, בד הגורטקס שממנו עשויה הנעל, מאפשר אטימות טובה נגד נוזלים. גם חלקה הקדמי של הנעל קשיח, בדומה לנעליים מבית "סקארפה" או "אסולו", מבטיח בטחון של האצבעות. אחת ההפתעות של הנעל היא דווקא השרוכים הפשוטים, אך החזקים, שדרך לולאות הברזל מאפשרים קשירה חזקה ונוחה, ללא אורך מיותר של השרוכים וצורך בקשירה כפולה. החיסרון: מעט כבדות (נעלי "לה ספורטיבה", למשל, הרבה יותר קלות), אבל עדיין הן מצוינות ליום הליכה או למסלולי שביל ישראל ואפילו לחלק מהטרקים בחו"ל המצריכים נשיאת משקל על הגב.

מידות: לנשים ולגברים
ספק: למטייל
מחיר: החל מ-850 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 5

נעלי מטיילים טכניקה למטייל. יח"צ למטייל, מערכת וואלה! NEWS
השרוכים פשוט נהדרים. נעלי טרקים Tecnica Makalu Iii Gtx/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ למטייל

3. מקל הליכה Trekking Pole

מקל הליכה Trekking Pole מסיבי קרבון תוצרת Wildcat, עם ידית אחיזה אנטומית עשויה שעם מחוזק למגע נוח יותר ובידוד. למקל מבנה טלסקופי בעל שלושה פרקים, המאפשר לכוונן אותו לאורכים שונים לפי גובה המשתמש ותנאי הדרך, טווח אורך: 140-65 ס"מ. קצה המקל עשוי Tungsten/Carbide לעמידות בשחיקה, גם אחרי שנות שימוש על קרקע קשה.

מה בבדיקה: מקלות ההליכה נבדקו בטיול במדבר. למרות המבנה הישן יחסית והמוכר שמתברג לשלושה חלקים, הם בסך הכל עושים את העבודה. לא מדובר במקלות הטובים ביותר שתוכלו לרכוש, כמו אלו של Black Diamond או חברות אחרות שגם יקרים יותר, אבל כשמדובר בטיולים ארוכים בארץ ובתוואי מדברי עד בוצי, יש לכם על מה להישען (תרתי משמע).

ספק: למטייל
מחיר: 150 שקלים ליחידה
ציון מ-1 עד 5: 3

מקל הליכה WILDCAT TREKKING POLE CARBON. יח"צ למטייל, מערכת וואלה! NEWS
יש על מה להישען. מקל הליכה Trekking Pole/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ למטייל

4. ערכת המנגל הראשון שלי

ערכת פיקניק למשחק לקטנים, שבה דגם של מנגל מוקטן ומאובזר במזוודה קומפקטית. המנגל מתקפל וניתן לנשיאה וכולל, בדומה לערכת מטבח לילדים, גם צליל ותאורה המדמים גחלים רוחשות. לצד המנגל קיים מגוון גדול של אביזרים נלווים: כלי בישול, סכו"ם, קטשופ, מלחיה ועוד.

מה בבדיקה: ערכה מגניבה ביותר ומשלימה למטבח לקטנים שאולי קניתם לילד שלכם. יש בערכה כל מיני תוספות שאין במטבח הרגיל, כמו כותש שום, מלקחיים וכדומה. בנוסף, המון חלקים קטנים שניתן לשחק איתם בפארק או בטיול שאתם יוצאים אליו עם המשפחה.

ספק: ישראטויס
מחיר: 99 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 5

ערכת המנגל הראשון שלי לילדים. יח"צ טופז לקל-גב, מערכת וואלה! NEWS
יופי של תוספת למטבח הילדים. ערכת המנגל הראשון שלי/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ טופז לקל-גב

5. מכנסיים מתקצרים Wildcat

מכנסיים מתקצרים תוצרת Wildcat, דגם JAGUR, ההופכים לקצרים, חוסכים מקום, משקל וציוד עודף והאריג מנדף זיעה. המכנסיים עשויים מסיבי ניילון 210T בעלי צפיפות סיבים דקים - מה שמאפשר לקבל בד קל, מנדף זיעה ומתייבש מהר. ישלהם כיסי דגמ"ח עם 2 סוגרי וולקרו, כיס קדמי לנייד, סוגרי וולקרו לכיסים אחוריים, כפתור פליז הנתפר על ידי לולאה למקומו.

מה בבדיקה: הדגם של יגואר "וויילדקאט" (מותג הבית של "למטייל") הוא אלסטי וגמיש, מתאים את הצורה לפי התנועה בהליכה. במסלול שבו נוסו המכנסיים נרשמה נוחות עקב הגזרה הרחבה שלהם, גם נידוף הזיעה והייבוש מהירים. עם זאת, לא מדובר במכנסיים הטובים ביותר בשוק, כמו אלו של קולומביה או נורת'פייס. מגוון הצבעים הוא דל ונע בין בז' לאפור עכבר וחסר דגש על הפן האופנתי שלהם. בנוסף, המחיר היחסית גבוה של זוג מכנסיים מול זה של המתחרים, שגם איכותיים יותר, הופך אותם לקנייה סבירה, לא יותר מזה.

ספק: למטייל
מחיר: 240 שקלים
ציון מ-1 עד 5: 3

מכנסי טיולים מתקצרים WILDCAT דגם JAGUR. יח"צ למטייל, מערכת וואלה! NEWS
קנייה סבירה, לא יותר. מכנסי טיולים מתקצרים WILDCAT דגם JAGUR/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ למטייל

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully