וואלה!
וואלה!
וואלה!
וואלה!

וואלה! האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

אתם חייבים להיות שם: רשת Six Senses תפתח ריזורט פאר בערבה

25.10.2017 / 10:30

פרסום ראשון: רשת מלונות היוקרה הבינלאומית Six Senses ("ששת החושים") תפתח בשנה הבאה את הריזורט המדהים שלה בשחרות שבדרום הערבה. בתכנון: 58 וילות וסוויטות, בריכות פרטיות, מתחם ספא מהטובים בעולם ונוף מרהיב אל הרי אדום

זיו ריינשטיין על רשת six senses התאילנדית שתפתח מלון בשחרות מתוך המהדורה המרכזית 25.10.17/עריכת וידאו: ניר חן

תגידו שלום, או יותר נכון להתראות למלונות באילת, כי רשת מלונות היוקרה הבינלאומית Six Senses ("ששת החושים") עומדת לפתוח ריזורט פאר בשחרות שבדרום הערבה.

הרשת, שלה עשרות מלונות ומתחמי ספא ברחבי העולם, תפתח בסוף 2018 גם אצלנו את אחד המלונות המפוארים שיהיו בישראל, והשמיני במזרח התיכון, שבו יהיו 58 וילות וסוויטות עד שלושה חדרים, חלקן עם בריכות פרטיות, המשקיפות מהצוק שעליו יושב הישוב הקטן שחרות, אל נופי הערבה והרי אדום. מעבר לכך, בריזורט תיבנה בריכה גדולה ומתחם ספא יוקרתי.

"אנו מאוד נרגשים להודיע על פרויקט Six Senses הקסום במדבר של ישראל. שיתוף הפעולה שלנו עם חברת 'כרמי ערבה' (היזמית של חאן שחרות) מאפשר לנו לחלוק את החזון שלנו לגבי קיימות ובריאות", אמר מנכ"ל הרשת, ניל ג'ייקובס. "לא יכולנו לבקש שותף טוב יותר או לוקיישן טוב יותר להקמת מלון בדרום ישראל", הוסיף.

המלון שייבנה בערבה על שטח של 188 דונם, ייקח בחשבון את הטופוגרפיה וישולב בתנאי השטח מבחינה ארכיטקטונית. הווילות ייבנו בהשראה מהסלע המקומי בערבה, כנראה גרניט, אבן חול וגיר, והתאורה לעת ערב תהיה זעירה ותמנע זיהום אור במדבר, בדומה לזה של מכתש רמון. ברחבי הריזורט ינועו האורחים על גבי מכוניות חשמליות קטנות.

בנוסף, מסעדה שתהיה פתוחה לאורך כל היום תגיש מאכלים טריים וארוחת בוקר כבופה שפתוח לאורחים, כמו גם אפשרות להזמנת מאכלים ושתייה מתפריט.

אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
אילת WHO? כך ייראה מלון Six Senses בשחרות בערבה/מערכת וואלה!, צילום מסך
אין תמונה. צילום מסך, מערכת וואלה!
נוף מצוק שחרות אל הערבה. סוויטה במלון Six Senses בשחרות בערבה/מערכת וואלה!, צילום מסך

כל מלון בנוי בסגנון שונה ומקומי

רשת המלונות Six Senses הוקמה בתאילנד בשנות ה-90 על ידי מלונאי בריטי ממוצא הודי בשם סונו שיבדסאני. מתחילת דרכה חרתה הרשת על דגלה את ערכי השמירה על הטבע ואיכות הסביבה. האתרים של מלונות הרשת בעולם נבחרים בקפידה רבה וחלקם הגדול נמצא באתרי טבע ומורשת עולמית שהוכרזו על ידי אונסק"ו. הרשת מפעילה 11 ריזורטים מפוארים ועוד 30 מתחמי ספא יוקרתיים ב-20 מדינות בעולם.

כל מלון בנוי בסגנון שונה שלוקח בחשבון את התנאים הטופוגרפים, הנוף והטבע באזור שבו ממוקם המלון. הרשת ידועה בשירות ברמה הגבוהה ביותר שניתן למצוא. בחלק מהמלונות יש משרת/ת (באטלר) שצמודים ליחידה. שני המוטיבים שבהם הרשת עולה על מתחריה הם: SPA & Wellness - תחומים שבהם נבחרה פעמים רבות כטובה בעולם.

  • עוד באותו נושא:
  • מלון
  • הנגב

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully