וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עתיק פוגש מודרני: מלון "לאונרדו בוטיק ירושלים" נפתח בבירה

18.10.2017 / 10:21

מלון בוטיק החדש, "לאונרדו בוטיק ירושלים", נפתח היום בהשקעה של 65 מיליון שקלים בעיר הבירה ובו 74 חדרים. קהל היעד: אנשי עסקים, תיירים וזוגות. מחיר: החל מאלף שקלים ללילה לזוג

מלון לאונרדו בוטיק ירושלים/צילום: יח"צ, פתאל

רשת 'פתאל' משיקה מלון חדש בלב ליבה של העיר ירושלים: "לאונרדו בוטיק ירושלים". המלון החדש, בהשקעה של 65 מיליון שקלים, משלב בעיצובו סגנון עתיק ומודרני כאחד, המתכתב עם נופי העיר ואופייה האקלקטי של ירושלים. המלון מותאם לאנשי עסקים, תיירים וזוגות המחפשים חווית נופש אותנטית ויוקרתית.

המלון, שתוכנן על ידי האדריכל עדי הוק, מתפרס על פני 4,200 מ"ר ובעל 74 חדרי בוטיק, כאשר בכל אחד מהם מרפסת עם נוף לכיוונים שונים של העיר, בין היתר לכיוון העיר העתיקה והר הבית.

המעצב ארי שאלתיאל, אשר אמון על עיצוב המלון, יצר שילוב בין הישן לחדש ובין העתיק למודרני. מרצפות דמויות עץ ישן, טפטים המזכירים קיר פסיפס, ושטיחים בצבעים ערבסקיים מאפיינים את ירושלים העתיקה, בעוד הריהוט המודרני וגופי התאורה האלגנטיים והעכשוויים מביאים לידי ביטוי את ירושלים החדשה והמודרנית.

מלון לאונרדו בוטיק ירושלים של פתאל. יח"צ פתאל, מערכת וואלה! NEWS
חדר אקזקיוטיב בלאונרדו בוטיק ירושלים/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ פתאל
מלון לאונרדו בוטיק ירושלים של פתאל. יח"צ פתאל, מערכת וואלה! NEWS
לובי המלון/מערכת וואלה! NEWS, יח"צ פתאל

המלון מציע חוויית אירוח הכוללת ארוחות בוקר עשירות וארוחות ערב (בסופ"ש) ממטבחו של השף שלום קדוש, חדר כושר, חדר טיפולים זוגי עם ג'קוזי 'הוט טאב', שני אולמות המשמשים לאירועים וישיבות, חנייה צמודה, ספריית גלריה ולאונג' עסקים הפתוח 24 שעות ביממה. חדרי המלון מאובזרים בחדר רחצה מפנק, חלוקים, נעלי ספא, מכונת אספרסו וטלוויזיה LCD 48". כמו כן, במלון גם חדרים הכוללים ג'קוזי 'הוט טאב' פרטי.

לאונרדו בוטיק ירושלים ממוקם ברחוב הנביאים בסמוך לכנסייה הרוסית ונמצא במרחק הליכה קצר מהמקומות המרכזיים של העיר, דוגמת שוק מחנה יהודה, מוזיאון המוסיקה, שביל הגלריות, קניון ממילא ושלל אתרים תיירותיים נוספים.

דוד פתאל, יו"ר ומנכ"ל הרשת: "בשנים האחרונות עסקנו בחיפוש אחר מיקומים נוספים מחוץ לתל אביב המהווים מוקדי משיכה לתיירות עסקית, וכשמצאנו את ירושלים ככזאת, יצרנו מלון המספק מענה לאנשי העסקים המגיעים לעיר, לצד תיירים וזוגות המחפשים חווית בוטיק".

מחירים:
החל מ-1,000 שקלים לחדר ללילה ועד 1,700 שקלים לחדר ללילה על בסיס אירוח של B&B ובהתאם לעונתיות.

מלון לאונרדו בוטיק ירושלים של פתאל. איה בן עזרי, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
חדר הישיבות במלון/מערכת וואלה! NEWS, איה בן עזרי, יח"צ
מלון לאונרדו בוטיק ירושלים של פתאל. איה בן עזרי, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
חדר סטודיו במלון/מערכת וואלה! NEWS, איה בן עזרי, יח"צ
מלון לאונרדו בוטיק ירושלים של פתאל. יח"צ פתאל,
מסעדת לאונרדו בוטיק/יח"צ פתאל
מלון לאונרדו בוטיק ירושלים של פתאל. איה בן עזרי, יח"צ, מערכת וואלה! NEWS
חדר האמבטיה באחד החדרים במלון/מערכת וואלה! NEWS, איה בן עזרי, יח"צ

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    2
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully