וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

מלון U בוטיק: האם זה המלון שישדרג סוף-סוף את טבריה?

דובי קליין

16.10.2017 / 12:02

רק 60 חדרים מציע מלון U בוטיק בטבריה, שנפתח לאחרונה ומספק את מנת היוקרה הרצויה לעיר, אבל האם הוא יעשה לטבריה מה ש"בראשית" עשה למצפה רמון?

מלון U בוטיק בטבריה של פתאל. דובי קליין, מערכת וואלה! NEWS
הבריכה במלון U בוטיק טבריה/מערכת וואלה! NEWS, דובי קליין

"תארוז את הדברים שלך, אתה, אישתך והילדה טסים לנופש בתאילנד!" את המשפט הזה אף אחד לא אמר לי, אבל זה מה שעבר לי בראש כשאשתי ממש-ממש לחצה עלי לצאת לחופשה. תאילנד, הנה אנחנו באים!

אז זהו שלא, לא בחודש שמיני, לא עם ילדה בת שנה ולא - כי אין לנו מספיק כסף לזה. אז תאילנד נראה כמו חלום שיתגשם שוב רק לקראת הפנסייה, אבל היי! הוזמנו לנופש במלון U בוטיק. בטבריה!


מה אתם חושבים על המלון החדש בירושלים? רכלו לנו בפייס


"טבריה?" אישתי תהתה. אני יליד אחד המושבים ליד. "זה כמו שמישהו מעומר ינפוש בבאר שבע, כמו שמישהו מחולון ינפוש בבת ים, כמו ש..."

"הנקודה ברורה", אמרתי לה. "מעולם לא חשבתי שאצא לנופש בטבריה, אבל היום אנחנו גרים ברמת גן אז מותר לי", הוספתי.

מלון יו U בוטיק כנרת. איה בן עזרי, מערכת וואלה! NEWS
60 חדרים במלון, כולם פחות או יותר דומים, חוץ מהסוויטה הזו/מערכת וואלה! NEWS, איה בן עזרי
מלון U בוטיק בטבריה של פתאל. דובי קליין, מערכת וואלה! NEWS
בר סלטים עשיר. הבופה בחדר באוכל/מערכת וואלה! NEWS, דובי קליין

טבריה, טבריה... העיר שחוברה לה יחדיו על ידי חרדים, חילונים וערסים. רבות נאמר על טבריה, כמה היא הורסת לעצמה, עד כמה היא היתה יכולה לפרוח אילולא... אבל ייתכן ו-U בוטיק ישים את טבריה שוב במקום גבוה ברשימת הערים שבהן מלונות הבוטיק שבהם תרצו לנפוש, וייתכן ועתיד לעשות לטבריה את מה שמלון "בראשית" (של המתחרה של פתאל) עשה בזמנו למצפה רמון. זה התחיל בזמנו במלון הסקוטי, עבר למלון "אירופה" המתחדש, לאחר מכן למלון סטאי החדש שבצד השני של הכנרת וממשיך עכשיו ב-U בטבריה. ימים יגידו.


עוד על מלון חדש שנפתח לאחרונה בארץ:
בוטיק, מפנק אבל עוד לא שם: המלון הירושלמי (הכמעט) מושלם


הכניסה למלון מכביש 90 נעימה, חנייה רחבת ידיים וגישה נוחה למלון. ברחבת הכניסה מחכה עץ זית עתיק ומרשים והלובי נעים ומזמין. הכל קטן יותר. בן אדם אחד בקבלה ובל בוי אחד. קחו נשימה, עוד רגע יתפנו אליכם.

U בוטיק, כשמו כן הוא, הוא מלון שבו 60 חדרים יש פה, כולם פחות או יותר באותו הגודל וההבדל בא לידי ביטוי בנוף הנשקף מהחדר. אם נפל בחלקכם המזל, קיבלתם נוף לבריכה ולים, ואם לא אז תהיו כמה ימים עם וילון מוסט. עם זאת, החדר גדול בהרבה מחדר סטנדרטי של מלון ולרגע קיימת תחושה שאנחנו בסוויטה.

בחדר הפנורמי חיכתה לנו מכונת אספרסו עם שתי קפסולות מפנקות שאם מסיימים אותן, צריך לבקש עוד וזה בתשלום. מקרר קטן, מסך שטוח 40 אינצ' המחובר למערכת IPTV, שזאת מערכת מולטימדיה נחמדה המשלבת את עמוד בית של פתאל, רדיו, אינטרנט (כולל יוטיוב ופייסבוק) וערוצים של יס. לצערי הרב היו בעיות קליטה בערוצי הלוויין, כך שלא נהנו מהמערכת כמו שצריך.

עוד באותו נושא

בריכת ענק, 59 חדרים מפונפנים וחוף פרטי: המלון החדש רשת פתאל בטבריה

לכתבה המלאה
מלון U בוטיק בטבריה של פתאל. דובי קליין, מערכת וואלה! NEWS
רק שתי קפסולות, וחבל. מכונת האספרסו בחדר המלון/מערכת וואלה! NEWS, דובי קליין
מלון יו U בוטיק כנרת. איה בן עזרי, מערכת וואלה! NEWS
אין אחד שלא ימצא פה משהו לאכול. חדר האוכל במלון/מערכת וואלה! NEWS, איה בן עזרי

גלוטן פרנדלי

חדר האמבטיה גדול מאוד ונוח. האמבט עמוק וגדול ובת השנה נהנתה מאוד לעשות אמבטיה ארוכה. בנוסף לאמבט, ישנה גם מקלחת עם ראש גשם מפנק ומוצרי טיפוח מבית L'Occitane, שנותנים הרגשה שמישהו השקיע באורחים שלו וחשב גם על הפרטים הקטנים.

חדר האוכל מרווח ובו תמצאו בר סלטים עשיר ומנות דגים ובשר, שנראות מושקעות מאוד וטעימות לא פחות. יש פה כל מה שאנחנו מכירים מבתי המלון הגדולים, רק בכמות קטנה יותר בהתאם למספר האורחים במלון. התחושה גם פה היא של השקעה ואין אחד שלא ימצא פה משהו לאכול. צוות המטבח וחדר האוכל מחויך ונותן תחושה תמידית שהוא כאן כדי להנעים את זמננו. כל בקשה נענתה בחיוב ובשמחה.

כך, למשל, בשולחן לידנו ישבה משפחה, שלבת הקטנה שלהם רגישות לגלוטן. אי אפשר היה שלא לקנא בארוחת המלכים שהוגשה לה. כל זאת לאחר שכל המצרכים הוצגו להוריה כדי לוודא שאכן אין באף אחד מהמוצרים גלוטן. והכל בכיף.

מלון U בוטיק בטבריה של פתאל. דובי קליין, מערכת וואלה! NEWS
מוצרי טיפוח מבית L'Occitane/מערכת וואלה! NEWS, דובי קליין
מלון יו U בוטיק כנרת. איה בן עזרי, מערכת וואלה! NEWS
הבריכה במלון היא בריכת אינסוף/מערכת וואלה! NEWS, איה בן עזרי

מישהו טרח והניח שטיח על האבנים בכנרת

הבריכה היא בריכת אינסוף (אינפיניטי) עם נוף לכנרת, גדולה במיוחד, ונראה שגם בתפוסה מלאה של המלון כל אחד יכול למצוא לעצמו מקום שקט. הדשא רחב הידיים גדוש במיטות וספות שיזוף. מהבר של הלובי הצמוד לבריכה, תוכלו להזמין משקאות קלים ואלכוהוליים, אוכל וקינוחים. בריכת הקטנטנים נעימה ומוצלת ובת השנה שלנו נהנתה מאוד מזה שחשבו גם עליה.

למלון חוף פרטי, עם מציל כמובן, אבל כיאה לכנרת האבנים בחוף פחות מזמינות הליכה עליהן, ולכן מישהו טרח והניח חתיכת שטיח ישנה כדי להנעים ולו במעט את הכניסה למים.

U בוטיק משווק את עצמו כמקום למחפשי חופשה רומנטית ומרגיעה, אך ילדים יותר ממוזמנים לבוא. בנוסף לבריכת הקטנטנים המוצלת, המלון מעניק שירותים מיוחדים לתינוקות הכוללים מזון מותאם וציוד היקפי, כגון מחמם בקבוקים, מיטת תינוק, דפני לאמבטיה, מחיות גרבר ועוד.

אם תעלו צילום שלכם מהמלון, דעו שתיוג המלון באינסטגרם יגרום לתמונה שלכם להתנוסס על הפלזמות הפזורות בשטחו. יש למלון וייב צעיר וחדשני. גם מחיפוש באינסטגרם של האשטאג המלון, ניתן לראות עד כמה הוא אהוד בעיני זוגות צעירים ולא מעט כוכבי רשת מפורסמים.

אחר הצהריים על המרפסת הצופה אל הכנרת והבריכה, הילדה ואישתי נחות. יש לי זמן ליהנות מקפסולת האספרסו השנייה והאחרונה שלי. הבריזה הנהדרת והשקט שמגיעים מהכנרת מעניקים שלווה.

בתאילנד אין קפה כזה, אין כנרת כזאת.

מלון U בוטיק בטבריה של פתאל. דובי קליין, מערכת וואלה! NEWS
וייב צעיר וחדשני/מערכת וואלה! NEWS, דובי קליין

הכותב היה אורח של מלון U בוטיק בטבריה.

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully