וואלה
וואלה
וואלה
וואלה

וואלה האתר המוביל בישראל - עדכונים מסביב לשעון

עיצוב יוקרתי וחוויית אירוח שונה: המלונות הייחודיים בעולם

4.3.2017 / 7:53

החופשה מתחילה באמת רק אחרי שנכנסים למלון ומקבלים את החדר. אלא שבעוד שרוב המלונות, מי יוקרתיים ומי שגרתיים יותר, די דומים זה לזה, יש גם כאלה שנראים אחרת ומרשימים כל מי שמבקר בהם

חדרי בונגלו בבית מלון על שפת הים באיים המאלדיבים. ShutterStock
מלון בונגלו באיים המאלדיביים/ShutterStock

אחד הרגעים המהנים ביותר ביציאה לחופשה הוא רגע הכניסה למלון. באותם רגעים, בו אנחנו מעיפים מבט זריז בלובי ובאזורי האירוח ולאחר מכן גם בחדר שקיבלנו - ומבינים שהחופשה באמת החלה. אלא שבעוד שרוב המלונות, מי יותר יוקרתיים ומי יותר שגרתיים, די דומים זה לזה בסך הכול, יש גם כאלה שעושים את הדברים בצורה שונה. קבלו את בתי המלון ברחבי העולם שמספקים חוויית אירוח שונה ומיוחדת, הכינו מזוודות ודרכון, ותחליטו באיזה מהמלונות הייתם רוצים לעשות צ'ק אין.

לישון מתחת המים כשדגים שוחים מעליכם

קחו למשל את הקונארד הילטון, הממוקם באי רנגאלי, אחד מהאיים המלדיביים. תמורת כ-1,200 דולר לחדר, תוכלו לישון מתחת לפני המים. כן, מתחת למים, כאשר מעליכם שוחים להם בהנאה אלפי דגים ייחודיים. המיטות אגב, מסתובבות על ציר של כ-270 מעלות, על מנת שלא תפספסו אפילו רגע מהשקיעה המרהיבה במקום. בתוספת סכום מכובד, אפשר גם להשכיר את המסעדה היוקרתית ביותר מבין 11 המסעדות של המלון ולהפוך אותה לתת מימית. המסעדה כוללת מרתף יינות מתחת למים, עם כ-20 אלף בקבוקים ואפשר למצוא בה את 100 סוגי הגבינות האיכותיות ביותר בעולם. אם תרצו לצאת קצת מהחדר, מחכות לכם בהינף יד פעילויות מיוחדות כמו שחייה לצד צבי ים, חיפוש אחר דולפינים, מבט על לוויתני ענק ושייט בצוללת שיורדת לכ-30 מטרים מתחת לפני המים.

בכלל, המלונות שמאפשרים שינה מתחת למים הפכו לפופולאריים וייחודיים מאוד ברחבי העולם והמנטה ריזורט בזנזיבר מציע חוויה דומה, בלב מים תכולים ומושלמים. בעזרת פנסים מותאמים, הממוקמים בתוך החדר התת מימי של המלון, אפשר לראות בלילה שלל דגים ותמנונים או לחלופין, לעלות לגג ולבהות באלפי הכוכבים בשמיים הנקיים.

בלונדולוזי טרי קמפ שבדרום אפריקה, ישנו בעבר רק נשיאים ובני אצולה, כולל המלכה אליזבת' ובעלה פיליפ. כיום, המקום "פתוח" לקהל הרחב, אך הוא עדיין נחשב לבית האירוח היוקרתי ביותר בכל יבשת אפריקה. ולמה? כי בין היתר, מציע המלון אפשרות לטבול באמבטיה המוצבת על מרפסת מיוחדת, אשר מתחתיה מהלכים להם בהנאה טיגריסים ונמרים. סיבוב קליל באזור המלון יאפשר לכם גם תצפית נהדרת על הפילים שאוהבים את המקום במיוחד והכל מסביב מעוצב ומקושט במיטב האמנות שיש לאפריקה להציע.

ומהחום האפריקאי, כל הדרך אל הקור הקנדי. בקוויבק תוכלו למצוא את מלון הקרח דה גלאסה, שהוקם בשנת 2001 ועשוי כולו, ובכן, מקרח. המלון פועל רק בין חודשים ינואר למרץ ובניגוד לשני הקודמים, השהייה בו היא גם במחיר סביר של כ-200 דולר לאדם. מיטב מפסלי הקרח בעולם מתייצבים באזור המלון כמה שבועות לפני פתיחתו בכל שנה ובונים 44 חדרים, שכל אחד מהם מכיל נושא אחר. יחד עם אלה, אפשר למצוא בר מיוחד, עשוי כולו מקרח וכמובן, את המגלשה הענקית שאף מבקר לא מוותר עליה. אם אתם מעדיפים שהקרח יישאר בחוץ, שימו את פעמיכם לעבר הקאקסלאוטנן ארקטיק ריזורט בפינלנד, שם מרכיבים בחורף איגלואים נעימים שמאפשרים למבקרים צפייה יוצאת דופן בזוהר הצפוני. ללכת עם ולהרגיש בלי.

יש כאלה שצריכים לצאת למרפסת של המלון על הבוקר ולקבל נוף עוצר נשימה ואוויר צלול כיין. בשביל אלה הומצא מלון ג'ייד מאונטין בסנט לוסיה שבאיים הקריביים. המלון ניצב על צלע הר ומבוך של גשרים מחבר בין הכניסה והחדרים השונים, שלכל אחד מהם יש רק שלושה קירות. הקיר הרביעי מוקדש לתצפית ללגונה העצומה שלמטה, המוקפת גבעות ירוקות. לא תהיו בטוחים מתי אתם חולמים ומתי העיניים שלכם פקוחות.

ואולי אתם בכלל מאלה שמעדיפים את החופשה שלכם לא רק מיוחדת, אלא ממש יוצאת דופן, שלא נאמר קצת ביזארית. בהראדס, שבדיה, אפשר למצוא את "המלון על העץ", בו כל החדרים בנויים על עצים, אך המגניב מכולם הוא חדר בצורת חללית, שנראה כאילו יצא היישר מסרט מדע בדיוני. חדר אחר במלון מורכב כולו ממראות, בדפנות החיצוניות שלו, כך שהוא משתלב בצורה מושלמת עם הנוף מסביב. לא רחוק משם, בסאלה, שבדיה, תוכלו לישון במלון שקיים כבר מהמאה ה-17 ומכיל את חדר המלון העמוק ביותר בעולם. החדר הזה נמצא בלב מכרה הכסף אשר בתוכו ממוקם המלון וכדי להניח את המזוודות שלכם, תצטרכו להצטייד בקסדות ופנסי ראש ויד ולצעוד כ-45 מטרים אל לב האדמה.

לא סיימנו עם המלונות המשונים: מלון 727 פוסלג בקוסטה ריקה נמצא בתוך מטוס, שתלוי בין שני עצים. המטוס הוא בואינג 727 ישן, שהפך למלון בן שני חדרים בלבד, יוקרתיים ומדהימים ביופיים, אשר גם מציעים שהייה בתוך הג'ונגל עם אופציה לחבורת קופים כאורחים בארוחת הבוקר שלכם. אם במקרה מתחשק לכם לחוש כמו הוביטים, הרי שבוודלין פארק בניו זילנד אפשר לישון ב"הוביט מוטל", מלון שמשלב חוויה איכותית עם ההרגשה שאתם עמוק בתוך הספרים המפורסמים של ג'.ר.ר טולקין או בסרטים של פיטר ג'קסון.

ולסיום, אם אתם רוצים להרגיש כמו ג'ואי מ"חברים" ולהתפנק במיטה שהיא גם מכונית, מלון ה-8V בשטוטגרט, גרמניה, הוא המקום בשבילכם. כל אחד מהחדרים מעוצב סביב נושא אחר, בהתאם למכונית הווינטג' שמוצבת בלב החדר ועשתה הסבה למיטה. בין היתר, תוכלו למצוא מכוניות מרוץ שהופרשו לטובת המלון או מכוניות ששימשו בעבר לסרטי קולנוע מפורסמים.

וואלה! NEWS בשיתוף Lexus

טרם התפרסמו תגובות

הוסף תגובה חדשה

+
בשליחת תגובה אני מסכים/ה
    4
    walla_ssr_page_has_been_loaded_successfully